Эволюция, проблемы и перспективы развития малого предпринимательства в России ДВ Боробов Современная наука: актуальные проблемы теории и практики. Серия: Экономика и …, 2012 | 19 | 2012 |
Розвиток позитивного ставлення до навчання в учнів початкових класів. НВ Біляєва Видавництво НПУ імені МП Драгоманова, 2010 | 11 | 2010 |
Особливості ставлення молодших школярів до навчання НВ Гузь, ВВ Гузь Наука і освіта, 35-40, 2014 | 4 | 2014 |
Відповідальне ставлення майбутніх фахівців до професійного навчання як чинник гармонізації освітнього простору ВВ Гузь, НВ Гузь Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія, 84-89, 2013 | 4 | 2013 |
Характеристика особенностей отношения младших школьников к обучению: эмоционально-оценочный компонент НВ Гузь, ВВ Гузь Современная наука: актуальные проблемы теории и практики. Серия …, 2014 | 3 | 2014 |
Інноваційні технології розвитку психологічних ресурсів особистості. Збереження психічного здоров’я здобувачів вищої освіти як умова гармонійного становлення особистості НВ Гузь, НМ Фалько ХНПУ ім. ГС Сковороди, 2018 | 2 | 2018 |
Основні чинники розвитку емоційного інтелекту молодших школярів в інклюзивному просторі початкової школи В Гузь, Н Гузь Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету …, 2021 | 1 | 2021 |
Життєва стратегія як компонент побудови життєвого простору особистості Н Фалько, Н Гузь TOPICAL ISSUES OF SOCIETY DEVELOPMENT IN THE TURBULENCE CONDITIONS, 378, 2020 | 1 | 2020 |
Створення простору щодо активізації засобів масової інформації в сприянні соціальному консенсусу, врегулюванню конфліктів між внутрішньо переміщеними особами та громадами НМ Фалько, НВ Гузь Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр. 1 (1), 155-162, 2019 | 1 | 2019 |
Особливості дослідження когнітивного компонента рофесійної стійкості майбутнього практичного психолога процесі навчання у ВНЗ ГБ Варіна, НВ Гузь Вісник Одеського національного університету. Серія: Психологія, 20-27, 2015 | 1 | 2015 |
Дослідження рівнів тривожності як чинника порушення психічного здоров’я молодших школярів НВ Біляєва Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені КД …, 2010 | 1 | 2010 |
Вдосконалення підготовки фахівців щодо надання психологічної допомоги внутрішньо переміщеним особам в Україні Н Фалько, Н Гузь, О Прокоф’єва Українознавчий альманах, 85-92, 2023 | | 2023 |
Проєктування конструктивного батьківського ставлення у родинах вимушених переселенців НМ Фалько, НВ Гузь Гуманітарний і інноваційний ракурс професійної майстерності: пошуки молодих …, 2022 | | 2022 |
Проблема професійного вигоряння в учителів початкових класів в умовах війни Н Гузь, В Гузь Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені …, 2022 | | 2022 |
Методичні рекомендації для самостійної робот з курсу «Основи наукових досліджень» для студентів І курсу філологічного факультету спеціальностей «014.021 Середня освіта … ВЮ Котлярова, МВ Ткач МДПУ ім. Богдана Хмельницького, Мелітополь, 2022 | | 2022 |
Зарубіжний досвід розвитку пенсійного забезпечення та можливості його впровадження в Україні НВ Гузь, АВ Дем’янюк ТНЕУ, 2020 | | 2020 |
Концептуальні засади дослідження емоційного інтелекту як фактору професійного самовизначення старшокласників СВ Шевченко, НВ Гузь, ВВ Гузь, ГБ Варіна Габітус 2 (13), 164-168, 2020 | | 2020 |
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОДИНИ, ЩО ВИХОВУЄ ДИТИНУ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ, ЯК УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГАРМОНІЙНОГО ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НВ Гузь, ВВ Гузь, СМ Дубяга Рецензенти: Корніяка Ольга Миколаївна–докторка психологічних наук …, 2019 | | 2019 |
Психологічний супровід процесу міжкультурної комунікації учнів у закладах середньої та позашкільної освіти НВ Гузь, ОС Джемела Формування навичок міжкультурної комунікації: досягнення, рецепції …, 2019 | | 2019 |
Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Психолого-педагогічний супровід родини, яка … НВ Гузь, ВВ Гузь, СМ Дубяга Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного …, 2019 | | 2019 |