Елена Штовба, Олена Штовба, Olena Shtovba
Елена Штовба, Олена Штовба, Olena Shtovba
Verified email at vntu.edu.ua - Homepage
TitleCited byYear
Обзор наукометрических показателей для оценки публикационной деятельности ученого
СД Штовба, ЕВ Штовба
Управление большими системами: «Наукометрия и экспертиза в управлении" 44 …, 2013
53*2013
Теорія сучасного брендингу: Монографія
ОВ Мороз, ОВ Пашенко
Вінниця: УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2003
352003
Товарний брендинг підприємств та шляхи забезпечення його ефективності
ОВ Штовба
Хмельницький.–2006.–184 с, 2006
21*2006
Многокритериальный выбор бренд-проекта с помощью нечетких парных сравнений альтернатив
АП Ротштейн, СД Штовба, ЕВ Штовба
Управление проектами и программами, 32-38, 2006
16*2006
Индекс цитирования, учитывающий скрытую диффузию научных знаний
СД Штовба, ЕВ Штовба
Научно-техническая информация. Серия 1 «Организация и методика …, 2013
122013
Моделювання конкурентоздатності бренду на основі нечітких баз знань
ОВ Штовба
Вісник Житомирського державного технологічного університету 2 (4), 31, 2004
9*2004
Simple rational extension of Hirsch index
S Shtovba, O Shtovba
Sociology of Science and Technology 4 (4), 99-103, 2013
82013
Sh-індекс–нова дробова модифікація індекса Хірша
СД Штовба, ОВ Штовба
ВНТУ, 2011
8*2011
Товарний брендинг у маркетинзі та комунікативному менеджменті. навч. пос.
ОВ Штовба
Вінниця : ВНТУ, 2013
62013
Критерії точності та компактності для оцінювання якості нечітких баз знань в задачах ідентифікації
СД Штовба, ОВ Штовба, ОД Панкевич
Наукові праці Вінницького національного технічного університету, 2012, 2012
6*2012
Класифікація товарних брендів
ОВ Штовба
Вісник Вінницького політехнічного інституту 4 (25-33), 2005
62005
Overview of scientometric indicators for evaluating the publication activities of a scientist
SD Shtovba, EV Shtovba
Upravlenie bol’shimi sistemami, 262-278, 2013
52013
Прогнозирование конкурентоспособности марочного товара с помощью нечетких баз знаний
СД Штовба, ЕВ Штовба
Проблемы управления и информатики, 147-156, 2006
52006
Prediction of Competitive Position of Brand Product by Fuzzy Knowledge Base
SD Shtovba, EV Shtovba
Journal of Automation and Information Sciences 38 (8), 69, 2006
52006
A FUZZY RULE–BASED PREDICTION THE COMPETITIVE STRENGTH INDEX OF BRAND PRODUCT
S Shtovba, O Shtovba
The First Polish and Intern. PD Forum–Confernece on Computer Science …, 2005
52005
Менеджмент марочним товаром на базі нечіткої моделі конкурентоспроможності
ОВ Штовба, СД Штовба
Вісник Донецького Нечіткі технології в брендинзі СД Штовба, ОВ Штовба …, 2005
42005
Вибір проекту створення бренда за допомогою нечітких парних порівнянь
ОП Ротштейн, СД Штовба, ОВ Штовба
Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія, 13-21, 2005
42005
A citation index with allowance for the implicit diffusion of scientific knowledge
SD Shtovba, EV Shtovba
Scientific and Technical Information Processing 40 (3), 142-145, 2013
32013
Fuzzy clustering of brand product customer loyalty data
S Shtovba, O Shtovba
Proc. of ICCL Summer School Workshop "Knowledge Structures", 2006
3*2006
Нечітка модель конкурентоспроможності марочного товару
ОВ Штовба, АВ Пашенко
ВНТУ, 2005
32005
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20