Follow
Елена Штовба, Олена Штовба, Olena Shtovba
Елена Штовба, Олена Штовба, Olena Shtovba
Verified email at vntu.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Обзор наукометрических показателей для оценки публикационной деятельности ученого
СД Штовба, ЕВ Штовба
Управление большими системами: «Наукометрия и экспертиза в управлении" 44 …, 2013
116*2013
Теорія сучасного брендингу: Монографія
ОВ Мороз, ОВ Пашенко
Вінниця: УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2003
652003
Товарний брендинг підприємств та шляхи забезпечення його ефективності
ОВ Штовба
Хмельницький.–2006.–184 с, 2006
24*2006
Многокритериальный выбор бренд-проекта с помощью нечетких парных сравнений альтернатив
АП Ротштейн, СД Штовба, ЕВ Штовба
Управление проектами и программами, 32-38, 2006
24*2006
Simple rational extension of Hirsch index
S Serhiy, S Olena
Социология науки и технологий 4 (4), 99-103, 2013
152013
Sh-индекс–новая дробная модификация индекса Хирша
СД Штовба, ЕВ Штовба
Научные труды Винницкого национального технического университета, 2011
14*2011
Индекс цитирования, учитывающий скрытую диффузию научных знаний
СД Штовба, ЕВ Штовба
Научно-техническая информация. Серия 1 «Организация и методика …, 2013
132013
Товарний брендинг у маркетинзі та комунікативному менеджменті. навч. пос.
ОВ Штовба
Вінниця : ВНТУ, 2013
122013
Моделювання конкурентоздатності бренду на основі нечітких баз знань
ОВ Штовба
Вісник Житомирського державного технологічного університету 2 (4), 31, 2004
11*2004
Detection of social network toxic comments with usage of syntactic dependencies in the sentences
S Shtovba, O Shtovba, M Petrychko
CEUR Workshop Proceedings, 313-323, 2019
102019
Критерії точності та компактності для оцінювання якості нечітких баз знань в задачах ідентифікації
СД Штовба, ОВ Штовба, ОД Панкевич
Наукові праці Вінницького національного технічного університету, 2012, 2012
9*2012
Класифікація товарних брендів
ОВ Штовба
Вісник Вінницького політехнічного інституту 4 (25-33), 2005
9*2005
Прогнозирование конкурентоспособности марочного товара с помощью нечетких баз знаний
СД Штовба, ЕВ Штовба
Проблемы управления и информатики, 147-156, 2006
72006
Prediction of Competitive Position of Brand Product by Fuzzy Knowledge Base
SD Shtovba, EV Shtovba
Journal of Automation and Information Sciences 38 (8), 69, 2006
72006
A citation index with allowance for the implicit diffusion of scientific knowledge
SD Shtovba, EV Shtovba
Scientific and Technical Information Processing 40 (3), 142-145, 2013
62013
The current state of brand management research: An overview of leaders and trends in branding research over the past 20 years
S Shtovba, O Shtovba, L Filatova
The Bottom Line, 2019
52019
A FUZZY RULE–BASED PREDICTION THE COMPETITIVE STRENGTH INDEX OF BRAND PRODUCT
S Shtovba, O Shtovba
The First Polish and Intern. PD Forum–Confernece on Computer Science …, 2005
52005
Менеджмент марочним товаром на базі нечіткої моделі конкурентоспроможності
ОВ Штовба, СД Штовба
Вісник Донецького Нечіткі технології в брендинзі СД Штовба, ОВ Штовба …, 2005
42005
Вибір проекту створення бренда за допомогою нечітких парних порівнянь
ОП Ротштейн, СД Штовба, ОВ Штовба
Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія, 13-21, 2005
42005
Impact of the syntactic dependencies in the sentences on the quality of the identification of the toxic comments in the social networks
S Shtovba, O Shtovba, O Yahymovych, M Petrychko
Scientific works of Vinnytsia national technical university, 2019
32019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20