Елена Штовба, Олена Штовба, Olena Shtovba
Елена Штовба, Олена Штовба, Olena Shtovba
Підтверджена електронна адреса в vntu.edu.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Обзор наукометрических показателей для оценки публикационной деятельности ученого
СД Штовба, ЕВ Штовба
Управление большими системами: «Наукометрия и экспертиза в управлении" 44 …, 2013
50*2013
Теорія сучасного брендингу: Монографія
ОВ Мороз, ОВ Пашенко
Вінниця: УНІВЕРСУМ-Вінниця, 2003
322003
Товарний брендинг підприємств та шляхи забезпечення його ефективності
ОВ Штовба
Хмельницький.–2006.–184 с, 2006
21*2006
Многокритериальный выбор бренд-проекта с помощью нечетких парных сравнений альтернатив
АП Ротштейн, СД Штовба, ЕВ Штовба
Управление проектами и программами, 32-38, 2006
152006
Индекс цитирования, учитывающий скрытую диффузию научных знаний
СД Штовба, ЕВ Штовба
Научно-техническая информация. Серия 1 «Организация и методика …, 2013
122013
Моделювання конкурентоздатності бренду на основі нечітких баз знань
ОВ Штовба
Вісник Житомирського державного технологічного університету 2 (4), 31, 2004
9*2004
Simple rational extension of Hirsch index
S Shtovba, O Shtovba
Sociology of Science and Technology 4 (4), 99-103, 2013
82013
Sh-індекс–нова дробова модифікація індекса Хірша
СД Штовба, ОВ Штовба
ВНТУ, 2011
8*2011
Критерії точності та компактності для оцінювання якості нечітких баз знань в задачах ідентифікації
СД Штовба, ОВ Штовба, ОД Панкевич
Наукові праці Вінницького національного технічного університету, 2012, 2012
6*2012
Класифікація товарних брендів
ОВ Штовба
Вісник Вінницького політехнічного інституту 4 (25-33), 2005
62005
Товарний брендинг у маркетинзі та комунікативному менеджменті. навч. пос.
ОВ Штовба
Вінниця : ВНТУ, 2013
52013
A FUZZY RULE–BASED PREDICTION THE COMPETITIVE STRENGTH INDEX OF BRAND PRODUCT
S Shtovba, O Shtovba
The First Polish and Intern. PD Forum–Confernece on Computer Science …, 2005
52005
Прогнозирование конкурентоспособности марочного товара с помощью нечетких баз знаний
СД Штовба, ЕВ Штовба
Проблемы управления и информатики, 147-156, 2006
42006
Prediction of Competitive Position of Brand Product by Fuzzy Knowledge Base
SD Shtovba, EV Shtovba
Journal of Automation and Information Sciences 38 (8), 69, 2006
42006
Вибір проекту створення бренда за допомогою нечітких парних порівнянь
ОП Ротштейн, СД Штовба, ОВ Штовба
Інформаційні технології та комп’ютерна інженерія, 13-21, 2005
42005
A citation index with allowance for the implicit diffusion of scientific knowledge
SD Shtovba, EV Shtovba
Scientific and Technical Information Processing 40 (3), 142-145, 2013
32013
Fuzzy clustering of brand product customer loyalty data
S Shtovba, O Shtovba
Proc. of ICCL Summer School Workshop "Knowledge Structures", 2006
3*2006
Нечітка модель конкурентоспроможності марочного товару
ОВ Штовба, АВ Пашенко
ВНТУ, 2005
32005
Менеджмент марочним товаром на базі нечіткої моделі конкурентоспроможності
ОВ Штовба, СД Штовба
Вісник Донецького Нечіткі технології в брендинзі СД Штовба, ОВ Штовба …, 2005
32005
ВПЛИВ ПРОФІЛЮ ТОВАРНОГО БРЕНДА НА ПОКАЗНИКИ БРЕНДИНГУ
ОВ Штовба
Вісник Вінницького політехнічного інституту, 88-90, 2012
22012
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20