AREdu 2020–How augmented reality helps during the coronavirus pandemic OY Burov, AM Striuk, MI Striuk, LS Kolgatina, IV Oliinyk Oleksandr Yu. Burov, Arnold E. Kiv, 2020 | 66 | 2020 |
Причини виникнення та профілактика синдрому професійного вигорання у педагогів ІВ Олійник Університет імені Альфреда Нобеля, 2017 | 35 | 2017 |
Тренінг як засіб формування готовності майбутнього соціального педагога до роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування І Манохіна Проблеми підготовки сучасного вчителя, 43-47, 2011 | 20 | 2011 |
The individual style of speech of teachers from higher education institutions as an indicator of pedagogical professionalism NP VOLKOVA, IV TARNOPOLSKY, Oleg B. & OLYINIK Revista Espacios digital. Vol. 40 (Number 17) Year 2019. Page 20. ISSN: 0798 …, 2019 | 15 | 2019 |
Арт-терапія як одна з інноваційних психолого-педагогічних технологій у професійній діяльності соціальних працівників ІВ Олійник НПУ імені МП Драгоманова, 2018 | 15 | 2018 |
Проблема професійної підготовки фахівців соціально-педагогічної сфери у науковій літературі ІВ Манохіна Вісник дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія …, 2015 | 14 | 2015 |
Використання коучинг-технології в процесі формування дослідницької компетентності у майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури ІВ Олійник Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія …, 2019 | 11 | 2019 |
Феномен психологічної готовності дітей до навчання у школі в психолого-педагогічній літературі ІВ Олійник, ЮМ Ноженко ²ÑÍÈÊ, 84, 2017 | 10 | 2017 |
Педагогічна практика: програма та методика реалізації: навчально-методичний посібник ІВ Олійник Університет імені Альфреда Нобеля, 2019 | 6 | 2019 |
Використання фреймової технології у процесі формування дослідницької компетентності у майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури ІВ Олійник Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія …, 2018 | 6 | 2018 |
Фасилітативний підхід у процесі формування дослідницької компетентності майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури ОІ Вікторівна International scientific conference «Modernization of educational system …, 2018 | 5* | 2018 |
Проблема психолого-педагогічного супроводу студентів з числа внутрішньо переміщених осіб. ІВ Олійник, ОС Янченко Університет імені Альфреда Нобеля, 2018 | 5 | 2018 |
Психолого-педагогічні детермінанти формування дослідницьких здібностей ОІ Вікторівна Вісник університету імені Альфреда Нобеля. – Серія «Педагогіка і психологія …, 2019 | 4 | 2019 |
Використання інтерактивних технологій у процесі формування дослідницької компетенції майбутніх докторів філософії в умовах аспірантури ІВ Олійник Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені …, 2018 | 4 | 2018 |
Розв’язання професійно-педагогічних задач як необхідна складова майстерності викладача вищої школи І Олійник Педагогіка і психологія професійної освіти, 7-24, 2016 | 4 | 2016 |
Соціальна реабілітація як один із напрямів професійної діяльності фахівця із соціальної роботи ОІ Вікторівна Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія …, 2021 | 3* | 2021 |
Щодо визначення сутності конструкту «Педагогічна майстерність» у науково-педагогічній літературі І Олійник Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка», 197-207, 2017 | 3 | 2017 |
Розвиток творчої діяльності майбутніх соціальних педагогів шляхом інноваційної технологізаціЇ освітнього простору ОІ Вікторівна Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. – Серія …, 2014 | 3* | 2014 |
Інформаційна компетентність майбутніх докторів філософії як інтегративний показник ефективної дослідницької діяльності ОІ Вікторівна Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія …, 2021 | 2* | 2021 |
Самоменеджмент як технологія професійного саморозвитку та формування дослідницької компетентності у майбутніх докторів філософії ІВ Олійник Вісник університету імені Альфреда Нобеля, 20, 2020 | 2 | 2020 |