Мандич, Олександра Валеріївна; ORCID:  https://orcid.org/0000-0002-4375-2208
Мандич, Олександра Валеріївна; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4375-2208
Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
Подтвержден адрес электронной почты в домене khntusg.com.ua - Главная страница
НазваниеПроцитированоГод
Використання статистичних методів в маркетингових дослідженнях
ВК Горкавий, ОВ Іващенко
Економіка АПК, 105-111, 2008
192008
Економічна сутність категорії «ринок»
ОВ Іващенко
Збірник наукових праць Харківського національного аграрного університету …, 2007
192007
Ринкова позиція сільськогосподарських підприємств–виробників зерна
ОВ Мандич
Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного …, 2013
122013
Фінансово-економічна безпека підприємства
ОВ Іващенко
Вісник Одеського національного університету. Економіка, 142-145, 2013
102013
Основні фактори формування ринкової позиції зерновиробників
ОВ Мандич
Вісник Харківського національного технічного університету сільського …, 2014
92014
Стратегії конкурентоспроможного розвитку аграрних підприємств
ОВ Мандич
Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії, 116-119, 2017
82017
Формування прибутку в сільськогосподарських підприємствах
ОВ Іващенко
Вісник СНАУ. Серія «Економіка та менеджмент», 71-76, 2009
82009
Ринкова позиція сільськогосподарських підприємств
ОВ Мандич
Вісник Харківського національного технічного університету сільського …, 2015
42015
Сучасні тенденції розвитку маркетингу вітчизняних підприємств – виробників зерна
ОВ Іващенко
Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного …, 2012
42012
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ-ВИРОБНИКІВ ЗЕРНА
ОВ Іващенко
4*
Aspects of program control over technological innovations with consideration of risks
V Babenko, O Nazarenko, I Nazarenko, O Mandych, M Krutko
Восточно-Европейский журнал передовых технологий, 6-14, 2018
22018
Компоненти розробки стратегій підвищення конкурентоспроможності підприємств
ОВ Мандич
Вісник ХНАУ. Серія: Економічні науки, 130-134, 2016
22016
Організація маркетингової діяльності в зернопродуктовому підкомплексі України
ОВ Мандич
Вісник Харківського національного технічного університету сільського …, 2015
22015
Управління маркетингом сільськогосподарських підприємств на ринку товарного зерна
ОВ Іващенко
Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва, 2011
22011
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ: СУЧАСНИЙ ЗМІСТ МОНОГРАФІЯ За загальною редакцією доктора економічних наук, професора НВ Карпенко
НВ Карпенко, МВ Макарова, НС Педченко, ВІ Перебийніс, ОС Тєлетов, ...
12018
Competitiveness monitoring of modern and development strategy
OV Mandych, SM Kalinichenko, MV Rybakov
INTEGRATED BUSINESS STRUCTURES: MODELS, PROCESSES, TECHNOLOGYS, 124, 2016
12016
Складові механізму забезпечення економічного зростання сільського господарства
ІВ Науменко, АО Науменко, ОВ Мандич
Вісник Харківського національного технічного університету сільського …, 2016
12016
Маркетингова складова підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств:[Колективна монографія]
ОВ Мандич
П.: ПУЕТ, 45-56, 2016
12016
Competitive development of subjects of the agri-business: theory and practice
O Mandych, S Kalinichenko, T Duyunova, O Sekovoy, A Mykytas
Fundamental and applied researches in practice of leading scientific schools …, 2018
2018
Можливості реінжинірингу та моделювання бізнес-процесів у маркетинговій діяльності підприємств
ОВ Мандич
Вісник Харківського національного технічного університету сільського …, 2018
2018
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20