Мандич, Олександра Валеріївна; Mandych, Oleksandra
Мандич, Олександра Валеріївна; Mandych, Oleksandra
Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
Подтвержден адрес электронной почты в домене khntusg.com.ua - Главная страница
НазваниеПроцитированоГод
Використання статистичних методів в маркетингових дослідженнях
ВК Горкавий, ОВ Іващенко
Економіка АПК, 105-111, 2008
23*2008
Економічна сутність категорії «ринок»
ОВ Іващенко
Збірник наукових праць Харківського національного аграрного університету …, 2007
19*2007
Aspects of program control over technological innovations with consideration of risks
V Babenko, O Nazarenko, I Nazarenko, O Mandych, M Krutko
Восточно-Европейский журнал передовых технологий, 6-14, 2018
182018
Strategiy konkurentospromozhnogo rozvytku agrarnyh pidpriemstv: monohrafiia [Strategies for competitive development of agrarian enterprises: monograph]
O Mandych
Kharkiv:«Point».[in Ukr.], 2017
16*2017
Ринкова позиція сільськогосподарських підприємств–виробників зерна
ОВ Мандич
Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного …, 2013
16*2013
Фінансово-економічна безпека підприємства
ОВ Іващенко
Вісник Одеського національного університету. Економіка, 142-145, 2013
14*2013
Сучасні тенденції розвитку маркетингу вітчизняних підприємств – виробників зерна
ОВ Іващенко
Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного …, 2012
12*2012
Формування прибутку в сільськогосподарських підприємствах
ОВ Іващенко
Вісник СНАУ. Серія «Економіка та менеджмент», 71-76, 2009
11*2009
Stratehiyi konkurentospromozhnoho rozvytku ahrarnykh pidpryyemstv [Strategies for competitive development of agrarian enterprises]
OV Mandych
Ekonomichnyy visnyk Zaporizʹkoyi derzhavnoyi inzhenernoyi akademiyi–Economic …, 2017
92017
Основні фактори формування ринкової позиції зерновиробників
ОВ Мандич
Вісник Харківського національного технічного університету сільського …, 2014
92014
Ринкова позиція сільськогосподарських підприємств
ОВ Мандич
Вісник Харківського національного технічного університету сільського …, 2015
42015
World informatization in conditions of international globalization: factors of influence
V Babenko, I Perevozova, O Mandych, T Kvyatko, O Maliy, I Mykolenko
Global Journal of Environmental Science and Management 5, 172-179, 2019
32019
New strategy of production of grains and oilseeds in Ukraine
VF Petrychenko, MD Bezuhlyy, VM Zhuk, OO Ivashchenko
Nova stratehiya vyrobnytstva zernovykh ta oliynykh kul'tur v Ukrayini, Ahrar …, 2012
32012
Компоненти розробки стратегій підвищення конкурентоспроможності підприємств
ОВ Мандич
Вісник Харківського національного аграрного університету. серія «Економічні …, 2016
22016
Організація маркетингової діяльності в зернопродуктовому підкомплексі України
ОВ Мандич
Вісник Харківського національного технічного університету сільського …, 2015
22015
Управління маркетингом сільськогосподарських підприємств на ринку товарного зерна
ОВ Іващенко
Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва, 2011
22011
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ: СУЧАСНИЙ ЗМІСТ МОНОГРАФІЯ За загальною редакцією доктора економічних наук, професора НВ Карпенко
НВ Карпенко, МВ Макарова, НС Педченко, ВІ Перебийніс, ОС Тєлетов, ...
12018
Складові механізму забезпечення економічного зростання сільського господарства
ІВ Науменко, АО Науменко, ОВ Мандич
Вісник Харківського національного технічного університету сільського …, 2016
12016
Маркетингова складова підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств:[Колективна монографія]
ОВ Мандич
П.: ПУЕТ, 45-56, 2016
12016
Особливості впровадження маркетингових комунікацій в туристичні послуги
ІА Романюк, ОВ Мандич, ОМ Нікітіна, ИА Романюк, АВ Мандыч
ХНТУСГ, 2016
12016
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20