Підписатись
Орислава Іванців - Oryslava Ivantsiv
Орислава Іванців - Oryslava Ivantsiv
кафедра теорії і практики перекладу, Тернопільський національний педагогічний університет ім. В
Підтверджена електронна адреса в tnpu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Феномен іміджу у сучасній лінгвістиці
ОВ Іванців
132019
Когнітивно-дискурсивні основи формування корпоративного іміджу
ОВ Іванців
Дис. Львів, 2015
132015
Metaphorical modelling in the case of cosmetic companies’ image development
O Ivantsiv
Topics in Linguistics 19 (1), 82-92, 2018
32018
Аргументативная стратегия создания имиджа бизнес-компании
ОВ Иванцив
Актуальные вопросы современной науки, 63-72, 2014
32014
Комунікативні тактики реалізації сугестивного впливу в дискурсі корпоративного іміджмейкінгу
ОВ Іванців
Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана …, 2012
32012
Сугестивні технології створення іміджу
ОВ Іванців
Інформація, комунікація, суспільство 2014, 21-24, 2014
22014
Метафорична модель “Бізнес–це мистецтво” як засіб формування корпоративного іміджу
ОВ Іванців
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Лінгвістика …, 2013
22013
“WE ARE STRONG BELIEVERS IN THE POWER OF THE AVON BRAND”: GENRE FEATURES OF INTERNATIONAL COSMETICS COMPANIES’E-RELEASES
T Yakhontova, O Ivantsiv
ESP Today: Journal of English for Specific Purposes at Tertiary Level 9 (2 …, 2021
12021
Лінгвопрагматичний потенціал англомовних прес-релізів міжнародних косметичних компаній
ОВ Іванців
Текст. Контекст. Інтертекст 4 (2), 2018
12018
Genre Stratification of the English Corporate Imagemaking Discourse
OV Ivantsiv
www. seanewdim. com 3, 10, 2015
12015
Метафоричне моделювання у формуванні іміджу бізнесової компанії
О ІВАНЦІВ
Наукові записки.–Випуск 119.–Серія: Філологічні науки (мовознавство …, 2013
12013
Стилістичні засоби створення корпоративного іміджу
ОВ Іванців
Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки …, 2012
12012
СУЧАСНИЙ АНГЛОМОВНИЙ ДИСКУРС БРЕНДИНГУ ЯК ПРОБЛЕМА ПЕРЕКЛАДУ
Д Тараненко, О Іванців
Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу, 90, 2024
2024
NEOLOGISMS IN THE ENGLISH LANGUAGE AS A REFLECTION OF MILITARY ACTIONS IN UKRAINE
ОІ Куца, МІ Караневич, ОВ Іванців
ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023
2023
НЕОЛОГІЗМИ В АНГЛОМОВНОМУ ДИСКУРСІ ПАНДЕМІЇ COVID-19
ОВ Іванців, ТС Катрич
Нова філологія, 85-90, 2021
2021
МЕТАФОРИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ЛІНГВОКОГНІТИВНИЙ МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МІЖНАРОДНИХ КОСМЕТИЧНИХ КОМПАНІЙ
ОВ Іванців
Нова філологія 1 (80), 208-213, 2020
2020
Структурні моделі нейронаукових термінів-словосполучень англійської та української мов: зіставний аспект
РАС Іванців О. В.
Науковий вісник Чернівецького університету. Серія: Германська філологія, 89-95, 2020
2020
Структура професійного іміджу перекладача
ОВ Іванців
Подолання мовних та комунікативних бар‘єрів: освіта, наука, культура …, 2019
2019
Концептуальна метафора як когнітивний механізм створення іміджу
ОВ Іванців
Актуальні проблеми філології та перекладознавства: збірник наукових праць, 29-33, 2019
2019
Метафорична модель “Бізнес–це рух” як засіб конструювання іміджу міжнародної косметичної компанії
О Іванців
ІНОЗЕМНА ФІЛОЛОГІЯ, 2019
2019
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20