Підписатись
Орислава Іванців - Oryslava Ivantsiv
Орислава Іванців - Oryslava Ivantsiv
кафедра теорії і практики перекладу, Тернопільський національний педагогічний університет ім. В
Підтверджена електронна адреса в tnpu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Когнітивно-дискурсивні основи формування корпоративного іміджу
ОВ Іванців
Дис. Львів, 2015
142015
Феномен іміджу у сучасній лінгвістиці
ОВ Іванців
132019
Metaphorical modelling in the case of cosmetic companies’ image development
O Ivantsiv
Topics in Linguistics 19 (1), 82-92, 2018
32018
Аргументативная стратегия создания имиджа бизнес-компании
ОВ Иванцив
Актуальные вопросы современной науки, 63-72, 2014
32014
Комунікативні тактики реалізації сугестивного впливу в дискурсі корпоративного іміджмейкінгу
ОВ Іванців
Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана …, 2012
32012
АНТРОПОМОРФНА МЕТАФОРИКА АНГЛОМОВНОГО ІМІДЖЕВОГО КОРПОРАТИВНОГО ДИСКУРСУ
ОВ Іванців
Вчені записки ТНУ імені ВІ Вернадського. Серія: Філологія. Журналістика 33 …, 2022
22022
Сугестивні технології створення іміджу
ОВ Іванців
Інформація, комунікація, суспільство 2014, 21-24, 2014
22014
Метафорична модель “Бізнес–це мистецтво” як засіб формування корпоративного іміджу
ОВ Іванців
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Лінгвістика …, 2013
22013
“WE ARE STRONG BELIEVERS IN THE POWER OF THE AVON BRAND”: GENRE FEATURES OF INTERNATIONAL COSMETICS COMPANIES’E-RELEASES
T Yakhontova, O Ivantsiv
ESP Today: Journal of English for Specific Purposes at Tertiary Level 9 (2 …, 2021
12021
Лінгвопрагматичний потенціал англомовних прес-релізів міжнародних косметичних компаній
ОВ Іванців
Текст. Контекст. Інтертекст 4 (2), 2018
12018
СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ «СТРАТЕГІЯ» І «ТАКТИКА» В ЛІНГВІСТИЦІ
ОВ ІВАНЦІВ
Актуальні проблеми філології та перекладознавства: збірник наукових праць, 34–37, 2017
12017
Genre Stratification of the English Corporate Imagemaking Discourse
OV Ivantsiv
www. seanewdim. com 3, 10, 2015
12015
Метафоричне моделювання у формуванні іміджу бізнесової компанії
О ІВАНЦІВ
Наукові записки.–Випуск 119.–Серія: Філологічні науки (мовознавство …, 2013
12013
Стилістичні засоби створення корпоративного іміджу
ОВ Іванців
Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки …, 2012
12012
BRIDGING THE PEDAGOGICAL GAP: MOCK CONFERENCES IN INTERPRETER EDUCATION
O IVANTSIV
НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВОЄННИЙ ЧАС: РОЗМАЇТТЯ ГОЛОСІВ СТІЙКОСТІ ТА …, 2024
2024
СУЧАСНИЙ АНГЛОМОВНИЙ ДИСКУРС БРЕНДИНГУ ЯК ПРОБЛЕМА ПЕРЕКЛАДУ
Д Тараненко, О Іванців
Франкофонія в умовах глобалізації і полікультурності світу, 90, 2024
2024
NEOLOGISMS IN THE ENGLISH LANGUAGE AS A REFLECTION OF MILITARY ACTIONS IN UKRAINE
ОІ Куца, МІ Караневич, ОВ Іванців
ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023
2023
НЕОЛОГІЗМИ В АНГЛОМОВНОМУ ДИСКУРСІ ПАНДЕМІЇ COVID-19
ОВ Іванців, ТС Катрич
Нова філологія, 85-90, 2021
2021
МЕТАФОРИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЯК ЛІНГВОКОГНІТИВНИЙ МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МІЖНАРОДНИХ КОСМЕТИЧНИХ КОМПАНІЙ
ОВ Іванців
Нова філологія 1 (80), 208-213, 2020
2020
Структурні моделі нейронаукових термінів-словосполучень англійської та української мов: зіставний аспект
РАС Іванців О. В.
Науковий вісник Чернівецького університету. Серія: Германська філологія, 89-95, 2020
2020
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20