Підходи та особливості сучасної STEM-освіти НР Балик, ГП Шмигер Физико-математическое образование, 26-30, 2017 | 96 | 2017 |
Model of professional retraining of teachers based on the development of STEM competencies N Balyk, O Barna, G Shmyger, V Oleksiuk CEUR Workshop Proceedings, 2018 | 48 | 2018 |
Design of approaches to the development of teacher’s digital competencies in the process of their lifelong learning N Balyk, Y Vasylenko, G Shmyger, V Oleksiuk, A Skaskiv | 32 | 2019 |
STEM-approach to the transformation of pedagogical education N Balyk, G Shmyger, Y Vasylenko, V Oleksiuk, A Skaskiv Monograph «E-learning and STEM Education». Katowice–Cieszyn. University of …, 2019 | 31 | 2019 |
The digital capabilities model of university teachers in the educational activities context N Balyk, G Shmyger, Y Vasylenko, V Oleksiuk, O Barna CEUR Workshop Proceedings, 2020 | 29 | 2020 |
Формування інформаційних та соціальних компетентностей студентів з метою їх професійної підготовки у педагогічному університеті НР Балик, ГП Шмигер Scientific review 1 (22), 2016 | 29 | 2016 |
Formation of digital competencies in the process of changing educational paradigm from e-learning to smart-learning at pedagogical university N Balyk, G Shmyger Studio NOA for University of Silesia in Katowice, 2017 | 28 | 2017 |
Технології Веб 2.0 в освіті: навчально-методичний посібник Н Балик, Г Шмигер Тернопіль:ТНПУ, 128, 2010 | 28 | 2010 |
Моделі впровадження електронного навчання у педагогічному університеті НР Балик, ГП Шмигер Комп'ютер у школі та сім'ї, 10-14, 2016 | 23 | 2016 |
Approaches and features of modern STEM-education G Shmyger, N Balyk Physical-mathematical education 2 (12), 26-30, 2017 | 21* | 2017 |
Формування інформаційно-освітнього простору курсу «Сіт в навчальному процесі» для студентів непрофільних спеціальностей з використанням технологій веь 2. 0 НР Балик, ГП Шмигер Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2010 | 21 | 2010 |
Технологія змішаного навчання у процесі вивчення сучасних інформаційних технологій студентами хіміко-біологічних факультетів педагогічних університетів НР Балик, ГП Шмигер Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2011 | 20 | 2011 |
Designing of virtual cloud labs for the learning CISCO cybersecurity operations course N Balyk, Y Vasylenko, V Oleksiuk, G Shmyger Proceedings of the 15th International Conference on ICT in Education …, 2019 | 18 | 2019 |
Методологія формування цифрових компетентностей у контексті розробки цифрового контенту НР Балик, ГП Шмигер Физико-математическое образование, 8-12, 2018 | 17 | 2018 |
Аспекти впровадження моделі навчання протягом життя у smart-університеті Н Балик, Г Шмигер Молодий вчений 44 (№4), 347-350, 2017 | 15 | 2017 |
Development of E-Learning Quality Assessment Model in Pedagogical University. N Balyk, V Oleksiuk, G Shmyger ICTERI, 440-450, 2017 | 13 | 2017 |
The methodology of using augmented reality technology in the training of future computer science teachers N Balyk, I Grod, Y Vasylenko, G Shmyger, V Oleksiuk International Journal of Research in E-learning 7 (1), 1-20, 2021 | 10 | 2021 |
Digital educational environment of teachers’ professional training in pedagogical university NR Balyk, GP Shmyger, YP Vasylenko, VP Oleksiuk Proceedings of the 1st Symposium on Advances in Educational Technology 1 …, 2022 | 9 | 2022 |
Cloud labs as a tool for learning Cisco CyberSecurity Operations and DevNet Associate Fundamentals courses NR Balyk, YP Vasylenko, VP Oleksiuk, OR Oleksiuk, GP Shmyger AET 2020, 308, 2022 | 7 | 2022 |
STEM centre as a factor in the development of formal and non-formal STEM education NR Balyk, GP Shmyger, YP Vasylenko, VP Oleksiuk Journal of Physics: Conference Series 2288 (1), 012030, 2022 | 6 | 2022 |