Підписатись
Golubyonkova Olena
Golubyonkova Olena
Odessa National University of Technology
Підтверджена електронна адреса в ontu.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Global strategy of positioning of wine production in Ukraine
O Solodova, O Golubyonkova
Економіка харчової промисловості, 60–67-60–67, 2017
62017
Методичні підходи щодо якісного аналізу рекламних звернень
КІО Голубьонкова О.О.
Іноваційна економіка, VI розділ. Маркетинг і ринкові відносини, 202-204, 2012
52012
Маркетинговая среда предприятий про производству сухих завтраков в Украине
АИЯ М. Р. Мардар, А. Макарь, Е. А. Голубёнкова
Харчова наука і технологія, 14-18, 2014
42014
Опыт оценки приоритетов потребителей образовательных услуг в вузах Сербии и Украины
D Škunca, Z Čekerevac, O Golubyonkova, W Okulicz-Kozaryn
32018
Дослідження поведінки споживачів освітніх послуг
ОО Голубьонкова
Аграрний вісник Причорноморя: економічні науки, 78-85, 2011
32011
Creation of local wines as a method of formation of competi-tive advantages of the winery
БАВ Брайко М.Г., Солодова О.С., Голубьонкова О.О.
Економіка харчової промисловості, 33-40, 2018
2*2018
Ключові компетенції маркетолога: сучасні вимоги
ОО Голубьонкова, МГ Брайко
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011
22011
Щодо питання необхідності маркетингу для некомерційних організацій
КІО Голубьонкова О.О.
Економіка: проблеми теорії та практики 4 (264), 1050-1054, 2010
2*2010
Сегментування споживачів послуг винного туризму
ТТА Голубьонкова О.О., Брайко М.Г.
82 наукова конференція викладачів університету, 350-352, 2022
12022
Маркетингова стратегія управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства
БМГ Голубьонкова О.О., Солодова О.С.
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: Матеріали ХІ Міжнародної …, 2017
12017
RESEARCH OF FACTORS THAT INFLUENCE THE TRADEMARK POLICY OF AN ENTERPRISE
OG Olga Solodova
Technology audit and production reserves 6 (4), 34-39, 2017
1*2017
Управління фінансово-економічною безпекою підприємств харчової промисловості України: аналіз і синтез методів
БВ Єгоров, ВВ Немченко, ТВ Аверіхіна, ІО Агінська, ОП Антонюк, ...
Фенікс, 2013
12013
Актуальні аспекти оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства
КІО Голубьонкова О.О.
Економіка харчової промисловості, 23-28, 2013
12013
Маркетингове дослідження соціальних потреб сучасних студентів
АІД Голубьонкова О.О., Купріна І.О.
Збірник наукових праць за матеріалами міжнародної науково - практичної …, 2010
12010
Креативні індустрії як конкурентна перевага розвитку територіальної громади
МГ Брайко, ОО Голубьонкова, ВВ Брайко
Харків: ДБТУ, 2023
2023
ЧОРНИЙ PR: ОСНОВНІ ФОРМИ І МЕТОДИ
ІВ МУНТЯН, ОО ГОЛУБЬОНКОВА, ВВ МІЛЬЧЕВА
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ: Голова організаційного комітету, 733, 2023
2023
Досвід організації кваліфікаційного іспиту бакалаврів спеціальності 075 «Маркетинг» у дистанційній формі
КЮС О.О. Голубьонкова, М.Г. Брайко
Забезпечення якості вищої освіти: удосконалення дистанційного контролю знань …, 2022
2022
Досвід організації кваліфікаційного іспиту бакалаврів спеціальності 075 «Маркетинг» у дистанційній формі
ОО Голубьонкова, МГ Брайко, КЮ Соколюк
2022
Маркетингові дослідження споживачів для проєкту «винні шляхи Причорномор’я України»
МГ Брайко, ОО Голубьонкова
2022
Marketing research оf consumers for the project «wine routes of the Ukrainian Black Sea Region». DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V32(2022)-03.
HО Braiko М.
Modern Economics, 24-32, 2022
2022
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20