Подписаться
Віта Хміль-Чуприна (Vita Khmil-Chupryna)
Віта Хміль-Чуприна (Vita Khmil-Chupryna)
Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського; Kremenchuk Mykhailo
Подтвержден адрес электронной почты в домене kdu.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Розробка концепції інтегрованого модельно-технологічного інструментарію для проектування МІС
ВМ Левикін, ОП Костенко, ВВ Хміль-Чуприна, ВА Устименко
Нові технології. Науковий вісник КУЕІТУ, 31, 2011
42011
Формування читацької компетенції і культури у студентської молоді в проекті "Книга у віртуальному просторі"
ВВ Хміль-Чуприна
Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія, 110-116, 2019
3*2019
Жанрова палітра публіцистичних матеріалів на літературну тематику
ВВ Хміль-Чуприна
Communication and communicative technologies, 94-99, 2020
2*2020
Літературні ремінісценції у текстах ЗМК як засіб популяризації читання
ВВ Хміль-Чуприна
Communication and communicative technologies, 84-89, 2019
22019
Імітаційне моделювання прототипування маркетингових інформаційних систем
ВМ Левикін, ОП Костенко, ВВ Хміль-Чуприна
Нові технології: наук. вісн, 31, 2011
22011
Концепція процесу проектування маркетингових інформаційних систем
ВМ Левикін, ОП Костенко, ВВ Хміль-Чуприна, ВА Устименко
Нові технології: наук. вісн, 28, 2010
22010
Популяризація читання художньої літератури в українських засобах масової комунікації
ВВ Хміль-Чуприна
Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара, 2021
1*2021
Джерела інформації про книжкові видання
ОМ Тур, ВВ Хміль-Чуприна
Вісник книжкової палати, 25-31, 2020
1*2020
Анотація книжкового видання в інтернет-змк як рекламний засіб
ХЧВ Віталіївна
Журналістика та реклама: вектори взаємодії, 212-215, 2019
1*2019
Взаємодія інститутів інфраструктури читання із ЗМК з метою популяризації читання
ВВ Хміль-Чуприна
Virtus, 21-23, 2019
12019
НОВЕ ГАЗЕТНЕ ВИДАННЯ „КРЕМЕНЧУЦЬКА ГАЗЕТА” В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ МІСТА
ЛВ Бутко, ВВ Хміль-Чуприна
Мас-медіа України на зламі епох: реалії та перспективи розвитку, 230, 2018
1*2018
Розробка математичної моделі еталонної системної архітектури маркетингових ІС
ВМ Левикін, ОП Костенко, ВВ Хміль-Чуприна
Перспективи інформаційних технологій, 008, 2011
12011
Розробка концепції формування функціональної частини інформаційно-аналітичної маркетингової системи
ОП Костенко
Сложные системы и процессы, 84-90, 2007
12007
Медійна інтерпретація та цифрове переосмислення музичного мовлення (до дослідження журналістського досвіду Джона Піла на BBC Radio 1)
АС Олег Синєокий, Ксенія Сізова
2023
РЕГІОНАЛЬНІ ІНТЕРНЕТ-ВИДАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ (НА ПРИКЛАДІ ГАЗЕТИ «СХІДНИЙ ВАРІАНТ»)
Д Матузко
ЛЮДИНА В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ, 77-78, 2023
2023
ІНТЕРНЕТ-ТБ ЯК АЛЬТЕРНАТИВНИЙ ШЛЯХ РОЗВИТКУ РЕГІОНАЛЬНОГО ТЕЛЕБАЧЕННЯ
О Синєокий
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ, ПРАВОВІ ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО …, 2023
2023
Згадування літературних феноменів лідерами громадської думки
МВ Бутиріна, ВВ Хміль-Чуприна
Всеукраїнська науково-практична конференція, 59-63, 2020
2020
Властивості буктрейлера: український та світовий досвід
КЛ Сізова, НМ Алексеєнко, ВВ Хміль-Чуприна
Соціальні комунікації, 85-89, 2020
2020
Напрями висвітлення ЗМК літературної премії Віктора Баранова
ВВ Хміль-Чуприна, ВА Матюшенко
V Міжнародна науково-практична конференція, 125-126, 2019
2019
Популярність читання серед студентської молоді
ВВ Хміль-Чуприна
матеріали XXVI Міжнародної науково-практичної конференції студентів …, 2019
2019
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20