Follow
Юлія Фісун,
Title
Cited by
Cited by
Year
СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЯК СУЧАСНИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ
О Ярмолюк, Ю Фісун, Ш Анастасія
Підприємництво та інновації, 62-65, 2020
862020
Інструменти маркетингових інтернет-комунікацій як складник механізму управління комунікаційним середовищем підприємства
ОС Борисенко, ЮВ Фісун, АЯ Ткаченко
Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2020
402020
Інноваційні підходи проведення маркетингових досліджень сучасних підприємств
ЮВ Фісун, ОС Борисенко, ОЯ Ярмолюк
Класичний приватний університет, 2022
362022
Теоретико-методологічні аспекти таргетованої реклами як інструменту комплексного інтернет-маркетингу
ОЯ Ярмолюк, ОС Борисенко, ЮВ Фісун
Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні …, 2022
312022
Маркетинг відносин як сучасна концепція маркетингу
ОС Борисенко, ЮВ Фісун
Інфраструктура ринку, 107-113, 2017
302017
Маркетинговий менеджмент: навч. посіб
ОС Борисенко, АВ Шевченко, ЮВ Фісун, ОМ Крапко
Київ: НАУ, 2022
272022
Теоретико-методологічні аспекти організації та впровадження маркетингового менеджменту на підприємствах
ОС Борисенко, ЮВ Фісун, ДО Чорна
Класичний приватний університет, 2021
212021
Концептуальні підходи до стійкого розвитку промислових підприємств на засадах холістичного маркетингу
ОС Борисенко, ЮВ Фісун, ОЯ Ярмолюк
Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2022
142022
Маркетинговий менеджмент: навчальний посібник
ОС Борисенко, АВ Шевченко, ЮВ Фісун, ОМ Крапко
Національний авіаційний університет, 2022
102022
Маркетингова товарна політика: практикум
АВ Шевченко, ОС Борисенко, ЮВ Фісун, ОМ Крапко
Національний авіаційний університет, 2022
72022
Тенденції розвитку товарознавства в сучасних умовах
ОС Борисенко, ЮВ Фісун
Мукачівський державний університет, 2017
72017
Концепція холістичного маркетингу: теоретичні аспекти та особливості практичного застосування
Ю Фісун, В Марчук
Socio-economic relations in the digital society 1 (47), 61-69, 2023
42023
Використання маркетингових інструментів у роздрібній торгівлі будівельними товарами
ЮВ Фісун, ІВ Арбора
Підприємництво та інновації, 51-55, 2020
32020
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОІЧНІ АСПЕКТИ РОЗУМІННЯ ПОНЯТТЯ СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ
ЮВ Фісун
32020
Промисловий і споживчий маркетинг
ОС Борисенко, ЮВ Фісун
Особливості та основні відмінності. URL: http://www. marketinfr. od. ua …, 0
3*
SMM-КОПІРАЙТИНГ ЯК ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРИВЕРНЕННЯ УВАГИ СПОЖИВАЧІВ ДО КОНТЕНТУ
ЮВ Фісун, ОС Борисенко, АВ Соболєва
Київський економічний науковий журнал, 143-149, 2023
22023
Наукове підґрунтя просування територіального маркетингу в Україні
ОС Борисенко, ОЯ Ярмолюк, ЮВ Фісун
Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2019
22019
Реалізація стратегії холістичного маркетингу омніканального ритейлу на прикладі мережі «Фокстрот»
Т Філіппова, Ю Фісун, О Борисенко
Socio-economic relations in the digital society 2 (48), 73-83, 2023
12023
Навчально-методичний комплекс дисципліни" Холістичний маркетинг"
Ю Фісун
Національний авіаційний університет, 2022
12022
Особливості функціонування ринку охоронних систем України в сегменті автомобільного транспорту
ТЮ Гулаткан, ЮВ Фісун
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2021
12021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20