Академічне письмо: лінгвокультурологічний підхід: навч. посіб О Семеног, О Фаст Суми: СумДПУ імені АС Макаренка, 109, 2015 | 13 | 2015 |
Organizational culture and technology-infused management in higher education: theoretical and empirical aspects ПМ Бойчук, ОЛ Фаст . Information Technologies and Learning Tools, 2017 | 10 | 2017 |
Examining the practices and challenges of distance education of phd candidates in the context of covid-19 O Fast, O Semenog, M Vovk, N Buhaichuk, G Golya Commonwealth of Learning (COL), 2022 | 5 | 2022 |
Формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів початкових класів у професійній підготовці ОЛ Фаст Нац пед. ун-т ім. МП Драгоманова, 2012 | 5 | 2012 |
Формування мотивації учіння майбутніх вчителів в умовах особистісно-орієнтованої освіти ОЛ Фаст Нові технології навчання, 26-31, 2008 | 5 | 2008 |
Методологічні орієнтири формування педагогічної самоефективності майбутніх учителів у контексті викликів освітньої реформи О Фаст СумДПУ імені АС Макаренка, 2018 | 3 | 2018 |
Культура наукового керівництва як чинник забезпечення якості докторської освіти ОЛ Фаст Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2016 | 3 | 2016 |
Тенденції інноваційного розвитку докторської освіти в європейському просторі вищої освіти ОЛ Фаст Збірник наукових праць «Педагогічні науки», 96-102, 2020 | 2 | 2020 |
Європейська освітня політика щодо управління якiстю підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації ОЛ Фаст ScienceRise. Pedagogical Education, 16-21, 2018 | 2 | 2018 |
European models and innovative practices of doctoral training O Fast Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки, 2016 | 2 | 2016 |
Психолого-педагогічний аспект формування професійної самоефективності майбутніх учителів: зб. наук. пр ОЛ Фаст Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені …, 2009 | 2 | 2009 |
Соціальні виміри управління якістю докторської освіти: аналіз зарубіжного досвіду ОЛ Фаст АКАДЕМІЧНІ СТУДІЇ. СЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА», 121-128, 2023 | 1 | 2023 |
Підготовка майбутніх менеджерів освітніх організацій до ефективного управління видатками ПМ Бойчук, ОЛ Фаст, І Фаловська Академічні студії, 2022 | 1 | 2022 |
НАЦІОНАЛЬНИЙ ДОСВІД РОЗРОБЛЕННЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: CASE STUDY ПМ Бойчук, ОЛ Фаст АКАДЕМІЧНІ СТУДІЇ. СЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА», 3-16, 2021 | 1 | 2021 |
Ефективність наукового керівництва як чинник забезпечення якості докторської освіти: європейський контекст О Фаст Молодь і ринок, 2018 | 1 | 2018 |
Професійно-комунікативна самоефективність учителя початкових класів: теоретичний підхід ОЛ Фаст Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія: Педагогіка і психологія …, 2011 | 1 | 2011 |
Українсько-Польське партнерство в галузі освіти: академічний дискурс ОМ Семеног, МП Вовк, ОЛ Фаст Академічні студії. Серія «Педагогіка», 100-111, 2022 | | 2022 |
ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНІ КОНТЕКСТИ МОДЕРНІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ В УКРАЇНІ О Фаст Збірник матеріалів, 20, 2022 | | 2022 |
The Impact of the Academic Advising Style on the Development of an Academic Integrity Culture among Future PhD Candidates PM Boychuk, OL Fast, OP Shevchuk, TV Horobets, VA Shkoba International Journal of Learning, Teaching and Educational Research 20 (4 …, 2021 | | 2021 |
КОНТЕНТ-АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ «УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПІДГОТОВКИ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ ВИЩОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ»: МІЖДИСЦИПЛІНАРНІ АСПЕКТИ ПМ Бойчук, ОЛ Фаст АКАДЕМІЧНІ СТУДІЇ. СЕРІЯ «ПЕДАГОГІКА» 2 (4), 192-200, 2021 | | 2021 |