Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі
Київський університет імені Бориса Грінченка
Немає підтвердженої електронної адреси - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Інновації в сучасній хореографічній професійній освіті
АВ Вєтринська
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 59-61, 2017
22017
Досвід реалізації компетентнісного підходу у неперервній професійній підготовці вчителя музики прогресивних європейських країн
НМ Попович, СМ Буркало
22016
Професійне світорозуміння майбутніх учителів музичного мистецтва у контексті гуманістичної парадигми освіти
ММ Ткач
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 20-25, 2016
22016
Музичний конкурс як соціокультурний феномен у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва
АР Романенко
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 126-129, 2016
22016
Інтерпретація методів історіографічних досліджень у музично-педагогічній освіті
VF Cherkasov
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 2016
22016
НОВІ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТВОРЧОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ГРАФІКІВ ПЕРІОДУ «ХРУЩОВСЬКОЇ ВІДЛИГИ»
В Зайцева
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 2019
12019
Педагогічні умови формування комунікативної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі диригентсько-хорового навчання
W Yajun
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 2018
12018
Структурні компоненти емоційної виразності майбутнього вокаліста/Аліна Олегівна Шпирка
АО Шпирка
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі.–Київ: Київський університет …, 2018
12018
Оперна режисура в українському музичному театрі 20-х років ХХ століття
OM Izvarina
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 2018
12018
Історичні передумови становлення вітчизняної інструментальної гітарної освіти в контексті розвитку музичної освіти
AS Kovalenko
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 2017
12017
Духовність виховання у контексті сучасних освітніх реалій
AM Rastrygina
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 2017
12017
Мистецька освіта в контексті нової педагогічної парадигми
ОМ Oleksiuk
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 2017
12017
Формування вмінь джазового акомпанементу майбутнього вчителя музики у процесі фортепіанного навчання
ОМ Павленко
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 118-122, 2017
12017
Теоретичні основи вокального ансамблевого виконавства
ТО Ланіна
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 46-50, 2017
12017
Початкові спеціалізовані навчальні мистецькі заклади в системі неперервної мистецької освіти
НО Бабіченко
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 54-58, 2017
12017
ХУДОЖНЬО-ТВОРЧА ТОЛЕРАНТНІСТЬ У КОНТЕКСТІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
NV Sobol
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 2016
12016
Добір навчального вокального репертуару як складова фахової підготовки естрадного співака
SV Hmyrina
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 2016
12016
Інтеграція дисциплін музично-виконавського циклу у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва
ОС Економова
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 85-88, 2016
12016
Динаміка типів наукової раціональності в розвитку мистецької педагогіки
ОM Oleksiuk
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 2016
12016
Інноваційна діяльність як складова професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва
YV Merezhko
Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі, 2016
12016
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20