Підписатись
КЛОКАР НАТАЛІЯ ІВАНІВНА (Klokar Nataliya)
КЛОКАР НАТАЛІЯ ІВАНІВНА (Klokar Nataliya)
ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України, професор
Підтверджена електронна адреса в umo.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Психолого-педагогічна підготовка вчителя до інноваційної діяльності
НІ Клокар
К.: Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, 1997
1491997
Методологічні основи запровадження дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації
Н Клокар
Шлях освіти 4, 38-41, 2007
1302007
Підвищення кваліфікації педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти регіону на засадах диференційованого підходу: монографія
НІ Клокар
К.: НВЦ Київського облІППО, 2010
1022010
РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
ІВ Чорна
СУЧАСНІ СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ, 55, 2022
802022
Андрагогічна модель підвищення кваліфікації педагогів на засадах диференційованого підходу
Н Клокар
Післядипломна освіта в Україні 2, 23-28, 2008
712008
Розвиток найвищого університетського потенціалу в умовах глобалізації: аналіз світового досвіду
ОМ Слюсаренко
Інститут вищої освіти, 2015
602015
Управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти регіону на засадах диференційованого підходу
НІ Клокар
ДВНЗ «Ун-т менеджменту освіти» НАПН України.− К, 2011
362011
Розвиток інформаційно-навчального середовища освітньої системи регіону в контексті забезпечення рівного доступу до якісної освіти [Електронний ресурс]
НІ Клокар
Народна освіта. Електрон. Журнал.-1990.–випуск, 64-76, 2008
332008
Технологія формування управлінської команди освітньої організації
ЛМ Карамушка, НІ Клокар, ОА Філь
Біла Церква: КОІПОПК, 2008
322008
Професійна діяльність андрагогів: сучасний погляд
ТМ Сорочан
Директор школи, ліцею, гімназії 4, 27-32, 2008
302008
Управління обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти: теорія і практика: науково-методичний посібник
НІ Клокар
К.: Міленіум, 2004
282004
Metodolohichni osnovy zaprovadzhennia dystantsiinoho navchannia v systemi pidvyshchennia kvalifikatsii [Methodological fundamentals for introduction of distance learning in the …
N Klokar
Shliakh osvity–The path of education 4 (46), 38-41, 2012
242012
Інституційний розвиток та професійний розвиток персоналу закладу післядипломної педагогічної освіти: навчально-методичний комплекс
НІ Клокар
Біла Церква: КОІПОПК, 591-593, 2008
242008
Організаційно-педагогічні засади створення електронних навчально-методичних комплексів для учнів
НІ Клокар
Комп'ютер у школі та сім'ї, 34-37, 2011
222011
Проблеми і перспективи розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах розбудови Нової української школи
ВВ Олійник, МО Кириченко, ОМ Отич, ТМ Сорочан, ОІ Бондарчук, ...
Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і …, 2017
172017
Характеристика моделі підвищення кваліфікації педагогічних працівників на засадах диференційованого підходу
НІ Клокар
Педагогіка і психологія, 53-61, 2007
152007
Веб-орієнтоване інформаційно-освітнє середовище закладу освіти
A Vorozhbyt
Journal of Information Technologies in Education (ITE), 020-029, 2018
142018
Технології підготовки персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін
ЛМ Карамушка, НІ Клокар, ОІ Бондарчук, ГЛ Федосова, ОА Філь, ...
К.: Наук. світ 100, 2008
142008
Психодіагностичні моделі диференціації навчання
АВ Фурман, НІ Клокар, ВВ Сергієнко
Рідна школа 12, 51-57, 1994
141994
Організація та розбудова громадсько активної школи як осередку розвитку громади: навчально-методичний посібник/Г
Г Єльникова, Л Даниленко, Т Сорочан, Н Клокар, Н Софій, М Ворон
К.: СПД–ФО Парашин КС, 172, 2007
132007
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20