Підписатись
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації (State and regions. Series: Social Communications)
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації (State and regions. Series: Social Communications)
Classic Private University
Підтверджена електронна адреса в zhu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Соціальні мережі Інтернет як засіб обміну інформацією
КВ Дубняк
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 122-126, 2014
322014
Журнали-травелоги на українському медійному ринку
ЮО Зеленюк
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 9, 2012
192012
Буктрейлер як нове явище у сфері соціальних комунікацій
АО Бессараб
Держава та регіони. Сер.: Соціальні комунікації, 159-163, 2014
182014
Низова блогосфера як засіб індивідуального самовираження
КВ Плещенко
Держава та регіони. Соціальні комунікації, 97-101, 2013
182013
Діапазон поняття «соціально-комунікаційні технології»
О Холод
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 89-96, 2010
182010
Інформаційний простір: структура та функціональні параметри
КА Дубняк
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 21-25, 2015
172015
Професійний імідж: основні напрями вивчення поняття
ВВ Попова
Держава та регіони. Соціальні комунікації, 170-173, 2013
162013
Популяризація науки у вітчизняному медіа-просторі
ТО Бондаренко
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації.—Запоріжжя 1, 4-8, 2012
162012
Спорт і медіа в масовому суспільстві: проблеми взаємодії
АВ Гусєв
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 81-86, 2015
152015
До витоків тревел-журналістики в Україні: література мандрів
ЮГ Полєжаєв
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 12, 2012
142012
Блог як публічна автокомунікація
ІМ Артамонова
Держава та регіони. Серія «Соціальні комунікації, 9-14, 2010
142010
Типологічна характеристика журнальних ділових видань
ЮО Бужинська
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації 2, 9-14, 2011
132011
Глобальність: ознака мережевої комунікації
ЛМ Городенко
Держава та регіони, 2011
122011
Сучасний стан етичних проблем соціальної реклами в Україні
Н Грицюта
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 184-190, 2010
122010
Актуальні тренди соціальної реклами в комплексі політичних комунікацій
ЛА Дроздик
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 101-105, 2016
112016
Інтернет-реклама: критерії класифікації
РЮ Вежель
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 118-122, 2015
112015
Інфографіка на телебаченні: вплив інфотейнменту на візуалізацію фактів
ЕО Бурдіна
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 75-80, 2016
102016
Ембіент-реклама як засіб ефектного маркетингу
ТВ Глушкова
Держава та регіони. Сер.: Соціальні комунікації, 173-177, 2014
102014
Роль репутації у створенні іміджу вищого навчального закладу
ОС Дудко
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 125-130, 2011
102011
PR освітньої галузі в сучасній комунікаційній парадигмі
В Березенко
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації 1, 111-115, 2010
102010
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20