Follow
Світлана Степанівна Яременко (Svetlana Yaremenko, Светлана Яременко)
Світлана Степанівна Яременко (Svetlana Yaremenko, Светлана Яременко)
Університет імені Альфреда Нобеля
Verified email at duan.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Регіональна економіка: навчальний посібник
СС Яременко, ІВ Тараненко, ОВ Дашевська, ОГ Литвиненко, ...
К.:Кондор-Видавництво, 2013
110*2013
Інноваційна трансформація комплексу маркетингових комунікацій в умовах глобалізації
ІВ Тараненко, СС Яременко
Економічний нобелівський вісник. 2016. № 1 (9). – 280 с., 207-217, 2016
322016
Маркетингова комунікаційна активність промислового підприємства
СС Яременко
Бюлетень Міжнародного Нобелівського економічного форуму., 441-448, 2012
262012
Вдосконалення маркетингової діяльності аптечної мережі на основі дослідження споживацьких уподобань
СС Яременко, НМ Хасіна, КВ Ягупова
Академічний огляд,, 108 с. - С. 78-90., 2019
132019
Маркетингова комунікаційна діяльність машинобудівного підприємства
ЮЄ Петруня, СС Яременко
Європейський вектор економічного розвитку, 196-204, 2013
102013
Інформація як ключова складова успішної діяльності підприємства в сучасних умовах
ОГ Литвиненко, СС Яременко
Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний …, 2010
102010
Створення портрету споживача для вибору ефективних каналів маркетингової комунікації
ІВ Тараненко, ОО Мілютін, ГВ Щолокова, СС Яременко
Ефективна економіка, 2023
82023
Ринок банківських металів–новий сегмент фінансового ринку України
С Яременко, Г Юрчук
Вісник НБУ, 15-19, 2004
82004
Стратегічні інноваційні орієнтири маркетингової комунікаційної діяльності підприємств країн ЄС та України
ІВ Тараненко, ТС Мішустіна, СС Яременко
ISSN 2616-3853 (print), ISSN 2616-4167 (online). Нобелівський вісник. 2021 …, 2021
62021
Маркетингові стратегії розвитку та конкурентоспроможності соціально-економічних систем в умовах глобалізації. (розділ 6: Інформаційне середовище як фактор попиту домашніх …
ИВ Тараненко, СС Яременко
Вид-во ДУЕП, 2010. – 304 с., 2010
62010
Неформальні маркетингові комунікації та їх роль в інформаційному середовищі компанії
АП Міщенко, СС Яременко
Вісник Академії митної служби України. Серія: «Економіка», 111-119, 2009
62009
Інфлюенс-маркетинг як ефективний інструмент залучення споживачів
СС Яременко, ІВ Тараненко, ВМ Шевченко, МО Кузьменко
Європейський вектор економічного розвитку, 2023
52023
Аналіз асортиментної політики торгового підприємства та напрями її вдосконалення
В ШЕВЧЕНКО, І ТАРАНЕНКО, С ЯРЕМЕНКО, Р МУСАЄВ
Європейський вектор економічного розвитку, 2023
52023
Визначення особливостей поведінки споживачів туристичного підприємства за результатами стратегічного аналізу
СС Яременко, МВ Задоя, ЮП Каппес
Електронне фахове видання з економіки" Ефективна економіка", 2019
52019
Дослідження конкурентоспроможності послуг оператора мобільного зв’язку
СС Яременко
Академічний огляд, 144-152, 2015
52015
Ефекти маркетингового комунікаційного впливу на споживачів
СС Яременко
Економічний Нобелівський вісник,, 516-525, 2014
52014
Специфіка маркетингу юридичних послуг
СС Яременко, ВО Савченко
Академічний огляд,, С. 65-75., 2017
42017
Комунікаційний процес – як джерело формування інформаційного середовища домашніх господарств
СС Яременко
Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». Випуск 31., 27-35, 2010
42010
Огляд автомобільного ринку України та тенденцій його розвитку [Електронний ресурс]
ЮВ Чайченко
Режим доступу: http://www. rusnauka. com/8_NMIV_2013/ Economics/6_ 131535, 0
4
Особливості інформаційно-комунікаційних практик в соціальних мережах сьогодні
Г Січкаренко
Наукові інновації та передові технології, 10, 2022
32022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20