Follow
Світлана Степанівна Яременко (Svetlana Yaremenko, Светлана Яременко)
Світлана Степанівна Яременко (Svetlana Yaremenko, Светлана Яременко)
Університет імені Альфреда Нобеля
Verified email at duan.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Регіональна економіка: навчальний посібник
СС Яременко, ІВ Тараненко, ОВ Дашевська, ОГ Литвиненко, ...
К.:Кондор-Видавництво, 2013
105*2013
Маркетингова комунікаційна активність промислового підприємства
СС Яременко
Бюлетень Міжнародного Нобелівського економічного форуму., 441-448, 2012
212012
Маркетингова комунікаційна діяльність машинобудівного підприємства
ЮЄ Петруня, СС Яременко
Європейський вектор економічного розвитку, 196-204, 2013
102013
Інноваційна трансформація комплексу маркетингових комунікацій в умовах глобалізації
ІВ Тараненко, СС Яременко
Економічний нобелівський вісник. 2016. № 1 (9). – 280 с., 207-217, 2016
92016
Вдосконалення маркетингової діяльності аптечної мережі на основі дослідження споживацьких уподобань
СС Яременко, НМ Хасіна, КВ Ягупова
Академічний огляд,, 108 с. - С. 78-90., 2019
72019
Маркетингові стратегії розвитку та конкурентоспроможності соціально-економічних систем в умовах глобалізації. (розділ 6: Інформаційне середовище як фактор попиту домашніх …
ИВ Тараненко, СС Яременко
Вид-во ДУЕП, 2010. – 304 с., 2010
72010
Інформація як ключова складова успішної діяльності підприємства в сучасних умовах
ОГ Литвиненко, СС Яременко
Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний …, 2010
72010
Специфіка маркетингу юридичних послуг
СС Яременко, ВО Савченко
Академічний огляд,, С. 65-75., 2017
52017
Дослідження конкурентоспроможності послуг оператора мобільного зв’язку
СС Яременко
Академічний огляд, 144-152, 2015
52015
Неформальні маркетингові комунікації та їх роль в інформаційному середовищі компанії
АП Міщенко, СС Яременко
Вісник Академії митної служби України. Серія: «Економіка», 111-119, 2009
52009
Огляд автомобільного ринку України та тенденцій його розвитку [Електронний ресурс]
ЮВ Чайченко
Режим доступу: http://www. rusnauka. com/8_NMIV_2013/ Economics/6_ 131535, 0
4
Дослідження вподобань споживачів з метою пошуку напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємства
СС Яременко
Електронне фахове видання з економіки "Ефективна економіка", 2014
32014
Ефекти маркетингового комунікаційного впливу на споживачів
СС Яременко
Економічний Нобелівський вісник,, 516-525, 2014
32014
Создание организационной структуры, способствующей успешной реализации стратегии
АП Мищенко, СС Яременко, МА Мирошник
Інститут економіки промисловості НАН України, 2009
32009
Маркетингові дослідження вподобань споживачів біжутерії на українському ринку
СС Яременко
Європейський вектор економічного розвитку: збірник наукових праць., с.210-216, 2014
22014
Розробка маркетингової стратегії підприємства відповідно до результатів конкурентного аналізу
ІВ Тараненко, СС Яременко, ЕЮ Радинський
Європейський вектор економічного розвитку: збірник наукових праць, 2014
22014
Управління маркетинговою комунікаційною діяльністю машинобудівного підприємства
СС Яременко
Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля, 2013
2*2013
Дослідження вподобань споживачів на ринку ресторанних послуг
СС Яременко, АГ Кірова, АП Міщенко
Європейський вектор економічного розвитку, 12, 2012
22012
Тенденции развития аккумуляторного рынка СНГ
СС Яременко
В сб. «Актуальные вопросы экономики и управления: материалы междунар. заоч …, 2011
22011
Дослідження інформаційного середовища домашніх господарств та пошук можливостей впливу на їх поведінку на прикладі машинобудівного підприємства
СС Яременко
Європейський вектор економічного розвитку: збірник наукових праць. - Вип. 2 …, 2010
22010
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20