Follow
Світлана Степанівна Яременко (Svetlana Yaremenko, Светлана Яременко)
Світлана Степанівна Яременко (Svetlana Yaremenko, Светлана Яременко)
Університет імені Альфреда Нобеля
Verified email at duan.edu.ua - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Регіональна економіка: навчальний посібник
СС Яременко, ІВ Тараненко, ОВ Дашевська, ОГ Литвиненко, ...
К.:Кондор-Видавництво, 2013
106*2013
Інноваційна трансформація комплексу маркетингових комунікацій в умовах глобалізації
ІВ Тараненко, СС Яременко
Економічний нобелівський вісник. 2016. № 1 (9). – 280 с., 207-217, 2016
322016
Маркетингова комунікаційна активність промислового підприємства
СС Яременко
Бюлетень Міжнародного Нобелівського економічного форуму., 441-448, 2012
242012
Вдосконалення маркетингової діяльності аптечної мережі на основі дослідження споживацьких уподобань
СС Яременко, НМ Хасіна, КВ Ягупова
Академічний огляд,, 108 с. - С. 78-90., 2019
112019
Маркетингова комунікаційна діяльність машинобудівного підприємства
ЮЄ Петруня, СС Яременко
Європейський вектор економічного розвитку, 196-204, 2013
112013
Інформація як ключова складова успішної діяльності підприємства в сучасних умовах
ОГ Литвиненко, СС Яременко
Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний …, 2010
82010
Ринок банківських металів–новий сегмент фінансового ринку України
С Яременко, Г Юрчук
Вісник НБУ, 15-19, 2004
72004
Маркетингові стратегії розвитку та конкурентоспроможності соціально-економічних систем в умовах глобалізації. (розділ 6: Інформаційне середовище як фактор попиту домашніх …
ИВ Тараненко, СС Яременко
Вид-во ДУЕП, 2010. – 304 с., 2010
62010
Неформальні маркетингові комунікації та їх роль в інформаційному середовищі компанії
АП Міщенко, СС Яременко
Вісник Академії митної служби України. Серія: «Економіка», 111-119, 2009
62009
Специфіка маркетингу юридичних послуг
СС Яременко, ВО Савченко
Академічний огляд,, С. 65-75., 2017
52017
Дослідження конкурентоспроможності послуг оператора мобільного зв’язку
СС Яременко
Академічний огляд, 144-152, 2015
52015
Ефекти маркетингового комунікаційного впливу на споживачів
СС Яременко
Економічний Нобелівський вісник,, 516-525, 2014
42014
Огляд автомобільного ринку України та тенденцій його розвитку [Електронний ресурс]
ЮВ Чайченко
Режим доступу: http://www. rusnauka. com/8_NMIV_2013/ Economics/6_ 131535, 0
4
Особливості інформаційно-комунікаційних практик в соціальних мережах сьогодні
Г Січкаренко, А Овсієнко, С Яременко
Наукові інновації та передові технології, 2022
32022
Визначення особливостей поведінки споживачів туристичного підприємства за результатами стратегічного аналізу
СС Яременко, МВ Задоя, ЮП Каппес
Електронне фахове видання з економіки" Ефективна економіка", 2019
32019
Создание организационной структуры, способствующей успешной реализации стратегии
АП Мищенко, СС Яременко, МА Мирошник
Інститут економіки промисловості НАН України, 2009
32009
Створення портрету споживача для вибору ефективних каналів маркетингової комунікації
ІВ Тараненко, ОО Мілютін, ГВ Щолокова, СС Яременко
Ефективна економіка, 2023
22023
Маркетингові дослідження вподобань споживачів біжутерії на українському ринку
СС Яременко
Європейський вектор економічного розвитку: збірник наукових праць., с.210-216, 2014
22014
Розробка маркетингової стратегії підприємства відповідно до результатів конкурентного аналізу
ІВ Тараненко, СС Яременко, ЕЮ Радинський
Європейський вектор економічного розвитку: збірник наукових праць, 2014
22014
Дослідження вподобань споживачів з метою пошуку напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємства
СС Яременко
Електронне фахове видання з економіки "Ефективна економіка", 2014
22014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20