Follow
Анна Сушкова
Title
Cited by
Cited by
Year
Науково-методичні та практичні підходи до оцінки торгівельної марки антигіпертензивних препаратів як бренду
АСС М. М. Слободянюк, Ю. В. Байгуш
Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики …, 2015
2*2015
Аналіз та оцінка шляхів удосконалення системи регулювання та контролю обігу лікарських засобів і протидії їх фальсифікації
АС СУШКОВА
Друкується за рішенням оргкомітету відповідно до доручення Харківського …, 2021
2021
Науково-практичне обгрунтування підходів до оцінки брендів лікарських препаратів
ММС Ю. В. Байгуш, А. С.Сушкова
Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики …, 2015
2015
Науково-практичне обгрунтування підходів до оцінки брендів лікарських препаратів
ЮВ Байгуш, АС Сушкова, ММ Слободянюк, НН Слободянюк
2015
Scientifically methodical and practical justification of approaches to the estimation of brands of drugs
YV Bajgush, AS Sushkova, MM Slobodyanyuk, GV Tcichon
2015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–5