Развитие педагогической компетентности родителей детей с особенностями интеллектуального развития в процессе психолого-педагогического сопровождения АВ Чобанян Современная коррекционная педагогика: методология, теория, практика, 217-221, 2015 | 115* | 2015 |
Соціальна компетентність дітей з порушенням інтелектуального розвитку як показник готовності до навчання АП Колишкіна, АВ Чобанян Психологічний часопис 11 (1), 71-86, 2018 | 13* | 2018 |
Теоретичний аналіз підготовки майбутніх спеціальних психологів до здійснення психолого-педагогічного супроводу А Чобанян Актуальні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти, 70-75, 2015 | 7 | 2015 |
Дослідження стану взаємодії сімей дітей з помірною розумовою відсталістю із фахівцями галузі спеціальної освіти АВ Чобанян Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього …, 2017 | 5 | 2017 |
Передумови мовленнєвого розвитку дитини з помірною розумовою відсталістю АВ Чобанян Актуальні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти 2 (2), 11−16, 2015 | 4 | 2015 |
Робота з батьками немовленнєвих дітей ОВ Боряк, АВ Чобанян Педагогічні науки: теорія та практика, 80-84, 2021 | 3 | 2021 |
Умови впровадження моделі психолого-педагогічного супроводу дітей з помірною розумовою відсталістю та їх сімей А Чобанян The goals of the WorldScience, C. 49-52, 2016 | 3 | 2016 |
ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ПОМІРНОГО СТУПЕНЯ АВ Чобанян НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ ІНСТИТУТ СПЕЦІАЛЬНОЇ …, 2019 | 2 | 2019 |
Концептуальні підходи до дефініцій поняття «психологічний механізм» АВ Чобанян Матеріали Всеукр. (заочної) наук.-практ. конф. 2 [«Спеціальна 192 освіта …, 2017 | 2* | 2017 |
Актуалізація соціального партнерства у процесі психолого-педагогічного упроводу: понятійно-категоріальний апарат АВ Чобанян Особлива дитина: навчання і виховання, 52-58, 2015 | 2 | 2015 |
Основні положення психокорекційної роботи з батьками дітей з особливостями інтелектуального розвитку АВ Чобанян ББК 74.3 я73, 154, 2015 | 2 | 2015 |
Реалізація супроводу сімей в контексті особливостей дітей з помірною розумовою відсталістю АВ Чобанян Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П …, 2015 | 2 | 2015 |
Теоретичний аналіз проблеми розвитку спостережливості як умови формування природознавчої компетентності учнів початкових класів А Колишкіна, А Чобанян Наукові інновації та передові технології, 2022 | 1 | 2022 |
Intellectual disabilities in preschoolers: mental health determinants during the prenatal, natal and postnatal development stages OV Boriak, A Chobanian, O Kolyshkin, Y Kosenko, T Dehtiarenko, ... Mental Health: Global Challenges Journal 4 (2), 2021 | 1 | 2021 |
Дослідження сформованості показників психічного здоров’я дошкільників з інтелектуальними порушеннями О Боряк, А Чобанян Acta paedagogika volynieses, 199-204, 2021 | 1 | 2021 |
Intellectual disabilities in preschoolers: mental health determinants during the perinatal period of development OV Boriak, AV Chobanian, OV Kolyshkin, YY Kosenko, TM Dehtiarenko, ... Wiadomosci Lekarskie 74 (11 cz 1), 2768-2773, 2021 | 1 | 2021 |
Змістова наповнюваність програми психологічного супроводу дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку АВ Чобанян Інноваційна педагогіка, 113-117, 2020 | 1 | 2020 |
Діагностика підготовленості майбутніх спеціальних психологів до роботи з сім’єю А Чобанян Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна …, 2016 | 1 | 2016 |
Концептуализация антиципации в психолого-педагогическом сопровождении А Чобанян Проблемы специального образования., 233 – 238, 2016 | 1 | 2016 |
Застосування інформаційно-освітніх ресурсів як засобу розвитку компетентності батьків дітей з особливостями інтелектуального розвитку АВ Чобанян Актуальні питання корекційної освіти 2, 257-269, 2015 | 1 | 2015 |