Українська історіографія історії педагогіки НМ Гупан К.: АПН 232, 2, 2002 | 295 | 2002 |
Розвиток історії педагогіки в Україні (історіографічний аспект) НМ Гупан Гупан Нестор Миколайович–К, 2001 | 121 | 2001 |
Історіографія розвитку історико-педагогічної науки в Україні НМ Гупан К.: Національний педагогічний університет імені МП Драгоманова, 2000 | 114 | 2000 |
Компетентнісно орієнтована методика навчання історії в основній школі ОІ Пометун, НМ Гупан, ВС Власов Київ:«КОНВІ ПРІНТ», 2018 | 86 | 2018 |
Джерельна база історії педагогіки: пошук підходів до систематизації Н Гупан Рідна школа, 67-70, 2013 | 57 | 2013 |
Актуальні проблеми методології історико-педагогічних досліджень Н Гупан Рідна школа, 53-56, 2013 | 47 | 2013 |
До періодизації розвитку історико-педагогічного процесу в Україні Н Гупан Шлях освіти, 45-49, 1999 | 39 | 1999 |
Studying history as an Educational space of studentscritical thinking development PO Ivanivna, GN Mikolayovich Хуманитарни Балкански изследвания, 60-63, 2018 | 33 | 2018 |
Проектування шкільного підручника: вимоги і проблеми ОІ Пометун, НМ Гупан Проблеми сучасного підручника, 564-573, 2014 | 29 | 2014 |
Формування громадянської компетентності старшокласників засобами різних предметів [Електронний ресурс] О Пометун Історія в школах України, 3-10, 2008 | 29 | 2008 |
Таксономія Б. Блума і розвиток критичного мислення школярів на уроках історії O Пометун, Г Нестор Український педагогічний журнал, 50-58, 2019 | 25 | 2019 |
Історія України ОП Реєнт, ОВ Малій Кінець ХVІІІ–початок ХХ століття: навч. посіб. для 9, 2017 | 23 | 2017 |
Ukrainska istoriohrafiia istorii pedahohiky [Ukrainian historiography of the history of pedagogy] NM Hupan Kyiv: APN, 2002 | 19 | 2002 |
Джерельна основа історико-педагогічних досліджень як методологічна проблема ЛД Березівська ДНПБ України ім. ВО Сухомлинського, 2017 | 17 | 2017 |
Проблеми хронології в сучасних історико-педагогічних дослідженнях НМ Гупан Український педагогічний журнал, 116-121, 2016 | 15 | 2016 |
Проблеми історіографічного висвітлення розвитку вітчизняної історико-педагогічної науки Н Гупан Шлях освіти 2, 42-45, 2002 | 15 | 2002 |
Українська iсторiографiя iсторiї педагогiки НМ Гупан | 15 | 2002 |
Методологія створення інтегрованого курсу з історії та громадянської освіти для 5-го класу (на прикладі модельної програми й підручника «Досліджуємо історію і суспільство») ОІ Пометун, НМ Гупан Проблеми сучасного підручника, 118-132, 2022 | 13 | 2022 |
Формування критичного мислення учнів у процесі навчання прав людини Н Гупан, О Пометун Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 79-88, 2008 | 13 | 2008 |
Підручник як засіб виховання громадянина (з практики реалізації основних принципів створення, на прикладі підручників з новітньої історії України для 11 класу) О Пометун, Н Гупан Історія в школах України, 19-24, 2005 | 13 | 2005 |