Подписаться
Лідія Ткаченко
Лідія Ткаченко
Провідний науковий співробітник, Інститут обдарованої дитини НАПН України
Подтвержден адрес электронной почты в домене naps.gov.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Креативність і творчість: сучасний контент
Л Ткаченко
Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, вип. 1 (13), 138-144, 2014
582014
Синергетичний підхід у педагогіці: нова парадигма
ЛІ Ткаченко
Освіта та розвиток обдарованої особистості, 18-21, 2013
392013
Звіт про діяльність Національної академії педагогічних наук України у 2020 р.
ВГ Кремень, ВІ Луговий, ОМ Топузов, СО Сисоєва, ІО Титаренко, ...
Національна академія педагогічних наук України, 2021
102021
Синергетика і освіта
ВГ Кремень, ВВ Ільїн, ФП Власенко, ЛІ Войнаровська, МВ Ілляхова, ...
Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2014
82014
Синергетика і творчість
ВГ Кремень, ВВ Ільїн, ФП Власенко, МВ Ілляхова, АА Ільїна, ГВ Ільїна, ...
Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2014
8*2014
Стратегія розвитку позашкільної освіти
О Биковська
ІВЦ АЛКОН, Київ-Кpaкoв, 2021, 2021
62021
Психологічні та соціальні чинники адаптації обдарованої особистості в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів загальної середньої освіти
КА Андросович, ГВ Ільїна, ЛІ Ткаченко, ІО Якимова
Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021
52021
Г.С. Сковорода про особистість і розвиток особистості: педагогічний підхід
ЛІ Ткаченко
Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України, № 4, 31–40, 2010
5*2010
Педагогічні ідеї ГС Сковороди у контексті науково-педагогічної думки XVIII ст.
Л Ткаченко
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 187-194, 2007
52007
Василь Сухомлинський: світове визнання
Л Ткаченко
Директор школи, 273, 2003
52003
Соціальна адаптація обдарованої особистості: від дитинства до юності
КА Андросович, ЛІ Ткаченко, ГВ Ільїна, ІО Якимова, ВМ Шульга
Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021
42021
Розвиток обдарованості як педагогічна проблема
Л Ткаченко
Педагогічний альманах http://pedalmanac.site/index.php/main/article/view/9/5 …, 2019
42019
Адаптація обдарованих учнів у закладах загальної середньої освіти: педагогічний аспект
Л Ткаченко
Рідна школа, 19-24, 2019
42019
Розвиток обдарованості як педагогічна проблема
ЛІ Ткаченко
Педагогічний альманах, 25-30, 2019
42019
Профілактика деструктивної соціалізації обдарованих старшокласників в Інтернет-середовищі
КА Андросович, ЛІ Ткаченко
Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2018
42018
Педагогічні дослідження з використанням інтернет-технологій
Л Ткаченко
Управління освітою, 4, 2005
42005
Технології психолого-педагогічного забезпечення адаптованості обдарованої особистості до нових умов навчання
КА Андросович, ЛІ Ткаченко
Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021
32021
Чинники розвитку інтелектуально обдарованої особистості
Л Ткаченко
Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, 15, 2015
32015
Розвиток особистості в дефініціях синергетики: освітньо-педагогічний тезаурус
ЛІ Ткаченко
Освіта та розвиток обдарованої особистості, 20, 2013
32013
Особистість у парадигмі синергетики: філософсько-освітній тезаурус
Л Ткаченко
Теорія і практика управління соціальними системами, 28-34, 2013
32013
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20