Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках технології в старшій школі Д Зінченко Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in …, 2012 | 8 | 2012 |
Візуалізація як ефективний метод із методико-математичної підготовки майбутніх учителів початкової школи Н Ляшова Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 36-46, 2020 | 4 | 2020 |
Реалізація кваліметричного підходу під час педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів Н Ляшова, С Помирча Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 68-81, 2018 | 3 | 2018 |
Реалізація інтеграційних процесів під час педагогічної практики студентів СВ Помирча, НМ Ляшова, Г Корхова Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 142-156, 2018 | 2 | 2018 |
Підготовка магістрів до реалізації професійної педагогічної управлінської діяльності НБ Бондаренко, НМ Ляшова Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 218-226, 2014 | 2 | 2014 |
Реалізація наступності між дошкільною та початковою ланками освіти НБ Бондаренко, НМ Ляшова Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 19-30, 2012 | 2 | 2012 |
Особливості самостійної роботи студентів магістратури НМ Ляшова ВІСНИК, 2011 | 2 | 2011 |
Аналогія як метод формування логічних операцій мислення здобувачів початкової освіти Н Ляшова, Н Бєлік Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти 2 (17), 116-126, 2022 | 1 | 2022 |
Сторітеллінг у початковому курсі навчання математики НМ Ляшова EDITORIAL BOARD, 148, 2021 | 1 | 2021 |
Про деякі аспекти виховання в сучасній педагогіці ІО Сафонова Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 156-172, 2018 | 1 | 2018 |
До проблеми вивчення організації здоров'язбережувального простору в освітніх закладах НМ Ляшова, НБ Бондаренко ОСВІТА І ЗДОРОВ’Я ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ, 218, 2016 | 1 | 2016 |
Умови реалізації освітньої регіональної практики роботи з обдарованими дітьми НМ Ляшова, НБ Бондаренко Обдаровані діти–інтелектуальний потенціал держави: матеріали Міжнародної …, 2013 | 1 | 2013 |
КАТЕГОРІАЛЬНИЙ СИНТЕЗ ЛІТЕРАТУРИ І МАТЕМАТИКИ Н Ляшова, Л Назар Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 87-96, 2024 | | 2024 |
Вивчення дробів у початкових класах НМ Ляшова, ВФ Чайченко ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», 2024 | | 2024 |
Особливості вивчення властивостей геометричних фігур у початкових класах В Чайченко, Н Ляшова ОСВІТНЬО-НАУКОВИЙ ПРОСТІР, 199-207, 2023 | | 2023 |
СИСТЕМА УСНИХ ОБЧИСЛЕНЬ У ПОЧАТКОВОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ НМ Ляшова Рекомендовано до друку вченою радою ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний …, 2023 | | 2023 |
ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ АНАЛОГІІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ СТЕРЕОМЕТРІЇ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НМ Ляшова, НВ Бєлік Рекомендовано до друку вченою радою ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний …, 2022 | | 2022 |
РІЗНОВИДИ КЛАСИФІКАЦІЙ ПРОСТИХ ЗАДАЧ Н Ляшова Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 168-174, 2022 | | 2022 |
СИСТЕМА КЛАСИФІКАЦІЙ ПРОСТИХ ЗАДАЧ У ПОЧАТКОВОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ НМ Ляшова Рекомендовано до друку вченою радою ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний …, 2022 | | 2022 |
ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ STORYTELLING У НАВЧАННІ МЕТОДИКИ МАТЕМАТИКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ Н Ляшова Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти 1 (14), 96-105, 2021 | | 2021 |