Шкільний курс фізики: шляхи осучаснення АА Дробін НАУКОВІ ЗАПИСКИ. Серія: ПРОБЛЕМИ МЕТОДИКИ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ І …, 2017 | 6 | 2017 |
Запровадження у навчальний матеріал шкільного курсу фізики поняття адитивних технологій АА Дробін Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і …, 2017 | 3 | 2017 |
Формування фізичних понять у школярів на основі статистичного та імовірнісного підходів АА Дробін Дробін Андрій Анатолійович.–Кіровоград, 2012.–-325 с, 2012 | 3* | 2012 |
Змістовне наповнення програм підвищення кваліфікації вчителів фізики в умовах реформування післядипломної педагогічної освіти АА Дробін Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 98-102, 2020 | 2 | 2020 |
Використання ресурсів смартфону в освітньому процесі з фізики АА Дробін Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного …, 2019 | 2 | 2019 |
Оцінювальні задачі як ефективний засіб формування предметної компетентності з фізики. ДА Анатолійович Наукові записки – Серія: Педагогічні науки. 168, 90-93, 2018 | 1* | 2018 |
Якісні задачі виробничого змісту у ПТНЗ як засіб мотивації до навчання фізики АА Дробін Наукові записки. Серія: Педагогічні науки.–2015.–Вип 141, 115-117, 2015 | 1* | 2015 |
Удосконалення змісту фізичної освіти в умовах формування постіндустріального суспільства АА Дробін Видавництво НПУ ім. МП Драгоманова, 2011 | 1 | 2011 |
КЛАСИФІКАЦІЯ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ ЯК ЗАСІБ УТОЧНЕННЯ ЇХ ПРАКТИЧНОГО ЦІЛЬОВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ АА Дробін Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 77-81, 2021 | | 2021 |
Дидактичні особливості структури та організації уроку інтегрованої навчальної дисципліни А Дробін Бердянськ: БДПУ, 2021 | | 2021 |
Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і МІ Садовий, МТ Мартинюк, РЯ Ріжняк, МВ Головко, ОВ Абрамова, ... Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, 2021 | | 2021 |
Поліструктурна модель природознавства як основа інтеграційних процесів у шкільній природничій освіті АА Дробін EDUCATION AND PEDAGOGICAL SCIENCES. ОСВІТА ТА ПЕДАГОГІЧНА НАУКА, 19–34-19–34, 2020 | | 2020 |
ОСВІТНІ ВИКЛИКИ ФОРМУВАННЯ ТРАНСІНДУСТРІАЛЬНОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ АА Дробін Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 66-70, 2020 | | 2020 |
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРИ ТА ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКА ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ ПРИРОДНИЧОГО СПРЯМУВАННЯ А Дробін Нові технології навчання, 83-90, 2020 | | 2020 |
Теоретичні аспекти змісту навчальної дисципліни «Природничі науки»: проблеми та перспективи АА Дробін | | 2020 |
Освітнє середовище «Природничих наук»: теоретичний аспект А Дробін Бердянськ: БДПУ, 2020 | | 2020 |
ШОСТИЙ ТЕХНОЛОГІЧНИЙ УКЛАД: ОСВІТНІ АСПЕКТИ АА Дробін Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 85-89, 2019 | | 2019 |
Використання оцінювальних задач у олімпіадах з фізики АА Дробін Наукові записки. Серія: Педагогічні науки 2 (173), 84-88, 2018 | | 2018 |
Лабораторна та практична роботи як форма організації уроку фізики. ДА Анатолійович Науково-методичний супровід функціонування інформаційноосвітнього простору …, 2018 | | 2018 |
Володіння фізичною термінологією як фундаментальна складова фахової майстерності майбутнього учителя технологій. ДАА Бугрій Д.В. Технологічна та професійна освіта: Всеукраїнський збірник наукових праць …, 2018 | | 2018 |