Класифікація цифрових освітніх ресурсів як засіб уточнення їх практичного цільового призначення АА Дробін Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 77-81, 2021 | 8 | 2021 |
Шкільний курс фізики: шляхи осучаснення АА Дробін НАУКОВІ ЗАПИСКИ. Серія: ПРОБЛЕМИ МЕТОДИКИ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ І …, 2017 | 8 | 2017 |
Віртуальна екскурсія як форма організації освітнього процесу природничої дисципліни: методичні особливості. Д Андрій «Інноваційна педагогіка» Науковий журнал, 239-243, 2022 | 5* | 2022 |
Формування фізичних понять у школярів на основі статистичного та імовірнісного підходів АА Дробін Дробін Андрій Анатолійович.–Кіровоград, 2012.–-325 с, 2012 | 4* | 2012 |
Використання ресурсів смартфону в освітньому процесі з фізики АА Дробін Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного …, 2019 | 3 | 2019 |
Запровадження у навчальний матеріал шкільного курсу фізики поняття адитивних технологій АА Дробін Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і …, 2017 | 3 | 2017 |
Формування природничо-наукової та самоосвітньої компетентності на прикладі предметної компетентності з фізики та астрономії ДАА Бевз А.В., Гайда В.Я. Science and Education a New Dimension. 94 (236), 22-25, 2020 | 2* | 2020 |
Змістовне наповнення програм підвищення кваліфікації вчителів фізики в умовах реформування післядипломної педагогічної освіти АА Дробін Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 98-102, 2020 | 2 | 2020 |
Оцінювальні задачі як ефективний засіб формування предметної компетентності з фізики. АА Дробін Наукові записки – Серія: Педагогічні науки. 168, 90-93, 2018 | 1 | 2018 |
Якісні задачі виробничого змісту у ПТНЗ як засіб мотивації до навчання фізики АА Дробін Наукові записки. Серія: Педагогічні науки.–2015.–Вип 141, 115-117, 2015 | 1* | 2015 |
Удосконалення змісту фізичної освіти в умовах формування постіндустріального суспільства АА Дробін Видавництво НПУ ім. МП Драгоманова, 2011 | 1 | 2011 |
СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ДОМІНУЮЧИЙ ФАКТОР МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ФІЗИКИ АА Дробін Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 318-322, 2024 | | 2024 |
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ЕКСКУРСІЙ НА УРОКАХ ФІЗИКИ АА Дробін Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 100-107, 2024 | | 2024 |
ПРО ЦИФРОВІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ Марина РОСТОКА Ф Вербек, Т Говорущенко, Ю Дмитрієва, А Катіфорі, Г Лепоурас, ... Головний редактор: БОЙЧУК Юрій–доктор педагогічних наук, професор, член …, 2024 | | 2024 |
ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА ЧЕРЕЗ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ АА Дробін Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 96-100, 2023 | | 2023 |
Методика організації і проведення віртуальної екскурсії як форми організації освітнього процесу. ДА А. Дніпро: Середняк Т.К., 2023 | | 2023 |
Методичні особливості організації та проведення учнівської олімпіади з фізики в дистанційному форматі АА Дробін Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 124-129, 2023 | | 2023 |
Реалізація основних завдань навчальної дисципліни «Фізика» цифровими освітніми засобами ДА А. Педагогічний вісник 1 (57-58), 34-38, 2022 | | 2022 |
Методичні особливості розв’язування задач окремих типів задач підвищеної складності з механіки ЛПВССП Дробін А.А. Науково-методичний вісник, 508-518, 2022 | | 2022 |
Природничі науки: навчально-методичне забезпечення. Навчально-методичний посібник. Д Андрій Дніпро: Середяк Т.К., 2022 | | 2022 |