Follow
Водолазька Світлана
Водолазька Світлана
Other namesS Vodolazka, Svetlana Vodolazka, С Водолазька
Taras Shevchenko National University of Kyiv, Institute of Journalism
Verified email at knu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Буктрейлер как способ визуальной коммуникации через видеохостинги
С Водолазская
Инновации в науке, 75-79, 2015
342015
Сучасна видавнича галузь східноєвропейського регіону: інноваційні детермінанти та актуальні трансформації: дис.… дра наук із соц. комунік
С Водолазька
Київ: Інститут журналістики, 2016
162016
Постмодерністські акценти у творчості Емми Андієвської
СА Водолазька
Дис.… канд. філол. наук, 2003
162003
Інновації у видавничій галузі східноєвропейського регіону: прогностичні оцінки
СА Водолазька
Current issues of mass communication, 76-80, 2013
102013
Audioknyhy yak innovatsiinyi sposib populiaryzatsii knyhy [Audiobooks as an innovative way to promote a book]
S Vodolazka
Naukovi zapysky Instytutu zhurnalistyky 51, 101-106, 2013
82013
Традиції та інновації у світовому університетському книговиданні
С Водолазька
Вісник книжкової палати, 15-18, 2012
72012
Продакт плейсмент як інноваційний спосіб просування книги: наукова рецепція, теоретичні узагальнення
СВ Водолазька
Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації, 144-148, 2013
62013
Соціальні мережі як інноваційний спосіб просування та популяризації видавничої продукції
С Водолазька
Український інформаційний простір.–2013.–Вип 1, 30-34, 2013
62013
Аудіокниги як інноваційний спосіб популяризації книги
СА Водолазька
Наукові записки Інституту журналістики, 101-106, 2013
62013
Інноваційні стратегії внутрішньотекстової реклами у книзі
СА Водолазька
Освіта регіону. Політологія. Психологія. Комунікації, 2012
62012
Видавнича справа США як мотиватор східноєвропейських інновацій
СА Водолазька
Поліграфія і видавнича справа, 39-45, 2012
62012
Українська поліграфія в статистичному вимірі
С Водолазька
Друкарство.-2005.-¹ 2 (61), 14-18, 2005
62005
Радикальні інновації східноєвропейської видавничої галузі: монографія
С Водолазька
Київ: ТОВ «Авега, 2015
52015
Інновації у видавничій галузі: функціональні особливості
С Водолазька
Освіта регіону, 91, 2014
52014
Друк на вимогу: інноваційний мотиватор трансформації видавничої галузі
С Водолазька
Вісник книжкової палати, 6-9, 2014
52014
Інноваційні особливості розвитку видавничого ринку Німеччини
С Водолазька
Режим доступу: http://socialscience. com. ua/article/821.—Назва з екрана, 2012
52012
Социальные медиа как инновационный способ коммуникации для развития издательской отрасли
СА Водолазская
Вестник Воронежского государственного университета. Серия: Филология …, 2014
42014
Tradition and innovation in the global university book publishing
SA Vodolazka
Bulletin of the Book Chamber 3, 15-18, 2012
42012
Нішеві видання як інноваційна стратегія розвитку для сучасних видавництв
С Водолазька
Світ соціальних комунікацій 7, 87, 2012
42012
Антологія трансцендентної самотності Емми Андієвської
С Водолазька
Слово і час, 2004
42004
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20