Підписатись
Петровська Світлана Володимирівна
Петровська Світлана Володимирівна
Підтверджена електронна адреса в nau.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Інструменти маркетингу в антикризовому управлінні
СТ Пілецька, СВ Петровська
Економічний вісник Донбасу, 2020
172020
Маркетингова конкурентна стратегія: сутність і підходи до класифікації
СВ Петровська
Проблеми транспорту 2, 89-92, 2010
152010
Міжнародний маркетинг
Т Князєва, СФ Смерічевський, ЮП Колбушкін, СВ Петровська, ...
К.: НАУ, 2019
132019
Ціноутворення та маркетингова цінова політика
ЛЛ Данілова, СВ Петровська
навч. посіб./ЛЛ Данілова, СВ Петровська.-К.: КНТЕУ 130, 2006
92006
Цiноутворення та маркетингова цiнова полiтика: навч. посiб
ЛЛ Данiлова, СВ Петровська
52006
Категоріальний апарат маркетингового забезпечення інноваційного розвитку транспортних підприємств
СТ Пілецька, СВ Петровська, ОО Петровський
Наукоємні технології, 557-566, 2018
32018
Концепція зеленого маркетингу у системі управління економічною діяльністю
СВ Петровська, ЛЮ Покотило
Проблеми системного підходу в економіці, 76-80, 2016
32016
Інструменти і методи управління процесом моделювання в маркетинговій діяльності
СВ Петровська, ОВ Криворучко
Проблеми системного підходу в економіці, 3-8, 2016
32016
Роль маркетингу підприємств авіатранспортних послуг
СВ Петровська
ПРОБЛЕМИ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ В ЕКОНОМІЦІ: Збірник наукових праць: Випуск 28 …, 2008
32008
Проблеми розвитку інвестиційної діяльності комерційних банків
СВ Петровська, ІВ Костюк
Проблеми системного підходу в економіці, 59-63, 2015
22015
Комплекс маркетингу авіакомпанії, що здійснює пасажирські перевезення
СВ Петровська
ПРОБЛЕМИ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ В ЕКОНОМІЦІ: Збірник наукових праць: Випуск 29 …, 2009
22009
Розвиток експортно-імпортної діяльності торгівельних підприємств в умовах карантинних обмежень
С Петровська, С Скрипник, І Шепель
Наукові перспективи (Naukovì perspektivi), 2021
12021
Бенчмаркинг в процесах підвищення конкурентоспроможності аеропортів
СВ Петровська, КВ Астахов
Рекомендовано до друку Вченою радою Національного авіаційного університету …, 2019
12019
Маркетингові інструменти при антикризовому управлінні
СВ Петровська, ОЙ Дудка
Економіка і управління, 78-85, 2019
12019
1.18. СИСТЕМНИЙ ПІДХІД У МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
СВ Петровська
Economic efficiency of business in the conditions of unstable economy, 115-120, 2015
12015
МАТРИЧНИЙ МЕТОД АНАЛІЗУ ТА ОПТИМІЗАЦІЇ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ АВІАКОМПАНІЇ
СВ Петровська, СА Сергієнко
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури, 2012
12012
ВЕНЧУРНИЙ КАПІТАЛ ТА ЙОГО РОЛЬ У РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Т Сігаєва, С Петровська, С Іванишин
Наукові перспективи (Naukovì perspektivi), 2024
2024
Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Бізнесаналітика: моделі, інструменти та технології»
СВ Петровська
К.: НАУ, 2024
2024
Стратегічний маркетинг як детермінанта сталого розвитку бізнесу
ОЮ Красовська, ЄБ Хаустова, СВ Петровська, ЛО Березовська
Міжнародний науковий журнал" Інтернаука". Серія:" Економічні науки", 2022
2022
ВИЗНАЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РИНКУ ПЛАТНИХ ПОСЛУГ, ЯКІ МОЖУТЬ НАДАВАТИСЯ ЗАКЛАДАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ. DETERMINATION OF FEATURES OF THE MARKET OF PAID SERVICES WHICH MAY BE PROVIDED BY …
АМ ЯКІВЧЕНКО, СВ ПЕТРОВСЬКА
2020
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20