Подписаться
Olkhovska A.B., Ольховская А.Б., Ольховська А.Б.
Olkhovska A.B., Ольховская А.Б., Ольховська А.Б.
Національний фармацевтичний університет
Подтвержден адрес электронной почты в домене nuph.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетингові дослідженя вітчизняного ринку лікувальної косметики
АБ Ольховська, ММ Кобець, ЛС Фелоненко, АБ Ольховская, МН Кобец
182011
Методика визначення ставлення кінцевих споживачів до лікарських засобів
ЗМ Мнушко, ІП Левченко, АБ Ольховська
Фармац. журн 3, 16-22, 2006
172006
Исследование потребительских предпочтений и конкурентоспособности лекарственных препаратов
СНН Мнушко З.Н., Горбенко А.Б.
Провизор, 26-29, 1998
15*1998
Оценка коммуникативной и экономической эффективности рекламы лекарственных средств
ЗН Мнушко, ИП Левченко, АБ Ольховская
Провизор 15, 3-7, 2007
142007
Формування ефективної збутової політики фармацевтичного підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовища
НВ Чмихало, ІЛ Оккерт, АБ Ольховська, НВ Сотнікова
Запорожский медицинский журнал, 126-131, 2010
122010
Оценка отношения потребителей к седативным лекарственным средствам растительного происхождения
ЗИ Мнушко, АБ Ольховская, ИП Левченко
Провизор, 14-16, 2005
102005
Marketing communication and digital technology innovative instruments in promoting pharmaceutical brands in Ukraine and their efficiency estimation
AB Olkhovska
The Pharma Innovation Journal, 38-43, 2016
72016
Науково–методичні аспекти формування товарної політики фармацевтичних підприємств
ЗМ Мнушко, ОЮ Рогуля, АБ Ольховська
Фарм. журнал, 20-22, 2001
72001
Практикум з менеджменту та маркетингу у фармації
ЗМ Мнушко, АБ Ольховська, ІВ Пестун, ОЮ Рогуля, ММ Слободянюк, ...
Національний фармацевтичний університет, 2011
52011
Ефективність заходів стимулювання збуту фармацевтичного оптового підприємства
ЗМ Мнушко, ІП Левченко, АБ Ольховська
Фармац. журн, 3-8, 2008
52008
ТеореТико-прикладні засади опТимізації рекламного бюджеТу фармацевТичних підприємсТв із засТосуванням економіко-маТемаТичного моделювання
АБ Ольховська
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації, 39-50, 2017
42017
The study of the basic factors of unfair advertising of medicines in Ukraine and development of proposals for their prevention
AB Olkhovska
Social Pharmacy in Health Care 4 (2), 37-50, 2018
32018
Соціально-відповідальні аспекти маркетингової діяльності у складі PR-стратегії фармацевтичних підприємств
АБ Ольховська
Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи: міжн. наук.-практ., 430, 2014
32014
Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countries
MVV Olkhovska A. B.
Social Pharmacy in Health Care Vol. 5, № 1. С. 31-40. 5 (№ 1), С. 31-40., 2019
22019
Перспективи створення в Україні лікарських препаратів різної спрямованості дії: матер. Всеукр. наук.-практ. семінару, м. Харків, 26 листоп. 2004 р
ЗМ Мнушко, ІП Левченко, АБ Ольховська
Х.: Видво НФаУ, 318-321, 2004
22004
Theoretical and methodological approaches to development of the “road map” for promoting a new medicine product to the pharmaceutical market
AB Olkhovska, VV Malyi
12019
Емоційна компетентність як складова професійної компетентності майбутніх фахівців фармацевтичного сектора
ОАБ Пляка Л. В.
Молодий вчений, С. 159–162, 2019
12019
Scientific and practical approaches to optimization of expenses of pharmaceutical companies on marketing communications with the use of statistical methods
MSV Olkhovska A. B., Malyi V. V.
The Pharma Innovation Journal 7 (10), 53-58, 2018
12018
Практичні аспекти використання інноваційних комунікативних технологій у роботі медичних (фармацевтичних) представників та шляхи їх удосконалення
АБ Ольховська
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації, 30-38, 2018
1*2018
Маркетингове обґрунтування доцільності розробки нового лікарського препарату на рослинній основі для лікування цукрового діабету другого типу
АБО Т.Є. Колісник, О.А. Рубан
Фармацевтичний часопис, 86-96, 2017
12017
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20