Olkhovska A.B., Ольховская А.Б., Ольховська А.Б.
Olkhovska A.B., Ольховская А.Б., Ольховська А.Б.
Національний фармацевтичний університет
Подтвержден адрес электронной почты в домене nuph.edu.ua
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетингові дослідженя вітчизняного ринку лікувальної косметики
АБ Ольховська, ММ Кобець, ЛС Фелоненко, АБ Ольховская, МН Кобец
162011
Методика визначення ставлення кінцевих споживачів до лікарських засобів
ЗМ Мнушко, ІП Левченко, АБ Ольховська
Фармац. журн, 16-22, 2006
162006
Исследование потребительских предпочтений и конкурентоспособности лекарственных препаратов
СНН Мнушко З.Н., Горбенко А.Б.
Провизор, 26-29, 1998
14*1998
Оценка коммуникативной и экономической эффективности рекламы лекарственных средств
ЗН Мнушко, ИП Левченко, АБ Ольховская
Провизор, 3-7, 2007
132007
Формування ефективної збутової політики фармацевтичного підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовища
НВ Чмихало, ІЛ Оккерт, АБ Ольховська, НВ Сотнікова
Запорожский медицинский журнал, 126-131, 2010
112010
Оценка отношения потребителей к седативным лекарственным средствам растительного происхождения
ЗИ Мнушко, АБ Ольховская, ИП Левченко
Провизор, 14-16, 2005
92005
Науково-методичні аспекти формування товарної політики фармацевтичних підприємств
ЗМ Мнушко, ОЮ Рогуля, АБ Ольховська
Фармац. журн, 6-12, 2001
72001
Ефективність заходів стимулювання збуту фармацевтичного оптового підприємства
ЗМ Мнушко, ІП Левченко, АБ Ольховська
Фармац. журн, 3-8, 2008
52008
Marketing communication and digital technology innovative instruments in promoting pharmaceutical brands in Ukraine and their efficiency estimation
AB Olkhovska
The Pharma Innovation Journal, 38-43, 2016
42016
Практикум з менеджменту та маркетингу у фармації
ЗМ Мнушко, АБ Ольховська, ІВ Пестун, ОЮ Рогуля, ММ Слободянюк, ...
Національний фармацевтичний університет, 2011
42011
The study of the basic factors of unfair advertising of medicines in Ukraine and development of proposals for their prevention
AB Olkhovska
Social Pharmacy in Health Care 4 (2), 37-50, 2018
32018
Соціально-відповідальні аспекти маркетингової діяльності у складі PR-стратегії фармацевтичних підприємств
АБ Ольховська
Матеріали ІІ міжнародної наук.-практич. Інтернет-конференції «Соціальна …, 2014
22014
Перспективи створення в Україні лікарських препаратів різної спрямованості дії: матер. Всеукр. наук.-практ. семінару, м. Харків, 26 листоп. 2004 р
ЗМ Мнушко, ІП Левченко, АБ Ольховська
Х.: Видво НФаУ, 318-321, 2004
22004
Практичні аспекти використання інноваційних комунікативних технологій у роботі медичних (фармацевтичних) представників та шляхи їх удосконалення
АБ Ольховська
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації, 30-38, 2018
12018
Маркетингове обґрунтування доцільності розробки нового лікарського препарату на рослинній основі для лікування цукрового діабету другого типу
АБО Т.Є. Колісник, О.А. Рубан
Фармацевтичний часопис, 86-96, 2017
12017
Маркетингове обґрунтування доцільності розробки нового лікарського препарату на рослинній основі для лікування цукрового діабету другого типу
АБО Т.Є. Колісник, О.А. Рубан
Фармацевтичний часопис, 86-96, 2017
12017
Теоретико-прикладні засади оптимізації рекламного бюджету фармацевтичних підприємств із застосуванням економіко-математичного моделювання
АБ Ольховська, АБ Ольховская
12017
Маркетинговий аналіз асортименту лікувальних жувальних гумок на сучасному фармацевтичному ринку
ЮС Маслій, ОА Рубан, АБ Ольховська, ЮС Маслий, ЕА Рубан, ...
12017
Аналіз асортименту антигеморагічних лікарських засобів на вітчизняному фармацевтичному ринку
ТГ Ярних, ТГ Ярных, ОІ Рубан, ОИ Рубан, АБ Ольховська, ...
НФаУ, 2016
12016
Практичні аспекти формування HR-бренду суб’єктами фармацевтичного ринку
АБ Ольховська, ММ Лукашова, АБ Ольховская
12015
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20