Подписаться
ОЛЬХОВСЬКА АНЖЕЛА (ORCID:0000-0002-0237-5741)
ОЛЬХОВСЬКА АНЖЕЛА (ORCID:0000-0002-0237-5741)
Другие именаAnzhela Olkhovska, Angela Olkhovska, Анжела Ольховская
National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute" (grid.18192.33/ROR 00yp5c433). UKRAINE
Подтвержден адрес электронной почты в домене kpi.kharkov.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Маркетингові дослідженя вітчизняного ринку лікувальної косметики
АБ Ольховська, ММ Кобець, ЛС Фелоненко, АБ Ольховская, МН Кобец
232011
Формування ефективної збутової політики фармацевтичного підприємства в умовах нестабільного зовнішнього середовища
НВ Чмихало, ІЛ Оккерт, АБ Ольховська, НВ Сотнікова
Запорожский медицинский журнал, 126-131, 2010
212010
Методика визначення ставлення кінцевих споживачів до лікарських засобів
ЗМ Мнушко, ІП Левченко, АБ Ольховська
Фармац. журн 3, 16-22, 2006
172006
Исследование потребительских предпочтений и конкурентоспособности лекарственных препаратов
СНН Мнушко З.Н., Горбенко А.Б.
Провизор, 26-29, 1998
17*1998
Оценка коммуникативной и экономической эффективности рекламы лекарственных средств
ЗН Мнушко, ИП Левченко, АБ Ольховская
Провизор 15, 3-7, 2007
142007
Оценка отношения потребителей к седативным лекарственным средствам растительного происхождения
ЗИ Мнушко, АБ Ольховская, ИП Левченко
Провизор, 14-16, 2005
102005
Marketing communication and digital technology innovative instruments in promoting pharmaceutical brands in Ukraine and their efficiency estimation
AB Olkhovska
The Pharma Innovation Journal, 38-43, 2016
92016
Науково-методичні аспекти формування товарної політики фармацевтичних підприємств
ЗМ Мнушко, ОЮ Рогуля, АБ Ольховська
Фарм. журнал, 20-22, 2001
82001
Теоретичні та науково-прикладні засади удосконалення маркетингових комунікацій у системі просування лікарських засобів в Україні
АБ Ольховська
МОЗ України, Харків, 2019
72019
Практичні аспекти використання інноваційних комунікативних технологій у роботі медичних (фармацевтичних) представників та шляхи їх удосконалення
АБ Ольховська
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації, 30-38, 2018
6*2018
Analiz suchasnoho perekladatskoho rynku yak osnova dlia pobudovy metodyky navchannia perekladu [Analysis of the modern translation market as a basis for building a methodology …
A Olkhovska
Youth and market”. Monthly scientific-pedagogical journal. Drogobych 3, 94-100, 2016
62016
Практикум з менеджменту та маркетингу у фармації
ЗМ Мнушко, АБ Ольховська, ІВ Пестун, ОЮ Рогуля, ММ Слободянюк, ...
Національний фармацевтичний університет, 2011
62011
Marketynhovi doslidzhennia vitchyznianoho rynku likuvalnoi kosmetyky
AB Olkhovska, MM Kobets, LS Felonenko
Upravlinnia, ekonomika ta zabezpechennia yakosti v farmatsii, 17, 2011
52011
Ефективність заходів стимулювання збуту фармацевтичного оптового підприємства
ЗМ Мнушко, ІП Левченко, АБ Ольховська
Фармац. журн, 3-8, 2008
52008
ТеореТико-прикладні засади опТимізації рекламного бюджеТу фармацевТичних підприємсТв із засТосуванням економіко-маТемаТичного моделювання
АБ Ольховська
Управління, економіка та забезпечення якості в фармації, 39-50, 2017
42017
Influence of the Carrier Type and Surfactants on the Trifuzole Emission from Veterinary Intrauterine Suppositories
VMO Inna V Bushuieva1, Ksenia G Klyosova1, Volodymyr V Parchenko, Oleksandr ...
Research Journal of Pharmacy and Technology 13 (Issue:11), 5407-5410, 2020
3*2020
Economics knowledge as a paradigm of sustainable socio-economic development of economics and society
MN Novikova, MV Borovyk, OV Kozureva, AB Olkhovska
FINANCIAL AND CREDIT ACTIVITY-PROBLEMS OF THEORY AND PRACTICE 4 (27), 505-512, 2018
32018
Практичні аспекти формування та реалізації cоціально-відповідальної маркетингової PR-стратегії фармацевтичними підприємствами
ВВ Малий, АБ Ольховська, ВВ Малый, АБ Ольховская
НФаУ, 2014
32014
Соціально-відповідальні аспекти маркетингової діяльності у складі PR-стратегії фармацевтичних підприємств
АБ Ольховська
Матеріали ІІ міжнародної наук.-практич. Інтернет-конференції «Соціальна …, 2014
32014
Соціальне інвестування фармацевтичних підприємств як складова їх PR-стратегії
ЗМ Мнушко, АБ Ольховська
Матер. УІІ міжн. наук.-практ. конф.«Актуальні питання економіки, менеджменту …, 0
3
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20