Підписатись
Valeriia Kostynets (Валерія Володимирівна Костинець)
Valeriia Kostynets (Валерія Володимирівна Костинець)
Kyiv National Economic University named after Vadym Hetman
Підтверджена електронна адреса в kneu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Pent-up demand's realization in the hospitality sector in the context of COVID-19.
V Kostynets, I Kostynets, O Olshanska
Journal of International Studies (2071-8330) 14 (1), 2021
242021
PENT-UP DEMAND EFFECT AT THE TOURIST MARKET
I Kostynets, V Kostynets, V Baranov
Economics & Sociology 13 (2), 279-288, 2020
182020
Development of internal tourism and hospitality in Ukraine. Tourism and Travelling, 3 (1), 25-33
V Kostynets, I Kostynets, M Korneyev, N Nebaba, E Sopin
9*2022
Бренд контактного персоналу у забезпеченні внутрішнього маркетингу туристичної фірми
МП Сагайдак, ВВ Костинець
Актуальні проблеми економіки, 85-89, 2013
82013
Методичні засади оцінювання економічної ефективності туристичних брендів
ВВ Костинець
Актуальні проблеми економіки, 160-165, 2014
72014
Віртуальні подорожі як інструмент просування Причорноморського регіону
ВВ Костинець
Причорноморські економічні студії, 82-85, 2020
62020
Alternative SWOT strategies as a tool in territorial marketing
VV Kostynets, IV Kostynets
Aktual'ni Problemy Ekonomiky= Actual Problems in Economics, 199, 2016
62016
Modeling of development of the internal market of tourist services in Ukraine, based on the principles of cluster management
M Sahaidak, V Kostynets, I Kostynets
SHS Web of Conferences 65, 04010, 2019
52019
ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІІ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГОВОЇ СИСТЕМИ В ТУРИСТИЧНОМУ БІЗНЕСІ
ВВ Костинець
Глобальні та національні проблеми економіки, C. 418-422, 2018
42018
Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в забезпеченні туристичного бренду
ВВ Костинець
Культура народов Причерноморья, 2013
42013
Sustainable business development in the context of the contemporary risks and challenges
Y Kostynets, V Kostynets
Economics, Finance and Management Review, 4-12, 2023
32023
Удосконалення фірмового стилю як основний спосіб підвищення упізнаваності бренду
ЯВ Бойко, ВВ Костинець
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості, 2021
32021
Тенденції цифровізації у сфері брендингу туристичних дестинацій
В Костинець
Вчені записки Таврійського національного університету ім. В.І. Вернадського …, 2019
32019
МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ
ВВ Костинець
ЕКОНОМІЧНИЙ ВІСНИК ЗАПОРІЗЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ ІНЖЕНЕРНОЇ АКАДЕМІЇ, 66-70, 2017
32017
РОЗВИТОК ТУРИСТИЧНОГО СЕКТОРУ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
VV Kostynets, ZS Kovalenko, KM Ovsianyk
Aktual'ni Problemy Ekonomiky= Actual Problems in Economics, 26-35, 2021
22021
Методичний підхід до оцінювання формування інноваційного простору регіонів
ОВ Ольшанська, ВВ Костинець, ІБ Стенічева
Актуальні проблеми економіки, 2020
22020
Хедхантинг як технологія підбору суперкадрів в сфері туризму
ВВ Костинець
Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей …, 2020
22020
Механізми антикризового менеджменту в туристичному бізнесі
ВВ Костинець
Стратегічні імперативи сучасного менеджменту: Зб. Матеріалів V Міжнародної …, 2020
22020
Brand assets management model for free economic zone" Kurortopolis Truskavets"
VV Kostynets, YV Kostynets
Актуальні проблеми економіки 144 (6), 80-85, 2013
2*2013
СУЧАСНІ НАПРЯМКИ ВИКОРИСТАННЯ PR-ТЕХНОЛОГІЙ У ТУРИЗМІ
ВВ Костинець
МНОЭ" КОНСИЛИУМ"., 41, 2013
22013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20