Підписатись
Тетяна Булах
Тетяна Булах
Інші іменаТетяна Дмитрівна Булах, Tetiana Bulakh
Kharkiv State Academy of Culture (KhSAC), доктор наук із соціальних комунікацій, доцент,
Підтверджена електронна адреса в xdak.ukr.education
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Реклама у видавничій справі: навч. посіб. для студ. вищ. навч
ТД Булах
Харків, 2011
45*2011
Теоретичне осмислення феномену реклами як засобу соціальних комунікацій
Т Булах
Вісник Книжкової палати, 41-44, 2016
15*2016
Специфіка телевізійної реклами
ТД Булах
Вісник Харківської державної академії культури, 167-175, 2010
112010
Класифікація реклами у книговиданні та книгорозповсюдженні
Т Булах
Вісник книжкової палати, 7-10, 2008
102008
Історія реклами у видавничій справі
Т Булах
Вісник книжкової палати, 37-40, 2007
82007
Проблема вибору носіїв реклами видавничої продукції: деякі акценти
ТД Булах
Вісн. Харк. держ. акад. культури: зб. наук. пр.—Харків: ХДАК, 150-158, 2009
72009
Заходи з популяризації читання: загальна характеристика
Т Булах
Вісник книжкової палати, 46-48, 2016
62016
Сенсорний маркетинг як інструмент продажу книг
ТД Булах
Вісник Харківської державної академії культури, 244-251, 2012
6*2012
Підтримка читання як запорука розвитку книжкового бізнесу: сучасний вітчизняний та зарубіжний досвід
Т Булах
Вісник Львівського університету. Серія: Книгознавство, бібліотекознавство та …, 2014
52014
Система критеріїв оцінювання якості книжкової продукції
Т Булах
Вісник книжкової палати, 3-7, 2013
52013
Реклама книг на радіо: форми та правила створення
ТД Булах
Поліграфія і видавнича справа, 53-59, 2011
52011
Мистецтво написання рекламних текстів
ТД Булах
Вісник Харківської державної академії культури, 153-163, 2010
52010
Бібліотечна селекція документів в умовах інформатизації
Т Булах
Харківська державна академія культури, 2006
52006
Рекламна комунікація як невід’ємна складова діяльності бібліотек
ТД Булах
Science and Education a New Dimension 19, 1, 2017
42017
Електронний мерчандайзинг: сутнісні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях
Т Булах
Вісник Книжкової палати, 3-7, 2015
42015
Розробка рекламної кампанії як спосіб підвищення збуту видавничої продукції
ТД Булах
Вісн. Харк. держ. акад. культури: зб. наук. пр.—Х.: ХДАК, 190-198, 2009
42009
Бібліотечний відбір документів в епоху інформаційних метаморфоз
ТД Булах
Вісн. Харк. держ. акад. культури, 101-106, 2003
42003
Селекція документів у гібридному інформаційному середовищі
ТД Булах
Вісн. Кн. палати, 26-29, 2003
42003
Споживча культура особистості: критичний погляд на рекламу як спосіб захисту від маніпулювання
ТД Булах
Наука і соціальні проблеми суспільства: освіта, культура, духовність …, 0
4
Рекламна комунікація в книжковій галузі: теоретико-методологічний аспект
ТД Булах
Харківська державна академія культури, 2018
32018
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20