Дарья Андросова
Дарья Андросова
Одеська національна музична академія ім. А.В. Нежданової
Підтверджена електронна адреса в odma.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Символизм и поликлавирность в фортепианном исполнительстве ХХ в
ДВ Андросова
Одесса: Астропринт 398, 344-379, 2014
262014
Symbolism-verism aspects of expressiveness to piano play of S. Rachmaninov
D Androsova
National Academy of Managerial Staff of Culture and Arts Herald, 2018
2018
Авангард–поставангард у фортепіанній творчості О. Мессіана і його сучасників
Д Андросова
Українська музика, 107-114, 2017
2017
Символістські й оркестрально-міметичні установки музичної творчості ХХ століття у проекції на піаністичне мистецтво
D Androsova
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв 1 (3), 74-79, 2017
2017
Феномен Гленна Гульда в піаністичному мистецтві ХХ століття
Д Андросова
Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету …, 2016
2016
Салонная традиция в формировании клавирного символизма пианистического искусства С. Рахманинова—исполнителя и композитора
Д Андросова
Музичне мистецтво і культура, 366-375, 2016
2016
Стильова емансипація музичного виконавства та методологія нової цілісності аналізу музики
ДВ Андросова
Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство, 144-148, 2016
2016
Салонная традиция фортепианного исполнительства и школа А. Скрябина в Одессе
Д Андросова
Белорусская государственная академия музыки, 2016
2016
Символизм в творчестве С. Рахманинова-композитора и пианиста
ДВ Андросова
Искусство и образование, 21-36, 2015
2015
Символізація оперного симфонізму у фортепіанних сонатах Р. Вагнера
ДВ Андросова
Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство, 106-110, 2015
2015
Фортепіанний стиль Острова радості К. Дебюссі як опозиція сонатно-оркестровій концепції піанізму Л. Бетховена
ДВ Андросова
Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство, 206-212, 2014
2014
Стиль фортепіанних композицій А. Шенберга и А. Берга у контексті естетики експресіонізму
ДВ Андросова
Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство, 150-155, 2013
2013
Стилевая позиция фортепианного исполнительства Г. Гульда в контексте композиторского авангарда ХХ века
ДВ Андросова
Таврійські студії. Мистецтвознавство, 2013
2013
Режиссерский аспект вокального исполнительства оперного артиста
ЕН Маркова, ДВ Андросова
Таврійські студії. Мистецтвознавство, 2012
2012
Статья посвящена выявлению комплексно-артистического фактора исполнения оперного ар-тиста, исходящего из типа вокализации, что называем режиссерским аспектом оперного пения …
ЕН Маркова, ДВ Андросова
ЗагальНотеоретичНі проблеми мУЗиКоЗНавства, 30, 2012
2012
Альохіна Катерина Володимирівна—декан
ДВ Андросова, НА Антипова, МА Давидов
РЕЛИГИОЗНЫЕ ИДЕИ В ОПРЕДЕЛЕНИИ ЭТНИЧЕСКОГО МИНИМАЛИЗМА МУЗЫКАЛЬНО-ИСТОРИЧЕСКОЙ ЭВОЛЮЦИИ
Д Андросова
МОНОЛОГИЧНОСТЬ «АРТИСТИЧЕСКОГО ПРИСУТСТВИЯ» ЛЕКЦИЙ ПРОФЕССОРА ЮВ МАЛЫШЕВА КАК УСТАНОВКА ТВОРЧЕСКОЙ РАБОТЫ И ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
Д Андросова
ИСПОЛНЕНИЕ МУЗЫКИ С. РАХМАНИНОВА С. ХАУФОМ КАК СТИЛЕВОЙ ФЕНОМЕН МУЗЫКАЛЬНОЙ КУЛЬТУРЫ США
Д Андросова
КЕЛЬТСЬКІ СТИМУЛИ МІНІМАЛІСТСЬКОЇ МУЗИКИ І СУЧАСНЕ ФОРТЕПІАННЕ ВИКОНАВСТВО
Д Андросова
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20