Підписатись
Беренбейн Інеса Самійлівна
Беренбейн Інеса Самійлівна
Доцент кафедри інструментально-виконавської майстерності, Київський університет імені Бориса
Підтверджена електронна адреса в kubg.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Постать Валентина Костенка в українській музичній культурі першої половини XX століття: історіографічний, світоглядний, стилістичний аспекти
ІС Беренбейн
Національна музична академія України імені ПІ Чайковського, 2011
32011
Індивідуально-стильоаі риси творчості Валентина Костенка (на прикладі 5-го квартету)
ІС Беренбейн
Наукові записки ТДПУ ім. В.Гнатюка, 16-20, 2002
32002
Неоромантичні риси творчості Валентина Костенка (на прикладі «12 солоспівів на слова Лесі Українки»)
ІС Беренбейн
Українське музикознавство 44 (44), 58-66, 2018
12018
Валентин Костенко: біографічна реконструкція постаті митця
ІС Беренбейн
Українське музикознавство, 92-107, 2016
12016
Педагогічні принципи М. Лисенка в аспекті розвитку сучасної фортепіанної школи
ІС Беренбейн
Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття: матер …, 2014
12014
КАМЕРНІСТЬ ЯК ВИЯВ РОМАНТИЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ ФОРТЕПІАННОЇ ТВОРЧОСТІ МИКОЛИ ЛИСЕНКА
БІ Самійлівна
Україна. Європа. Світ. Історія та імена в культурно-мистецьких рефлексіях, 38-41, 2023
2023
Камерні тенденції фортепіанної творчості М. Лисенка як вияв національного романтичного феномену
ІС Беренбейн
Актуальні питання гуманітарних наук 1 (61), 54-57, 2023
2023
Музичний часопростір Ф. Шуберта як фактор формування виконавської концепції (на прикладі сонати C-moll D958)
БІ Самійлівна
Часопис Національної музичної академії України ім. П.І.Чайковського, 128-139, 2022
2022
Опера П.Чайковського "Євгеній Онєгін" : досвід сучасного прочитання тексту"
БІ С.
Часопис Національної музичної академії України ім. П.І.Чайковського, 44-58, 2021
2021
Виконавський піанізм Миколи Лисенка як фактор становлення національного романтичного стилю
БІ С.
Часопис Національної музичної академії України ім. П.І.Чайковського, 55-63, 2017
2017
Беренбейн І.С. Драматургічна ідея фортепіанного циклу «11 етюдів у формі старовинних танців» В. Косенка як вияв романтично-барокової рефлексії.
БІ С.
Науковий вісник Національної музичної академії ім.П.І.Чайковського, 98-112, 2016
2016
Камерно-інструментальні ансамблі Валентина Костенка 1940-х років в аспекті еволюції стилю митця.
БІ С.
Українське музикознавство, 255-263, 2015
2015
Індивідуально-стильові особливості музики Валентина Костенка останніх років життя
БІ С.
Науковий вісник Національної музичної академії ім.П.І.Чайковського, 350-362, 2009
2009
Валентин Костенко. Ідея творчості - ідея життя ( на матеріалі філософської спадщини)
БІ С.
Науковий вісник Національної музичної академії ім.П.І.Чайковського 1 (36 …, 2005
2005
Творча спадщина Валентина Костенка: сучасні проблеми дослідження та збереження
БІ С.
Науковий вісник Національної музичної академії ім.П.І.Чайковського, 274-277, 2002
2002
Повернення із забуття творчої спадщини Валентина Костенкп
БІ С.
Повернення культурного надбання України, 35-44, 1999
1999
Валентин Костенко. Музикознавці праці, статті, матеріали
примітки) Беренбейн І.С. (передмова, упорядкування
1996
100 років від дня народження Валентина Костенка
В Шульгіна, І Беренбейн
Бібліотечний вісник, 36-38, 1995
1995
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–18