Підписатись
Ільченко Тетяна Вікторівна
Ільченко Тетяна Вікторівна
доцент кафедри маркетингу, Дніпропетровський державний аграрно-економічний університет
Підтверджена електронна адреса в dsau.dp.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
До питання маркетингового забезпечення планування збуту продукції підприємства
ТВ Ільченко
Економіка та держава, 57-60, 2016
262016
Маркетингові дослідження: навчальний посібник
ЛС Безугла, ТВ Ільченко, НІ Юрченко, СО Кобернюк, ДВ Воловик
КЗВО Дніпровська академія неперервної освіти, 2019
232019
Trend and priorities change in the European agricultural products market
T Ilchenko, L Bezugla
Чорноморський державний університет імені Петра Могили, ТОВ" ДКС, 2019
212019
The Role of Marketing Instruments in the Innovative Development of Agrarian Enterprises
I T. V.
Міжнародний науковий журнал «Бізнес Інформ», 460-468, 2020
19*2020
Роль маркетингових інструментів в інноваційному розвитку аграрних підприємств
ТВ Ільченко
Харківський національний економічний університет, Науково-дослідний центр …, 2020
192020
Актуальні аспекти формування ефективної маркетингової комунікаційної політики підприємства
ТВ Ільченко
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні …, 2018
132018
Теоретичні аспекти маркетингового забезпечення ефективної розподільчо-збутової політики аграрного підприємства
ЛМ Курбацька, ТВ Ільченко, ІГ Кадирус
122016
Маркетинговий механізм забезпечення конкурентоспроможності продовольчого ринку
ЛМ Курбацька, ТВ Ільченко, ІГ Кожушко
Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВДКС Центр, 2009
122009
Brand as a marketing tool for growth in organic sales: Evidence from Ukraine
I Koshkalda, L Bezuhla, O Nihmatova, T Ilchenko
International Journal of technology management & sustainable development 19 …, 2020
112020
Маркетингова стратегія діяльності аграрних підприємств в умовах діджиталізації
Т Ільченко
Економіка та суспільство, 2021
102021
Логістика: навч. посіб
Л Безугла, Н Юрченко, ТВ Ільченко, ІМ Пальчик, ДВ Воловик
Дніпро: Пороги, 2021
92021
The global value of distribution networks and logistic opportunities
OY Maiboroda, LS Bezuhla, AF Gukaliuk, VV Shymanska, TV Momont, ...
International Journal of Economics & Business Administration (IJEBA) 8 (1 …, 2020
92020
Актуальні аспекти розробки ефективної програми стимулювання збуту промислової продукції
ТВ Ільченко
Інтелект XXI, 80-84, 2018
92018
Резерви економії паливно-мастильних і других матеріальногрошових ресурсів при вирощуванні кукурудзи
ВС Рибка, ТВ Ільченко, ЮМ Пащенко, МС Шевченко, ВП Бондарь
Бюлетень Інституту зернового господарства, 28-31, 1999
91999
Маркетингова комунікаційна політика: сутність та особливості на промисловому підприємстві
Т Ільченко, Л Помазан
Економіка та суспільство, 2022
82022
Розробка стратегії формування та реалізації маркетингових заходів у виробничо-збутовій діяльності аграрних підприємств
ЛМ Курбацька, ІГ Кадирус, ТВ Ільченко, ЮВ Захарченко
Агросвіт, 20-26, 2015
82015
Методологічні підходи до дослідження заощаджень населення
Т Ільченко
ТНЕУ, 2009
82009
Прямий маркетинг як інтерактивна маркетингова система розподілу туристичних послуг
Т Ільченко
Економіка та суспільство, 2021
62021
Маркетингові дослідження на аграрному ринку України: особливості та перспективи
ТВ Ільченко
Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні …, 2016
62016
Маркетингове забезпечення діяльності аграрних підприємств в умовах ринкового середовища
ЛМ Курбацька, ТВ Ільченко, ІГ Кадирус, ЮВ Захарченко
Агросвіт, 25-31, 2013
62013
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20