Follow
Yuriy Robul
Yuriy Robul
Associate professor, Odessa I. Mechnikov National University, Ukraine
Verified email at onu.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Digital Marketing Tools In The Value Chain Of An Innovative Product
Y Robul, I Lytovchenko, L Tchon, OK Y. Nagornyi, O Omelianenko
International Journal of Scientific & Technology Research 9 (4), 158-165, 2020
272020
Холістична концепція ефективності маркетингу
ЮВ Робул
Маркетинг і менеджмент інновацій, 124-130, 2011
272011
The dynamic model of customer focus management in the hotel business based on Markov chains
S Bondarenko, Y Robul, O Dyshkantiuk, A Mohylova, S Salamatina, ...
International Journal of Scientific & Technology Research 9 (3), 1132-1139, 2020
152020
Cyber Sales as the Latest Tool for Optimizing an Enterprise Strategy
Y Robul, O Deineha O, M Prokopenko, N Novikova N, O Lukianykhina, ...
International Journal of Scientific & Technology Research 9 (2), 5264-5268, 2020
142020
Economic and environmental marketing space of the economics of experience
OV Sadchenko, IV Robul
Економічні інновації 22 (1), 129-139, 2020
132020
Structure and constituents of digital marketing systems
Y Robul
Olsztyn Economic Journal 15 (1), 53-62, 2020
92020
Еволюція задач маркетингу на різних етапах еволюції компанії
ЮВ Робул, ЮВ Робул, YV Robul
Механізм регулювання економіки, 158-164, 2010
92010
Розвиток інструментарію маркетингових комунікацій у контексті розширення послуг підприємств сфери реклами
ОО Селезньова, ЮВ Робул, ВВ Шмагіна
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління 18 (3 (43)), 53-69, 2019
62019
Холiстична концепцiя ефективностi маркетингу
ЮВ Робул
Маркетинг i менеджмент iнновацiй. 2 (4), 124, 2011
62011
Методичні рекомендації до практичних занять з навчальної дисципліни «Історія держави і права України» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня галузі знань 08 …
НП Гедікова
Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені КД …, 2020
5*2020
Теоретичні основи функціонування та розвитку маркетингових систем у цифровому маркетингу : монографія
Ю Робул
42020
Social media marketing influence on brand equity and impact on intention to buy in fashion marketing
YV Robul, YL Hrinchenko, LM Zalubinska
Економічні інновації 21 (1), 146-160, 2019
42019
Предмет та завдання макромаркетингу пов’язані з розвитком цифрових маркетингових систем
YV Robul
Economic innovations 22 (2 (75)), 93-100, 2020
32020
Маркетингова політика в умовах сталого розвитку: розширення маркетингової орієнтації та розвиток цифрового маркетингу
Ю Робул
Сталий розвиток - ХХІ століття: управління, технології, моделі, 493-501, 2014
32014
Психоґрафічне сегментування споживачів туристичних ринків на прикладі м. Одеси
ЮВ Робул, ЮВ Робул, YV Robul
Маркетинг в Україні, 31-34, 2008
3*2008
Нетехнологічні чинники розвитку цифрових маркетингових систем на рівні національної економіки
ЮВ Робул
Проблеми системного підходу в економіці 77 (3(1)), 62 - 69, 2020
22020
Маркетингова соціотехнологічна система як середовище функціонування цифрового маркетингу
ЮВ Робул
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і …, 2020
22020
Эволюция украинского маркетинга: роль и значение маркетинга в украинских компаниях
Ю Робул
Отдел маркетинга., 9, 2009
22009
Marketing in the digital age: cultural values as agents of socially responsible marketing in the digital economy
Г Бокшань
Amazonia Investiga, 2023
12023
Роль та задачі маркетингу в контексті розвитку циркулярної економіки
ЮВ Робул
Вісник соціально-економічних досліджень, 54-65, 2021
12021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20