Підписатись
Maryna Korzh
Maryna Korzh
Інші іменаKorzh M, Корж, Марина Володимирівна, Корж, М.В.
State University of Trade and Economics
Підтверджена електронна адреса в knute.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Маркетинг: навч. посіб.
МВ Корж
К.: Центр учбової літератури 344, 27, 2008
1282008
Regional aspects of middle class development in Ukraine
VV Klymenko, LM Akimova, MV Korzh
Aktual'ni Problemy Ekonomiky= Actual Problems in Economics, 178, 2016
672016
Стратегії міжнародного маркетингу в умовах глобалізації
МВ Корж
Краматорськ, 2010
242010
Маркетингова діяльність підприємств в умовах глобалізації: монографія
САЖ М.В. Корж
Краматорськ: ДДМА, 2012
192012
Міжнародний маркетинг як основа розвитку міжнародного бізнесу
МВ Корж, ІВ Чуб
Стратегія розвитку України, 21-24, 2017
162017
Маркетингова політика в системі управління конкурентоспроможністю промислової продукції: монографія
ЮВ Макогон, МВ Корж
Краматорськ: ДДМА, 235-243, 2009
162009
Механізм управління інструментарієм міжнародного маркетингу: теорія і практика: монографія
МВ Корж
Краматорськ: ДДМА, 2011
152011
Удосконалення моделі організації інноваційної діяльності на державному рівні при використанні інструментарію міжнародного маркетингу
МВ Корж
Актуальні проблеми економіки, 77-84, 2012
132012
Вплив глобалізації на визначення напрямів розвитку світової економіки
МВ Корж
Економічний форум, 75-87, 2012
112012
та ін. Системно-ситуативний підхід маркетингового планування на підприємствах сфери послуг
МВ Корж
Вісник Хмельницького національного університету, 210-2014, 2018
102018
Управління конкурентоспроможністю промислового підприємства: монографія
ЛМ Акімова, МВ Корж, ІВ Чуб
Рівне: НУВГП, 2017
102017
Стратегія міжнародного маркетингу: теорія і практика: монографія
МВ Корж
102010
Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємством
МВ Корж, СА Жуков
Актуальні проблеми економіки, 64-71, 2012
92012
Управління конкурентоспроможністю продукції в промисловій сфері
МВ Корж
Краматорськ.: ДДМА, 2005
92005
Теоретико-методичні засади маркетингового забезпечення господарюючого суб’єкта
МВ Корж, ТС Чуніхіна
Видавничий дім" Гельветика", 2019
82019
Світовий ринок технологій у сфері авіації як форма реалізації міжнародних науково-технологічних відносин
ДО Бугайко, ГС Гуріна, РО Заблоцька, МВ Корж, КВ Сидоренко
Міжнародний науковий журнал Інтернаука. Серія: Економічні науки, 99-110, 2022
72022
Конкурентоспроможність виробничої інфраструктури міжнародних аеропортів як чинник соціально-економічного зростання в умовах глобальної конкуренції
МВ Корж, КВ Сидоренко
Актуальні проблеми міжнародних відносин, 122-133, 2015
72015
Стратегія міжнародного маркетингу в управлінні інноваційним розвитком
МВ Корж, ТС Чуніхіна, КІ Маліношевська
Бізнес-навігатор, 18-23, 2019
62019
Формування системи управління інноваційною діяльністю.
MV Korzh
Вісник Донецького національного університету. Серія В. Економіка і право …, 2011
62011
Маркетинг: навч. посіб.[Електронний ресурс]
МВ Корж
Режим доступу: http://pidruchnyki. ws/1263111336701/marketing …, 2008
62008
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20