Follow
Скригун Наталія (Skryhun Nataliіa)
Скригун Наталія (Skryhun Nataliіa)
доцент кафедри маркетингу, Національний університет харчових технологій
Verified email at nuft.edu.ua
Title
Cited by
Cited by
Year
Чинники, резерви та шляхи зниження витрат виробництва як основа зменшення ціни товару
ЛГ Цимбалюк, НП Скригун
762011
Формування та управління витратами виробництва
ЛГ Цимбалюк, НП Скригун, ЛІ Антошкіна
642009
Оптимізація виробничих запасів як один із напрямів управління витратами
НП Скригун, ЛГ Цимбалюк
282003
Ціноутворення та управління ціновою політикою: підручник
ЛІ Антошкіна, НП Скригун, ЛГ Цимбалюк
Донецьк: Юго-Восток, 2011
252011
Социальные сети как современный и эффективный инструмент маркетинга
НП Скригун, МВ Кочмарук, ТВ Гаврилова
202014
Економічна сутність категорії витрат виробництва
НП Скригун
182007
Класифікація витрат та її практичне значення в системі управління витратами
НП Скригун, ЛГ Цимбалюк, ЛВ Чорноус
162008
Управління витратами на підприємствах харчової промисловості
ЛГ Цимбалюк, НП Скригун
К.: Видавничий дім" Корпорація, 2006
162006
Marketing behavior of buyers of goods in the marketplace
LV Kapinus, NO Labinska, NP Skrygun
Problems of the systemic approach in economics, 76, 2020
152020
Маркетингова діяльність в соціальних мережах Facebook та Instagram
КЮ Семененко, ВІ Юрченко, НП Скригун
Вчені записки Таврійського національного університету імені ВІ Вернадського …, 2019
152019
Сучасні технології просування товару
ЛМ Ворона, НП Скригун
Наука і технології: крок в майбутнє.–2013.–Ч 4, 3-5, 2013
152013
Нейромаркетинг як засіб психологічного впливу на споживача
НП Скригун, ВО Метейко
Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і …, 2018
142018
Передумови виникнення та сутність маркетингу вражень
ЮО Поверіна, НП Скригун
122014
Development of electronic banking technologies in Ukraine
L Kapinus, N Skrygun
Економічний часопис-ХХІ, 55-58, 2014
112014
Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності інтернет-магазинів
ІВ Савенко, ЛВ Капінус, НП Скригун
Актуальні проблеми економіки, 125-131, 2013
92013
Удосконалення методики калькулювання собівартості продукції на підприємствах хлібопекарської галузі
НП Скригун, ЛГ Цимбалюк
92009
Використання портфельного аналізу в маркетинговому стратегічному плануванні
НП Скригун
92009
Маркетингова поведінка покупців товарів у маркетплейсі
ЛВ Капінус, НО Лабінська, НП Скригун
82020
Використання портфельного і однопродуктового аналізу при розробленні асортиментної політики підприємства
НП Скригун, ВА Стеценко, ЛВ Капінус
Формування ринкових відносин в Україні, 153-157, 2011
82011
Сутність та систематизація методів встановлення цін в ринкових умовах
ЛВ Капінус, НП Скригун
82011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20