Скригун Наталія (Skrygun Nataliіa)
Скригун Наталія (Skrygun Nataliіa)
доцент кафедри маркетингу, Національний університет харчових технологій
Підтверджена електронна адреса в nuft.edu.ua
НазваПосиланняРік
Формування та управління витратами виробництва
ЛГ Цимбалюк, НП Скригун, ЛІ Антошкіна
352009
Чинники, резерви та шляхи зниження витрат виробництва як основа зменшення ціни товару
ЛГ Цимбалюк, НП Скригун
332011
Оптимізація виробничих запасів як один із напрямів управління витратами
НП Скригун, ЛГ Цимбалюк
232003
Економічна сутність категорії витрат виробництва
НП Скригун
112007
Социальные сети как современный и эффективный инструмент маркетинга
НП Скригун, ТВ Гаврилова, МВ Кочмарук
102014
Класифікація витрат та її практичне значення в системі управління витратами
НП Скригун, НП Скригун, ЛГ Цимбалюк, ЛГ Цимбалюк, ЛВ Чорноус, ...
ДНУ, 2008
82008
Управління витратами на підприємствах харчової промисловості
ЛГ Цимбалюк, НП Скригун
К.: Видавничий дім" Корпорація, 2006
82006
Удосконалення методики калькулювання собівартості продукції на підприємствах хлібопекарської галузі
НП Скригун, ЛГ Цимбалюк
72009
Сутність та систематизація методів встановлення цін в ринкових умовах
ЛВ Капінус, НП Скригун
52011
Використання портфельного аналізу в маркетинговому стратегічному плануванні
НП Скригун
52009
Планування комунікаційного міксу як складової маркетингу
НП Скригун, СБ Розумей, КЮ Семененко
42013
Сутність ціни як економічної категорії та підходи до її формування
ОВ Безпалько, АВ Безпалько, ЛВ Чорноус, ЛВ Чорноус, НП Скригун, ...
ДНУ, 2011
42011
Використання портфельного і однопродуктового аналізу при розробленні асортиментної політики підприємства
НП Скригун, ВА Стеценко, ЛВ Капінус
Формування ринкових відносин в Україні, 153-157, 2011
42011
Можливості використання SWOT-аналізу для розроблення стратегії підприємства
ТГ Бєлова, НП Скригун
42007
Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності інтернет-магазинів
ІВ Савенко, ЛВ Капінус, НП Скригун
Актуальні проблеми економіки, 125-131, 2013
32013
Современное состояние функционирования хлебопекарной промышленности Украины
ИА Бойко, НП Скрыгун, ВА Бойко
Научнотеоретический и практический журнал. Серия Экономические науки …, 2013
32013
Сутність мотивації як важливого чинника впливу на поведінку споживача
НП Скригун, МВ Кочмарук, ЛВ Капінус
Формування ринкових відносин в Україні, 230-233, 2013
22013
Оцінювання маркетингового потенціалу підприємств харчової промисловості
КМ Лисенко, НП Скригун
22012
Цілі ціноутворення та їх вплив на вибір методу встановлення ціни
ОВ Безпалько, ОВ Безпалько, ТВ Гаврилова, ТВ Гаврилова, ...
ДНУ, 2011
22011
МЕТОДИ ЦІНОВОГО СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТА УМОВИ ЇХ ВИКОРИСТАННЯ
КЮ Семененко, НП Скригун, ЛГ Цимбалюк
Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу, С. 137–140, 2011
22011
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20