Підписатись
Сьома Світлана Олексіївна
Сьома Світлана Олексіївна
КЗ СОР-ОЦПО та РТМ
Підтверджена електронна адреса в sm.gov.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Конкурсна діяльність слухачів хіміко-біологічних відділень Малої академії наук України
СО Сьома
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 38-47, 2015
42015
Дослідницька робота молодших школярів–шлях до творчості в Малій академії наук України
СО Сьома
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія …, 2015
22015
Організаційно-педагогічні засади діяльності хіміко-біологічних відділень МАН України (60-ті рр. ХХ–початок ХХІ ст.): історіографія та джерела дослідження
СО Сьома
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 38-47, 2015
22015
РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
СО Сьома, ЛВ Тихенко
ББК 74 О 75, 159, 2023
2023
СИСТЕМА НАВЧАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ВИХОВАНЦІВ ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
С Сьома
Редакційна колегія, 83, 2020
2020
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МЕТОДИСТА ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: З ІСТОРІЇ ПИТАННЯ
СО Сьома
ББК 74 О 75, 2019
2019
ДО ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ПЕДАГОГА ПОЗАШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
СО Сьома
ББК 74 О-75, 304, 2017
2017
ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ СЛУХАЧІВ МАН
С Сьома
РОЗДІЛ І. СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАННІ ТА ВИХОВАННІ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ …, 2017
2017
Міжнародне співробітництво Малої академії наук України: історичний аспект
СО Сьома, ЛВ Тихенко
Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2016
2016
Форми навчання обдарованої учнівської молоді в хіміко-біологічних відділеннях МАН: історичний аспект
С Сьома
Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 166-172, 2015
2015
Використання дистанційних форм навчання в наукових секціях Малої академії наук України.
С Сьома
Educational Dimension 42, 126-130, 2014
2014
Нормативне забезпечення діяльності хіміко-біологічних відділень Малої академії наук України
СО Сьома
Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 88-95, 2014
2014
Розвиток мережі хіміко-біологічних відділень Малої академії наук України в другій половині ХХ–на початку ХХІ століття
СО Сьома
Pedagogy and Psychology, 52, 0
ІНДИВІДУАЛЬНО-ОСОБИСТІСНІ ТА ПРОФЕСІЙНО-ДІЯЛЬНІСНІ ЯКОСТІ ПЕДАГОГА
ЛВ Сєрих, ЮВ Байдак, ТМ Сєрих, ЛВ Тихенко, СО Сьома
СУЧАСНИЙ ВИМІР ТА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ …, 0
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–14