Конкурсна діяльність слухачів хіміко-біологічних відділень Малої академії наук України СО Сьома Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 38-47, 2015 | 4 | 2015 |
Дослідницька робота молодших школярів–шлях до творчості в Малій академії наук України СО Сьома Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія …, 2015 | 2 | 2015 |
Організаційно-педагогічні засади діяльності хіміко-біологічних відділень МАН України (60-ті рр. ХХ–початок ХХІ ст.): історіографія та джерела дослідження СО Сьома Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 38-47, 2015 | 2 | 2015 |
РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СО Сьома, ЛВ Тихенко ББК 74 О 75, 159, 2023 | | 2023 |
СИСТЕМА НАВЧАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ВИХОВАНЦІВ ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ С Сьома Редакційна колегія, 83, 2020 | | 2020 |
ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МЕТОДИСТА ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: З ІСТОРІЇ ПИТАННЯ СО Сьома ББК 74 О 75, 2019 | | 2019 |
ДО ПИТАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ПЕДАГОГА ПОЗАШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ СО Сьома ББК 74 О-75, 304, 2017 | | 2017 |
ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ СЛУХАЧІВ МАН С Сьома РОЗДІЛ І. СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАННІ ТА ВИХОВАННІ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ …, 2017 | | 2017 |
Міжнародне співробітництво Малої академії наук України: історичний аспект СО Сьома, ЛВ Тихенко Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах …, 2016 | | 2016 |
Форми навчання обдарованої учнівської молоді в хіміко-біологічних відділеннях МАН: історичний аспект С Сьома Психолого-педагогічні проблеми сільської школи, 166-172, 2015 | | 2015 |
Використання дистанційних форм навчання в наукових секціях Малої академії наук України. С Сьома Educational Dimension 42, 126-130, 2014 | | 2014 |
Нормативне забезпечення діяльності хіміко-біологічних відділень Малої академії наук України СО Сьома Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 88-95, 2014 | | 2014 |
Розвиток мережі хіміко-біологічних відділень Малої академії наук України в другій половині ХХ–на початку ХХІ століття СО Сьома Pedagogy and Psychology, 52, 0 | | |
ІНДИВІДУАЛЬНО-ОСОБИСТІСНІ ТА ПРОФЕСІЙНО-ДІЯЛЬНІСНІ ЯКОСТІ ПЕДАГОГА ЛВ Сєрих, ЮВ Байдак, ТМ Сєрих, ЛВ Тихенко, СО Сьома СУЧАСНИЙ ВИМІР ТА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ …, 0 | | |