Підписатись
Оксана Гнатишин
Оксана Гнатишин
доктор мистецтвознавства, Львівська національна музична академія ім. М.В. Лисенка
Підтверджена електронна адреса в lnma.edu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Історичний вимір українських музично-теоретичних концепцій
О Гнатишин
132017
Микола Лисенко і Наукове товариство імені Шевченка
О Мельник-Гнатишин
Записки Наукового товариства імені Шевченка.—Том ССХLVII. Праці …, 2004
32004
Джерелознавчий аспект дослідження творчої лабораторії Анатолія Кос-Анатольського (на матеріалах архіву композитора)
ОЄ Гнатишин
МТ Рильського 4038, 1960-1980, 2001
32001
Основні методологічні засади історії музикології (про ідентичність наукового напряму) .
ОЄ Гнатишин
Українське музикознавство 45, 19-30, 2019
2*2019
Фактура як предмет уваги української музикології: концептуальний аспект
ОЄ Гнатишин
Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство, 133-139, 2015
22015
Концептуальність у дослідженні української церковної музики П. Маценка: від аналізу ірмолоя до генези явища
ОЄ Гнатишин
Культура України, 246-255, 2014
22014
До проблеми музичної форми як важливої концепції в українському музикознавстві ХХ ст.
О Гнатишин
МІСТ: Мистецтво, історія, сучасність, теорія, 46-58, 2008
22008
До історії української музичної науки: поява методу «радянського музикознавства»
O Hnatyshyn
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 130-136, 2022
12022
Стильові тенденції як пріоритетний ракурс у дослідженнях С. Павлишин (на прикладі нової американської фортепіанної музики)
О Гнатишин
Молодий вчений, 127-130, 2021
12021
Про українську науку гармонії як систему ідейних здобутків
О Гнатишин
Українське музикознавство, 3-30, 2013
12013
ТНОМУЗИКОЛОГІЧНІ КОНЦЕПЦІЇ Ф. КОЛЕССИ ТА С. ЛЮДКЕВИЧА В КОНТЕКСТІ ПОПЕРЕДНІХ ФОЛЬКЛОРИСТИЧНИХ ІДЕЙ
О ГНАТИШИН
Вісник Львівського університету. Серія мистецтвознавство, 2012
12012
Європейська музикологічна думка в науковій спадщині Петра Сокальського (до 190-річчя від дня народження)
ОЄ Гнатишин
Україна. Європа. Світ. Історія та імена в культурно-мистецьких рефлексіях, 74-79, 2023
2023
Про висвітлення фортепіанного мистецтва у галицькій публіцистиці 1930-х років (мета, проблематика, концептуальні авторські пріоритети)
O Hnatyshyn
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 102-109, 2023
2023
Наукова творчість П. Сокальського: класичні ознаки та некласичні прояви
O Hnatyshyn
Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 143-147, 2023
2023
Музикознавча комісія Наукового товариства ім. Шевченка: події, люди, здобутки
ОЄ Гнатишин
Rastr-7, 2023
2023
ФІЛОСОФСЬКІ ТЕЧІЇ МОДЕРНІЗМУ І ПЕРШІ УКРАЇНСЬКІ МУЗИЧНІ ТЕОРІЇ
О Гнатишин
Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені МВ Лисенка, 13-20, 2022
2022
ТИЛЬОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ РАКУР У ДО ЛІДЖЕННЯХ. ПАВЛИШИН (НА ПРИКЛАДІ НОВОЇ АМЕРИКАН ЬКОЇ ФОРТЕПІАННОЇ МУЗИКИ)
ОЄ Гнатишин
Young 90 (2), 2021
2021
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДИЗАЙНІ ДИТЯЧИХ ЛІКАРЕНЬ: ФУНКЦІЇ ТА СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ
О Гнатишин
InterConf, 2020
2020
ДОСЛІДНИЦЬКЕ ПОЛЕ ІСТОРІЇ МУЗИКОЛОГІЇ (ПРО СТРУКТУРУ ІСТОРИКО-МУЗИКОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ)
О ГНАТИШИН
АКТУАЛЬНI ПИТАННЯ ГУМАНIТАРНИХ НАУК, 201934, 2019
2019
Деякі особливості теорії музичного сприймання Олександра Костюка (концепційний аспект)
О Гнатишин
Студії мистецтвознавчі, 36-43, 2015
2015
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20