Історичний вимір українських музично-теоретичних концепцій О Гнатишин | 13 | 2017 |
Микола Лисенко і Наукове товариство імені Шевченка О Мельник-Гнатишин Записки Наукового товариства імені Шевченка.—Том ССХLVII. Праці …, 2004 | 3 | 2004 |
Джерелознавчий аспект дослідження творчої лабораторії Анатолія Кос-Анатольського (на матеріалах архіву композитора) ОЄ Гнатишин МТ Рильського 4038, 1960-1980, 2001 | 3 | 2001 |
Основні методологічні засади історії музикології (про ідентичність наукового напряму) . ОЄ Гнатишин Українське музикознавство 45, 19-30, 2019 | 2* | 2019 |
Фактура як предмет уваги української музикології: концептуальний аспект ОЄ Гнатишин Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство, 133-139, 2015 | 2 | 2015 |
Концептуальність у дослідженні української церковної музики П. Маценка: від аналізу ірмолоя до генези явища ОЄ Гнатишин Культура України, 246-255, 2014 | 2 | 2014 |
До проблеми музичної форми як важливої концепції в українському музикознавстві ХХ ст. О Гнатишин МІСТ: Мистецтво, історія, сучасність, теорія, 46-58, 2008 | 2 | 2008 |
До історії української музичної науки: поява методу «радянського музикознавства» O Hnatyshyn Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 130-136, 2022 | 1 | 2022 |
Стильові тенденції як пріоритетний ракурс у дослідженнях С. Павлишин (на прикладі нової американської фортепіанної музики) О Гнатишин Молодий вчений, 127-130, 2021 | 1 | 2021 |
Про українську науку гармонії як систему ідейних здобутків О Гнатишин Українське музикознавство, 3-30, 2013 | 1 | 2013 |
ТНОМУЗИКОЛОГІЧНІ КОНЦЕПЦІЇ Ф. КОЛЕССИ ТА С. ЛЮДКЕВИЧА В КОНТЕКСТІ ПОПЕРЕДНІХ ФОЛЬКЛОРИСТИЧНИХ ІДЕЙ О ГНАТИШИН Вісник Львівського університету. Серія мистецтвознавство, 2012 | 1 | 2012 |
Європейська музикологічна думка в науковій спадщині Петра Сокальського (до 190-річчя від дня народження) ОЄ Гнатишин Україна. Європа. Світ. Історія та імена в культурно-мистецьких рефлексіях, 74-79, 2023 | | 2023 |
Про висвітлення фортепіанного мистецтва у галицькій публіцистиці 1930-х років (мета, проблематика, концептуальні авторські пріоритети) O Hnatyshyn Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 102-109, 2023 | | 2023 |
Наукова творчість П. Сокальського: класичні ознаки та некласичні прояви O Hnatyshyn Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 143-147, 2023 | | 2023 |
Музикознавча комісія Наукового товариства ім. Шевченка: події, люди, здобутки ОЄ Гнатишин Rastr-7, 2023 | | 2023 |
ФІЛОСОФСЬКІ ТЕЧІЇ МОДЕРНІЗМУ І ПЕРШІ УКРАЇНСЬКІ МУЗИЧНІ ТЕОРІЇ О Гнатишин Наукові збірки Львівської національної музичної академії імені МВ Лисенка, 13-20, 2022 | | 2022 |
ТИЛЬОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ЯК ПРІОРИТЕТНИЙ РАКУР У ДО ЛІДЖЕННЯХ. ПАВЛИШИН (НА ПРИКЛАДІ НОВОЇ АМЕРИКАН ЬКОЇ ФОРТЕПІАННОЇ МУЗИКИ) ОЄ Гнатишин Young 90 (2), 2021 | | 2021 |
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДИЗАЙНІ ДИТЯЧИХ ЛІКАРЕНЬ: ФУНКЦІЇ ТА СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ О Гнатишин InterConf, 2020 | | 2020 |
ДОСЛІДНИЦЬКЕ ПОЛЕ ІСТОРІЇ МУЗИКОЛОГІЇ (ПРО СТРУКТУРУ ІСТОРИКО-МУЗИКОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ) О ГНАТИШИН АКТУАЛЬНI ПИТАННЯ ГУМАНIТАРНИХ НАУК, 201934, 2019 | | 2019 |
Деякі особливості теорії музичного сприймання Олександра Костюка (концепційний аспект) О Гнатишин Студії мистецтвознавчі, 36-43, 2015 | | 2015 |