Підписатись
Шульга Галина Борисівна/Galina Shulga/Halyna Shulha
Шульга Галина Борисівна/Galina Shulga/Halyna Shulha
доцент, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського/VSPY
Підтверджена електронна адреса в vspu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Підготовка майбутнього вчителя до формування математичних уявлень і понять в учнів початкової школи
ГБ Шульга
Вінниця, 2007
122007
Особливості стратегій емоційної саморегуляції осіб юнацького віку
ШГБ Коломієць Л.І.
Габітус: 2 (18), 66-71, 2020
92020
Психологічна діагностика мотивації та комунікації особистості: навчально-мето-дичний посібник
ЛІ Коломієць, ГБ Шульга
Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла …, 2012
82012
Психологічні аспекти впливу міжособистісних конфліктів на розвиток особистості підлітка
ГБ Шульга
Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць …, 2012
72012
Психологічні аспекти проблеми розвитку професійної рефлексії майбутніх фахівців із соціальної роботи
ШГБ Коломієць Л.І.
Наукові записки ВДПУ імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і …, 2019
52019
Особливості вивчення величин у початковій школі. Навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів і магістрантів спеціальності “Початкове навчання”
РВ Загоруй, АМ Коломієць, ГБ Шульга
Загоруй РВ, Коломієць АМ, Шульга ГБ–Вінниця: Вінницький державний …, 2006
42006
Специфіка переживання кризових станів фахівцями соціальної сфери
ШГБ Коломієць Л.І.
Габітус, 166-170, 2023
32023
Психологічні засади оптимізації волонтерської діяльності студентської молоді засобами інформаційно-комунікаційних технологій
АМ Коломієць, ОМ Паламарчук, ГБ Шульга, ЛІ Коломієць, ІМ Габа
Інформаційні технології і засоби навчання, 267-281, 2019
32019
Вплив професійної мотивації на виникнення внутрішньоособистісного конфлікту в студентів першого року навчання
ЛІК Г. Б. Шульга
Психологічний часопис, с.186-199, 2017
3*2017
Інтегрований підхід у підготовці вчителя до формування наукових понять в учнів початкових класів
ГБ Шульга
Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в …, 2005
32005
ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЙ ЕМОЦІЙНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В УМОВАХ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ: https://doi. org/10.31652/2415-7872-2023-76-94-99
Г Шульга
Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені …, 2023
22023
Діагностичні індикатори самоздійснення особистості.
ШГБ Коломієць Л. І.
Теоретико-методологічні засади самоздійснення особистості в умовах …, 2021
22021
Психологічні особливості емоційної регуляції в осіб юнацького віку
ГБ Шульга, БМ Сосновський, НВ Шуй
Вінниця: ВДПУ, 2019
22019
Особистісно-професійний розвиток майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах трансформації суспільства
ВІ Шахов, ВИ Шахов, ОМ Паламарчук, ОН Паламарчук, ВМ Галузяк, ...
Вінниця: Нілан-ЛТД, 2018
22018
укладачі
ЛЛ Антонюк, НВ Перегончук, ГБ Шульга
Компетентнісний підхід у вищій освіті: світовий досвід. Київ: КНЕУ, 2016
22016
Періодизація розвитку полікультурної освіти у зарубіжній педагогічній думці
Г Шульга
Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in …, 2012
22012
Психолого-педагогічні особливості вивчення геометричних понять учнями початкових класів
РВ Загоруй, АМ Коломієць, ГБ Шульга
Навчальнометодичний посібник/Загоруй РВ, Коломієць АМ, Шульга ГБ–Вінниця, ВДПУ, 2007
22007
Theoretical and empirical aspects of studying Problems of professional subjective well-being Of young specialists
LIB Kolomiiets L.I., Shulga G.B.
Психологія 34 (6), 39-44, 2023
1*2023
Особливості переживання смисложиттєвої кризи в період ранньої дорослості.
Г Шульга, В Нікуліна, М Черненко
12021
FORMATION OF SOCIAL RESPONSIBILITY OF YOUNG PEOPLE IN THE PROCESS OF OBTAINING HIGHER EDUCATION
LI Kolomiiets L., Shulga G.
Society. Intergration. Education, 292-305, 2021
1*2021
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20