Підписатись
Дима Олександр Олексійович | Oleksandr Dyma
Назва
Посилання
Посилання
Рік
МАРКЕТИНГ У ФОРМУВАННІ СТОСУНКІВ БАНКУ З КЛІЄНТАМИ
ОО ДИМА
Київський національний економічний університет, 2008
142008
Сучасні тенденції та переваги розвитку Інтернет-торгівлі в Україні
O Dуma
Економічний часопис-ХХІ, 63-66, 2015
132015
Дослідження стану та тенденцій розвитку роздрібної торгівлі в Україні
ОО Дима
Висвітлюються теоретичні й методологічні проблеми формування ринкової еконо …, 2013
82013
Маркетингова товарна політика посередницького підприємства–ключовий засіб реалізації принципів сталого розвитку
ОО Дима
Економічний простір, 174-189, 2016
72016
Аналіз дисертаційних досліджень за проблематикою маркетинг послуг
ОО Дима
Маркетинг і менеджмент інновацій, 48-62, 2012
72012
Ринок легкових автомобілів та перспективи його розвитку в Україні
ОО Дима
Вісник Львівської комерційної академії. Серія економічна, 44-49, 2014
62014
Аналіз тенденцій у розвитку посередницьких організацій
ОО Дима
Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право, 72-82, 2014
62014
Витоки та формування теорії «маркетингу послуг»
ОО Дима
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012
62012
Аналіз клієнтської бази при впровадженні маркетингу довготривалих відносин
ОО Дима, ЛФ Романенко
Економіка: проблеми теорії та практики: міжвуз. збірн. наук. праць 5, 1329-1337, 0
5
Implementation of manufacturer and reseller interaction models, taking into account advertising costs
T Bludova, N Danylyuk, O Dyma, O Kachan, O Horokhova
Blue Eyes Intelligence Engineering and Sciences Publication, 2019
42019
Розширений комплекс маркетингу: персонал (people)
ОО Дима
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана», 2011
42011
Роль посередницьких підприємств у реалізації принципів сталого розвитку
ОО Дима
Маркетинг і менеджмент інновацій, 260-275, 2015
32015
Роздрібна торгівля в Україні: багатоканальність та додаткові послуги
ОО Дима
Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки, 221-226, 2015
32015
Перспективи реалізації стратегії сталого розвитку вітчизняними роздрібними операторами через упровадження власних торгових марок
ОО Дима
Маркетинг і менеджмент інновацій, 87-95, 2015
32015
Перспективи побудови довготривалих стосунків в логістичних каналах
ОО Дима
Видавництво Національного університету" Львівська політехніка", 2008
22008
Пути повышения эффективности логистической деятельности в Украине
АА Дыма, ОО Дима, ВН Кужель, ВМ Кужель
Baltic International Academy, 2019
12019
Дослідження етичності маркетингових комунікацій в Україні
Д Остапченко, М Верденська, ОО Дима
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013
12013
Класифікація логістичних утворень
ОО Дима
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010
12010
Макроекономічні чинники, що позитивно впливають на розширення місткості вітчизняного ринку логістичних послуг
ОО Дима
Висвітлюються теоретичні й методологічні проблеми формування господарського …, 2009
12009
Цифрове маркетингове забезпечення на ринку медичних послуг
ОМ Згурська, ОО Дима, АЛ Діченко
Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління, 2023
2023
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20