Подписаться
Александра Андреева (Дзюба)
Александра Андреева (Дзюба)
Факультет журналистики, НУ "ОЮА"
Подтвержден адрес электронной почты в домене hsf.opu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Девіантна та шокова реклама: дефініція та співвідношення понять
ОС Андрєєва
матеріали всеукр. наук.-практ. конф. «Критерії діагностики та методики …, 2014
5*2014
Девіантна та шокова реклама: дефініція й зіставлення понять
ОС Андрєєва
Наукові записки Інституту журналістики: наук. збірник / за ред. В.В. Різуна …, 2014
52014
Реалії та перспективи впливу шокової реклами на аудиторію в контексті нових медіа
ОС Андрєєва
матеріали І міжнар. наук.-практич. конф. «Вплив нових медіа …, 2014
3*2014
Захист споживачів від неетичної реклами: законодавчі та конституційні засади
ОС Андрєєва
Діалог: медіа-студії: збірн. наук. праць [гол. ред. О. Александров], 146-158, 2013
32013
Агресивні компоненти сучасного медійного контенту
ОС Дзюба
Наукові записки Інституту журналістики: наук. збірник / за ред.. В.В. Різуна …, 2013
2*2013
Агресивні компоненти сучасного медійного контенту
ОС Дзюба
міжнар. наук. конфр. «Українські медіа 2012: проблеми моделювання медійного …, 2012
2*2012
Дослідження спектру почуттів, викликаних шоковими елементами реклами
ОС Андрєєва
Діалог: медіа-студії: збірн. наук. праць [гол. ред. О. Александров], 150-162, 2014
12014
Емоційна складова медіакомунікації: аналіз реакції споживачів на агресію в рекламі
ОС Дзюба
Світ соціальних комунікацій: наук. журн. [гол. ред. О. М. Холод] 10, 107-110, 2013
12013
The new forms of communication in society (on example contemporary advertising communication)
A Dziuba
XXXVII International research and Practice Conference, "Forms of social …, 2012
12012
Деякі аспекти теоретизації шокової реклами: функціональні особливості феномену
ОС Андрєєва
Актуальні питання документознавства та інформаційної діяльності: теорії та …, 2015
2015
До проблеми проведення практичних досліджень у сфері соціальних комунікацій
ОС Андрєєва
зб. матеріалів VII Міжнар. наук.-практ. конф. «Інформаційна освіта та …, 2014
2014
Шокова реклама: теоретичний огляд феномену та наукових надбань закордонних дослідників
ОС Андрєєва
Комунікаційні технології: наук. журн. [гол. ред. О. М. Холод] 3, 116-123, 2014
2014
Особливості рекламної комунікації сучасних українських банків
ОСД Ю.А. Грушевська
VI міжнар. наук. конф. «Інформаційна освіта та комунікативні технології ХХІ …, 2013
2013
Саморегулювання у сфері реклами як засіб протидії етичним порушенням та єдино можливий розвиток українського рекламного ринку
ОС Андрєєва
Комунікаційні технології: наук. журн. [гол. ред. О. М. Холод] 1, 170-176, 2013
2013
Today’s “the most sexy thing”: virtual space or real life?
A Dziuba
“(Im)personal Desires: Pornography, Sexuality and Social Networks of Desire …, 2013
2013
Зміна смислів у соціальних комунікаціях під впливом соціальних мереж
ОС Дзюба
матеріали Vміжнар. наук. конф. «Інформаційна освіта та комунікативні …, 2012
2012
Эффективность влияния агрессивных компонентов современного рекламного контента
АС Дзюба
всерос. науч.-практич. симпозиум «Социальные коммуникации: репертуари …, 2012
2012
Насильство у рекламі: зворотня сторона креативності
ОС Дзюба
III міжнар. наук. конф. «Інформаційна освіта та комунікативні технології ХХІ …, 2010
2010
Шокова реклама як форма креативної реклами
ОС Дзюба
II міжнар. наук. конфр. «Інформаційна освіта та комунікативні технології ХХІ …, 2009
2009
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–19