Підписатись
Анастасія Зелінська
Анастасія Зелінська
Інші іменаAnastasiia Zelinska, Зелінська А. А.
Taras Shevchenko National University of Kyiv
Підтверджена електронна адреса в knu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Типологічна класифікація біографічних видань
З Анастасія
«Вісник Книжкової палати», 25-29, 2018
3*2018
Ukrainian Market of Biography Book during 2010-2013: the Main Statistical Indicators
A Zelinska
Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences 131 (V …, 2017
22017
Семантичні межі поняття «книга нон-фікшн»
A Zelinska
Актуальні питання масової комунікації, 62-73, 2015
22015
Українська біографічна книга нон-фікшн у розрізі проблемного підходу
А Зелінська
Вісник книжкової палати, 15-21, 2018
12018
Ринок української біографічної книги в 2005-2009 рр.: основні статистичні показники
З Анастасія
«Вісник Книжкової палати», 9-13, 2016
12016
Біографічні видання як трендовий сегмент української книги нон-фікшн
А Зелінська
ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "Перспективи розвитку сучасної …, 2016
1*2016
Ethical aspects of using Artificial Intelligence in journalism
A Zelinska
II International Scientific and Practical Conference 'SCIENCE AND SOCIETY …, 2024
2024
Актуальні проблеми українського книжкового ринку нон-фікшн та розвиток нових видавничих концепцій
З Анастасія
ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми …, 2021
2021
УКРАЇНСЬКА БІОГРАФІЧНА КНИГА: ФОРМУВАННЯ РИНКУ ТА ВИДАВНИЧОЇ КУЛЬТУРИ (на матеріалі видань 2005-2017 рр.)
З Анастасія
Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса …, 2020
2020
Інтерактивні біографічні медіапроекти – світовий та український досвід
А Зелінська
Актуальні проблеми медіапростору (Київ, 18 квітня 2019 р.), 133-135, 2019
2019
Консервативні аспекти культури дизайну біографічної книги в Україні
А Зелінська
Інноваційні наукові дослідження: світові тенденції та регіональний аспект …, 2019
2019
Типологічна розвідка біографічної книги
АА Зелінська
Медіапростір: виклики сьогодення (Київ, 25 квітня 2018 року), 311-315, 2018
2018
Кросмедійна редакція як новий вид організації роботи сучасних ЗМІ
АА Зелінська
Кросмедіа: контент, технології, перспективи (колективна монографія), 159-167, 2017
2017
Кількісні та регіональні параметри українського ринку книжки нон-фікшн 2005-2009 рр
А Зелінська
Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціальні комунікації і нові …, 2016
2016
Проблемний аналіз українських книг біографістики
А Зелінська
Сучасні наукові дослідження та розробки: теоретична цінність та практичні …, 2016
2016
Зарубіжні практики видавничо-редакційної підготовки книг нон-фікшн
А Зелінська
ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Актуальні проблеми гуманітарних …, 2016
2016
Semantic Limits of the Concept Non-Fiction Book”
A Zelinska
Current issues of mass communication, 62-73, 2015
2015
Потенціал форсайтингу у видавничій діяльності
А Зелінська
ХІІІ Міжнародна наукова конференція студентів, аспірантів та молодих учених …, 2015
2015
Форсайтинг у видавничому ландшафті України
АА Зелінська
2015
Фахова студентська газета «Ять»: від концепції до контенту
А Зелінська
Міжнародна студентська науково-практична конференція "Молодіжна проблематика …, 2012
2012
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20