Марианна Коноплянникова
Марианна Коноплянникова
КНТЕУ, кафедра маркетинга и рекламы
Подтвержден адрес электронной почты в домене knteu.kiev.ua
НазваниеПроцитированоГод
Відділ маркетингу в структурі організації: призначення, функції і завдання
МА Коноплянникова
Маркетинг в Україні, 44-48, 2003
152003
Управління маркетинговою діяльністю: поняття, принципи, підходи
МА Коноплянникова
Глобальні та національні проблеми економіки, http://global-national.in.ua …, 2017
52017
Інтернет у маркетинговій діяльності фірми
МА Коноплянникова
Маркетинг в Україні, 4-6, 2001
32001
Механизм управления маркетинговой деятельностью предприятий в сфере картографических услуг.
МА Коноплянникова
«Современные проблемы гуманитарных и естественных наук» 1, 2014
2014
ГЕНЕЗИС РИНКОВИХ УМОВ РОЗВИТКУ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВ У СФЕРІ КАРТОГРАФІЧНИХ ПОСЛУГ
МА Коноплянникова
Ефективна економіка, 2014
2014
Маркетинговые информационно-коммуникационные технологии. Проблемы и перспективы развития.
МА Коноплянникова
«Современные проблемы гуманитарных и естественных наук», с. 239-244., 2013
2013
Prinipal directions of formation of information flows in indusrtial enterprises in a globalizing commodity markets
МА Коноплянникова
Економічний вісник Національного технічного університету України" Київський …, 2011
2011
Формування структури інформаційних потоків промислового підприємства в умовах глобалізації товарних ринків
МА Коноплянникова
Економічний вістник, 2011
2011
Інформаційно-комунікаційні технології в картографії: рівень застосування
М Коноплянникова
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010
2010
Послугування Інтернетом як каналом маркетингових комунікацій
МА Коноплянникова
Маркетинг в Україні, 19-21, 2002
2002
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–10