Л.Д. Романчук  (L.D. Romanchuk)
Л.Д. Романчук (L.D. Romanchuk)
Київський національний торговельно-економічний університет, ресторанно-готельного та туристичного
Підтверджена електронна адреса в knteu.kiev.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Регіональні особливості формування маркетингових комунікацій курортно-рекреаційних підприємств
НІ Ведмідь, ЛД Романчук
Ефективна економіка, 2018
2018
Методичний базис оцінки ефективності маркетингової комунікаційної стратегії курортно-рекреаційного підприємства
ЛД Романчук
Економыка та держава, 2018
2018
Інноваційний вектор діяльності підприємства курортно- рекреаційної сфери
М Бойко, Л Романчук
Проблеми та перспективи розвитку інноваційної діяльності в Україні …, 2018
2018
Сегментація ринку курортно-рекреаційних послуг
ЛД Романчук
Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту, 243-251, 2018
2018
Financial-economic and innovative support of entrepreneurship development in the spheres of economy, tourism and hotel-restaurant business Architectonics of governance of the …
РЛД Ведмідь Н.І., Босовська М.В., Охріменко А.Г.
2017
Моделювання стратегії маркетингових комунікацій курортно-рекреаційного підприємства
ЛД Романчук
Європейський вектор економічного розвитку, 72-78, 2017
2017
HoReСa : навчальний посібник. 1. Готелі (2-видання)
А Мазаракі, С Мельниченко, С Шапова, М Бойко, В Надія, М Босовська, ...
2017
Structural polisemanticity of the resort-recreational sphere
RL Vedmid N.
Herald of Kyiv National University of Trade and Economics Scientific …, 2017
2017
Куроротно-рекреаційні послуги: економічні сутність та специфічні ознаки
РЛ Д.
Туристичний, готельной і ресторанний бізнес: інновації та тренди, 182-184, 2016
2016
Інновінг в туризмі монографія
М Анатолій, С Мельниченко, Н Ведмідь, М Бойко, Т Ткаченко, М Ганна, ...
2016
Екологічна складова в діяльності підприємств готельного господарства
РЛ Дмитрівна
Міжнародна науково-практична конференція "Туризм: реалії та перспективи …, 2014
2014
Туристські дестинації (теорія, управління, брендинг): монографія
МА А., ТТ І., МС В., БМ Г., МГ І., ВН І., БМВДТ П., РЛ Д., ...
Київський національний торговельно-економічний університет, 2013
2013
РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ КУРОРТНОРЕКРЕАЦІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ
NI Vedmid, LD Romanchuk
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–13