Підписатись
Валентина Оберемчук
Валентина Оберемчук
Підтверджена електронна адреса в kneu.ua
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Стратегія підприємства: короткий курс лекцій
ВФ Оберемчук
К.: МАУП, 130, 2000
2872000
Забезпечення конкурентоспроможності підприємства: стратегічні аспекти
ВФ Оберемчук
К.: Київський нац. ек. університет, 1999
421999
Конкуренція: поняття, аналіз, стратегія
ВФ Оберемчук
Стратегія економічного розвитку України: Наук. зб.–Вип 5, 2001
342001
Формування та реалізація ефективних стратегій розвитку бренда як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємства
ВФ Оберемчук
Агросвіт, 17-21, 2012
232012
Стратегія розвитку бренду роботодавця як складова бізнес-стратегії підприємства
ВФ Оберемчук
Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка …, 2015
172015
Маркетинг инновационной деятельности
ВФ Оберемчук
Стратегія економічного розвитку України.–Наук. зб.–Вип 1, 191-197, 2002
152002
Стратегiя пiдприємства
ВФ Оберемчук
132000
Стратегічний розвиток бренду: сутність, оцінювання, перспективи
ВФ Оберемчук, АС Погоріла
Стратегія економічного розвитку України, 176-182, 2013
102013
Особенности планирования вывода на рынок нового продукта
ВФ Оберемчук, ТО Саміло
Бизнес Информ, 81-87, 2020
82020
Обеспечение конкурентоспособности предприятия: стратегические аспекты
ВФ Оберемчук
61999
Планування діяльності підприємства: навч. посіб
ЛП Батенко, МА Бєлов, НМ Євдокимова, ВЄ Москалюк, ВФ Оберемчук
Київ, під ред ВЄ Москалюка, 2009
52009
Стратегия предприятия
ВФ Оберемчук
К.: МАУП, 2000
52000
Стратегiя пiдприємства: короткий курс лекцiй
ВФ Оберемчук
52000
Підприємництво під час війни: особливості, сенс, пріоритети
В Оберемчук, Т Демченко
Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи, 88-88, 2022
32022
Стратегія брендингу: створення, розвиток, збільшення вартості бренду
ВФ Оберемчук, ВФ Оберемчук
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013
32013
Бренд роботодавця та стратегічні орієнтири його розвитку
ВФ Оберемчук, ВФ Оберемчук, ОВ Дегтяр
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019
12019
Формування бренду роботодавця: соціальні аспекти
ВФ Оберемчук, ВФ Оберемчук, ОМ Ліва
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2017
12017
Теоретичні узагальнення дефініції «конкурентоспроможність підприємства»
ПР Пуцентейло
Сталий розвиток економіки, 2012
12012
Аналіз екосистем соціального підприємництва у міжнародному контексті
КМ Давидкова, ВФ Оберемчук
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2023
2023
Стратегія позиціонування бренда: особливості формування, проблеми, перспективи
ВФ Оберемчук, ВФ Оберемчук, ОМ Герман, ТО Демченко
Scientific Publishing Center “Sci-conf. com. ua”, 2022
2022
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20