Структурно-семантичні особливості англомовних педагогічних термінів ВІ Гарапко | 8 | 2018 |
Інформаційні технології в системі підготовки вчителів початкової школи у Великій Британії ВІ Гарапко Науковий світ, 2014 | 5 | 2014 |
Education in One World: Perspectives from Different Nations. BCES Conference Books, Volume 11. N Popov, C Wolhuter, PA Almeida, G Hilton, J Ogunleye, O Chigisheva Bulgarian Comparative Education Society, V. I. Harapko, 2013 | 5 | 2013 |
Вплив приватного репетиторства в Україні на можливості здобуття освіти дітьми з бідних сімей ВІ Гарапко Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія …, 2016 | 4 | 2016 |
Сучасна система електронного оцінювання здобувачів вищої освіти–TeSLA В Гарапко ОСВІТА ДОРОСЛИХ: ТЕОРІЯ, ДОСВІД, ПЕРСПЕКТИВИ 20 (2), 197-203, 2021 | 3 | 2021 |
Information and Communication Technologies as the Means of Forming Research Competence Future Teachers S Kravchenko, V Harapko International Conference on Economics, Law and Education Research (ELER 2021 …, 2021 | 3 | 2021 |
Лінгводидактичні засади навчання іноземних мов у закладах вищої педагогічної та загальної середньої освіти В Гарапко Мукачево: Мукачівський державний університет, 2018 | 3 | 2018 |
Використання сучасних освітніх цифрових педагогічних технологій у підготовці здобувачів ВІ Гарапко, В Йовдій, М Дешко Видавничий дім «Гельветика», 2023 | 2 | 2023 |
Methods of Using QR-codes in the Practical Training of Foreign Languages Teachers in the Formation of Methodical and Information Competencies of Pupils V Harapko Professional Education: Methodology, Theory and Technologies, 25-35, 2018 | 2 | 2018 |
Strukturno-semantychni osoblyvosti anhlomovnykh pedahohichnykh tekstiv [Structural and semantic features of English language pedagogical texts] V Harapko Beau Bassin: LAP Lambert Academic Publishing, 2018 | 2 | 2018 |
Теорія і практика перекладу ВІ Гарапко МДУ, 2017 | 2 | 2017 |
Впровадження інформаційних технологій у систему вищої педагогічної освіти Великої Британії (історичний аспект) В Гарапко Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу Переяслав …, 2014 | 2 | 2014 |
EU strategies of integrating ICT into initial teacher training V Garapko | 2 | 2013 |
The role of UNESCO in researching of implementation of AI in education VI Harapko МДУ, 2022 | 1 | 2022 |
Ризики відсутності традиційного освітнього процесу у закладах освіти протягом пандемії COVID-19 (на матеріалах ЮНЕСКО) ВІ Гарапко, МВ Бедевельська Говерла, 2021 | 1 | 2021 |
Можливості використання сервісів Wiki у навчальному процесі ВІ Гарапко, А Годьмаш Мукачево-Ченстохова: РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугош, 2021 | 1 | 2021 |
Academic Environment and PhD-Students English Language Communicative Competencies VI Harapko Сєвєродонецьк, 2020 | 1 | 2020 |
Сучасні урядові ініціативи щодо професійної освіти та підвищення кваліфікації вчителів у системі освіти Великої Британії ВІ Гарапко Професійна освіта: проблеми і перспективи, 127-131, 2015 | 1 | 2015 |
ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ Н Теличко, В Гарапко, К Фодор, М Білак, М Гарапко Перспективи та інновації науки, 2024 | | 2024 |
Важливість впровадження та вдосконалення змішаного навчання у вищій школі ВІ Гарапко, ЯЮ Шебела Запоріжжя, 2024 | | 2024 |