ВИКОРИСТАННЯ ФІЛОСОФСЬКОГО ДІАЛОГУ У ФОРМУВАННІ НАВИЧОК ДЕМОКРАТИЧОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ТІС Лимар Ю.М., Демченко О.П. Інноваційна педагогіка 1 (16), 110-114, 2019 | 29* | 2019 |
Развитие рефлексивного компонента готовности будущих педагогов к работе с одаренными детьми во время тренинговых занятий ЮМ Лимар SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION, 2020 | 23 | 2020 |
Використання філософських вправ у контексті підготовки творчих педагогів обдарованих дітей ОП Демченко, ЮМ Лимар, ІС Турчина Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019 | 13 | 2019 |
Формування навчально-пізнавальної компетентності учнів початкової школи як педагогічна проблема ІС Турчина, НМ Вахрушева Молодий учений, 2018 | 8 | 2018 |
Інноваційні техніки роботи з дітьми з особливими освітніми потребами НГ Ткачова, ІВ Булаш, ІС Турчина Молодий учений, 2018 | 7 | 2018 |
Психолого-педагогічні умови формування соціокультурної компетентності у майбутніх учителів початкової школи ІС Турчина, МС Шостак Молодий учений, 2018 | 7 | 2018 |
Використання інтерактивних методів навчання у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи ІС Турчина Вісник ЧНПУ, 2013 | 7 | 2013 |
Development of a Reflective Component of Future Teacher’s Readiness to Work with Gifted Children During Training О Demchenko, T Koval, M Vatso, Y Lymar, I Turchyna SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. Proceedings of the International Scientific …, 2020 | 4 | 2020 |
Профілактика булінгу в шкільному середовищі ІС Киричук, ІС Турчина, ЮМ Лимар НДУ імені Миколи Гоголя, 2020 | 4 | 2020 |
Дитяча обдарованість як психолого-педагогічна проблема І Турчина, Є Тополь Молодий вчений, 53-56, 2021 | 2 | 2021 |
Розвиток емоційного інтелекту при створенні креативних продуктів молодшими школярами на уроках читання ОВ Барнич, ІМ Кравченко, ІС Турчина Освіта та педагогічна наука, 2021 | 2 | 2021 |
Дослідження особливостей структури запровадження технологій дистанційного навчання в процесі фахової підготовки майбутніх вчителів початкової школи АО Міненок, ЮА Чередниченко, ІО Донець, ІС Турчина Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені ТГ …, 2018 | 2 | 2018 |
Досвід реалізації психолого-педагогічного проєкту «3D-підтримка здобувачів освіти: Dопомога собі, Dопомога іншим, Dопомога довкіллю на демократичних засадах в умовах воєнного часу» ІС Турчина, НВ Притулик Перспективи та інновації науки, 2023 | 1 | 2023 |
Особливості організації дозвіллєвої діяльності молодших школярів як важлива умова успішної самореалізації АО Міненок, ІС Турчина, НС Антоненко Вісник Національного університету" Чернігівський колегіум" імені ТГ …, 2021 | 1 | 2021 |
Використання технології контекстного навчання у процесі підготовки майбутніх вихователів ДНЗ до роботи в інклюзивних групах ІС Турчина | 1 | 2017 |
Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності майбутніх учителів початкової школи ІС Турчина, СМ Колташова Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія …, 2015 | 1 | 2015 |
Реалізація компетентнісного підходу у процесі вивчення курсу «Історія дошкільної педагогіки» ІС Турчина Вісник ЧНПУ, 2015 | 1 | 2015 |
Проблеми української національної освіти в педагогічній спадщині О. Кониського (1836-1900 рр.) ІС Турчина | 1 | 2010 |
О. Кониський про вчителя народної школи ІС Турчина Вісник ЧДПУ, 2004 | 1 | 2004 |
АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ (НА МАТЕРІАЛІ ОФІЦІЙНИХ САЙТІВ ЗАКЛАДІВ) І Турчина Перспективи та інновації науки, 2024 | | 2024 |