Эволюция методов фиксации танцевальных движений T Kaznacheeva Музичне мистецтво і культура, 422-432, 2014 | 2 | 2014 |
Петр Сокальский-первый украинский профессиональный оперный композитор Т Казначеева Проблемы взаимодействия искусства, педагогики, теории и практики образования …, 2017 | 1 | 2017 |
Синкретизм архаической танцевальной культуры Т Казначеева Музичне мистецтво і культура. Науковий вісник ОДМА імені АВ Нежданової, 280-289, 2013 | 1 | 2013 |
Прояв української ментальності в жанрах гопака та козачка в операх С. Гулака-Артемовського та М. Аркаса ТО Казначеєва Культура України. Cерія: Мистецтвознавство, 111-122, 2017 | | 2017 |
Національні тенденції у танцювальних жанрах польської і чеської опер періоду формування національних шкіл T Kaznacheeva Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 2017 | | 2017 |
Феномен українського національного танцю в опері М. Лисенка «Енеїда» K Tetiana Міжнародний вісник: Культурологія. Філологія. Музикознавство, 133-139, 2017 | | 2017 |
Драматургічні функції танцю в західноєвропейскій опері (від Я. Пері до ХВ Глюка) T Kaznacheeva Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв, 98-102, 2017 | | 2017 |
Философия танцевального движения Т Казначеева Таврійські студії. Мистецтвознавство, 2013 | | 2013 |
Орхезография как система письменной знаковой фиксации танца: к постановке проблемы Т Казначеева Музичне мистецтво і культура. Науковий вісник ОДМА імені АВ Нежданової, 448-456, 2012 | | 2012 |
ПРОЯВЛЕНИЕ УКРАИНСКОЙ МЕНТАЛЬНОСТИ В ЖАНРЕ ГОПАКА И КАЗАЧКА В ОПЕРЕ С. ГУЛАКА-АРТЕМОВСКОГО И Н. АРКАСА КТ А. Редакційна колегія, 111, 0 | | |