Подписаться
Ірина Химич (Iryna Khymych)
Ірина Химич (Iryna Khymych)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Тернопільський національний технічний університет
Подтвержден адрес электронной почты в домене tntu.edu.ua - Главная страница
Название
Процитировано
Процитировано
Год
Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури
І Химич
Економіка та держава, 59-61, 2009
1502009
Формування корпоративної культури підприємства в сучасних економічних умовах
ІГ Химич
Сучасні соціально-економічні проблеми теорії та практики розвитку …, 2016
452016
Competitiveness of Higher Education System as a Sector of Economy: Conceptual Model of Analysis with Application to Ukraine
O Hrynkevych, O Sorochak, O Panukhnyk, N Popadynets, R Bilyk, ...
International Conference on Intelligent Human Systems Integration, 439-445, 2020
432020
Фінансова стратегія як елемент фінансової стабільності підприємства
І Химич
Галицький економічний вісник, 158-164, 2013
352013
Особливості формування корпоративної культури вітчизняних підприємств на сучасному етапі
І Химич
Економічний простір, 216-222, 2009
252009
Фінансова безпека підприємства як антикризовий метод управління
ІГ Химич, ТМ Винник, НІ Константюк, НС Тимошик, НЄ Юрик
Електронне наукове фахове видання з економічних наук «Modern Economics», 2021
222021
Корпоративна культура – важливий елемент внутрішнього середовища підприємства
І Химич, О Погайдак
Соціально-економічні проблеми і держава. Матеріали Регіональної науково …, 2009
132009
Валютний ринок України: оцінка тенденцій зміни та основні антикризові заходи політики стабілізації
І Химич, Н Юрик, І Котовська
Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава …, 2018
122018
Фундаментальний аналіз фінансового ринку
І Химич
Галицький економічний вісник, 134-141, 2013
122013
Корпоративна культура – чинник фінансової стабільності підприємств у сучасних економічних умовах
І Химич
Галицький економічний вісник, 147-156, 2012
122012
Сенгуляритивність формування корпоративної культури в контексті європейської трансформації підприємств
Б Андрушкив, І Химич
Вісник економічної науки України, 23-27, 2010
12*2010
Чинники впливу на формування корпоративної культури підприємств
І Химич
Галицький економічний вісник, 113-122, 2011
112011
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
І Химич
Держава і регіони, 218-223, 2010
112010
Image as an important indicator of enterprise activity in modern conditions of corporate culture development
IG Khymych
Economy and the state 9, 59-61, 2009
112009
Imidzh yak vazhlyvyy pokaznyk diyalʹnosti pidpryyemstva u suchasnykh umovakh rozvytku korporatyvnoyi kulʹtury
I Khymych
Ekonomika ta derzhava, 61, 2009
102009
Краудсорсинг – сучасна фінансово-маркетингова стратегія підприємства
І Химич
Соціально-економічні проблеми і держава, 242-249, 2014
92014
Financial strategy as an element of financial stability of the enterprise
I Khymych
Galician economic journal,[Online] 4, 158, 2013
72013
Formuvannia korporatyvnoi kultury pidpryiemstva v suchasnykh ekonomichnyk humovakh [Formation of corporate culture in modern economic conditions]
IH Khymych
Suchasni sotsialno-ekonomichni problemy teorii ta praktyky rozvytku …, 2015
62015
Kraudsorsynh–suchasna finansovo-marketynhova stratehiia pidpryiemstva [Crowdsourcing is modern finance and marketing enterprise strategy]
I Khymych
Socio-economic problems and the state 1 (10), 242-249, 2014
62014
Методика формування корпоративної культури на підприємствах машинобудівної галузі
І Химич
Вісник Хмельницького національного університету, 80-83, 2010
62010
В данный момент система не может выполнить эту операцию. Повторите попытку позднее.
Статьи 1–20