Ірина Химич (Iryna Khymych)
Ірина Химич (Iryna Khymych)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Тернопільський національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в tntu.edu.ua - Домашня сторінка
НазваПосиланняРік
Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури
І Химич
Економіка та держава, 59-61, 2009
322009
Фінансова стратегія як елемент фінансової стабільності підприємства
І Химич
Галицький економічний вісник, 158-164, 2013
132013
Корпоративна культура – важливий елемент внутрішнього середовища підприємства
І Химич, О Погайдак
Соціально-економічні проблеми і держава. Матеріали Регіональної науково …, 2009
112009
Особливості формування корпоративної культури вітчизняних підприємств на сучасному етапі
І Химич
Економічний простір, 216-222, 2009
102009
Формування корпоративної культури підприємства в сучасних економічних умовах
ІГ Химич
Сучасні соціально-економічні проблеми теорії та практики розвитку …, 2016
72016
Краудсорсинг – сучасна фінансово-маркетингова стратегія підприємства
І Химич
Соціально-економічні проблеми і держава, 242-249, 2014
72014
Валютний ринок України: оцінка тенденцій зміни та основні антикризові заходи політики стабілізації
І Химич, Н Юрик, І Котовська
Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава …, 2018
5*2018
Фундаментальний аналіз фінансового ринку
І Химич
Галицький економічний вісник, 134-141, 2013
52013
Корпоративна культура – чинник фінансової стабільності підприємств у сучасних економічних умовах
І Химич
Галицький економічний вісник, 147-156, 2012
52012
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
І Химич
Держава і регіони, 218-223, 2010
52010
Чинники впливу на формування корпоративної культури підприємств
І Химич
Галицький економічний вісник, 113-122, 2011
42011
Сенгуляритивність формування корпоративної культури в контексті європейської трансформації підприємств
Б Андрушкив, І Химич
Вісник економічної науки України, 23-27, 2010
4*2010
Корпоративна культура – основа ефективного управління вітчизняних підприємств в умовах глобалізації
І Химич
Економіка: проблеми теорії та практики, 250-256, 2008
4*2008
Необхідність формування корпоративної культури вітчизняних підприємств в контексті вступу України до ЄС
І Химич
Економіка: проблеми теорії та практики, 771-779, 2008
3*2008
Сенгуляритивність формування корпоративної культури підприємств машинобудівної галузі в умовах трансформації економіки.
І Химич
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2011
22011
Методика формування корпоративної культури на підприємствах машинобудівної галузі
І Химич
Вісник Хмельницького національного університету, 80-83, 2010
12010
Banking activities assessment based on business models. (Business Risk in Changing Dynamics of Global Village 2): Monograph
K Iryna, T Nataliia, P Tetiana
University of Applied Sciences in Nysa 2019, 2019
2019
Необхідність таргетованої реклами в сучасних умовах як одного із елементів додаткового заробітку
І Химич
Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій: Матеріали ІІ Всеукраїнської …, 2019
2019
Особливості моделі розвитку науково-дослідного підприємства в умовах ринку
І Химич, Б Балацко
Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції «Проблеми формування …, 2019
2019
Економічні злочини як форма загрози економічній безпеці України
В Гой, І Химич
Матеріали ⅩⅪ наукової конференції Тернопільського національного технічного …, 2019
2019
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20