Ірина Химич (Iryna Khymych)
Ірина Химич (Iryna Khymych)
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Тернопільський національний технічний університет
Підтверджена електронна адреса в tntu.edu.ua - Домашня сторінка
Назва
Посилання
Посилання
Рік
Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури
І Химич
Економіка та держава, 59-61, 2009
472009
Особливості формування корпоративної культури вітчизняних підприємств на сучасному етапі
І Химич
Економічний простір, 216-222, 2009
162009
Фінансова стратегія як елемент фінансової стабільності підприємства
І Химич
Галицький економічний вісник, 158-164, 2013
142013
Формування корпоративної культури підприємства в сучасних економічних умовах
ІГ Химич
Сучасні соціально-економічні проблеми теорії та практики розвитку …, 2016
132016
Корпоративна культура – важливий елемент внутрішнього середовища підприємства
І Химич, О Погайдак
Соціально-економічні проблеми і держава. Матеріали Регіональної науково …, 2009
112009
Competitiveness of Higher Education System as a Sector of Economy: Conceptual Model of Analysis with Application to Ukraine
O Hrynkevych, O Sorochak, O Panukhnyk, N Popadynets, R Bilyk, ...
International Conference on Intelligent Human Systems Integration, 439-445, 2020
102020
Краудсорсинг – сучасна фінансово-маркетингова стратегія підприємства
І Химич
Соціально-економічні проблеми і держава, 242-249, 2014
92014
Корпоративна культура – чинник фінансової стабільності підприємств у сучасних економічних умовах
І Химич
Галицький економічний вісник, 147-156, 2012
52012
МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
І Химич
Держава і регіони, 218-223, 2010
52010
Валютний ринок України: оцінка тенденцій зміни та основні антикризові заходи політики стабілізації
І Химич, Н Юрик, І Котовська
Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава …, 2018
42018
Фундаментальний аналіз фінансового ринку
І Химич
Галицький економічний вісник, 134-141, 2013
42013
Сенгуляритивність формування корпоративної культури в контексті європейської трансформації підприємств
Б Андрушкив, І Химич
Вісник економічної науки України, 23-27, 2010
4*2010
Чинники впливу на формування корпоративної культури підприємств
І Химич
Галицький економічний вісник, 113-122, 2011
32011
Banking activities assessment based on business models
I Khymych, T Podvirna, N Tymoshyk
Business Risk in Changing Dynamics of Global Village 2, 2019, 184-193, 2019
22019
Необхідність креативної економіки в Україні
І Химич, Н Тимошик
Матеріали ХІV міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми …, 2018
22018
Особливості індексу легкості ведення бізнесу в Україні
І Химич, Н Тимошик
ІV Міжнародна науково-практична конференція: «Розвиток економіки країни …, 2018
22018
Оцінка ефективності функціонування ринку продукції і послуг
І Химич, Н Тимошик
Аналітичний інструмент в маркетинговій діяльності: Монографія, 251-265, 2018
22018
Залучені фінансові ресурси в національній економіці
І Химич, Н Тимошик, Т Подвірна
Інновації: соціально-економічні та безпекові стратегії розвитку: Матеріали …, 2018
22018
Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформацій
РВ Федорович, НМ Бакуліна, ОП Бурліцька, МП Галущак, ОЯ Галущак, ...
ФО-П Шпак ВБ, 2017
22017
Методика формування корпоративної культури на підприємствах машинобудівної галузі
І Химич
Вісник Хмельницького національного університету, 80-83, 2010
22010
У даний момент система не може виконати операцію. Спробуйте пізніше.
Статті 1–20